Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

I dag er jeg så gira samtidig som jeg sliter med omgangssyken og feber.

Jeg fikk vtopp karakter på forrige mnd eksamen og jeg er aå fornøyd med meg selv :D Endelig kan jeg si meg ferdig:D

I dag reiser nok også mest sannsynelig TR sin vei og jeg gleder meg til å.komme igang med en ny pp :)
Gratulerer med topp karakter:). God bedring med sykdom❤️
 
Etter en tlf samtale med fertilitetsklinikken i porsgrunn i dag fikk jeg endelig svar på AMH prøvene som viste en verdi på 8 som var veldig lavt for en på min alder.

Nå venter vi på å komme inn til en samtale ang prøverør. Jeg håper virkelig at vi får en time raskere og helst før august nå som det viser seg at jeg ikke har et så stort antall egg.

Det er både trist og trøstende og få endelig føle at vi kommer litt lenger på veien til å få et svar på hvorfor dette har vært så vanskelig
 
Etter en tlf samtale med fertilitetsklinikken i porsgrunn i dag fikk jeg endelig svar på AMH prøvene som viste en verdi på 8 som var veldig lavt for en på min alder.

Nå venter vi på å komme inn til en samtale ang prøverør. Jeg håper virkelig at vi får en time raskere og helst før august nå som det viser seg at jeg ikke har et så stort antall egg.

Det er både trist og trøstende og få endelig føle at vi kommer litt lenger på veien til å få et svar på hvorfor dette har vært så vanskelig
Så fint du fikk litt svar:). Håper dere kommer inn raskt nå:). Stor klem❤️❤️
 
Så bra du har fått noen svar :)
 
EL igjen allerede :)
Eller det vil si jeg har kraftige el smerter i kveld så er vel dpo fra mandag :)
 
EL smertene forsvant i dag tidlig så da er jeg nok i dpo land i morgen :) Føler jeg er blitt ganske trygg på syklusene mine nå etter perioden med el tester og symptomer :) stemte bra sist pp så stoler på det nå også :)

Bare å.krysse fingrene for at kroppen slapp gull egget :D
 
Krysser fingrene for gullegget :)
 
Back
Topp