Det hadde vært morro værtfall om det kunne vært antydning til noeSpennende håper det er to fine streker på den ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært morro værtfall om det kunne vært antydning til noeSpennende håper det er to fine streker på den ♡
Ja jeg tror det men tørr ikke tro det heller haha prøver igjen i morgenJeg ser noe! Gjør du?
Veldig spennendeJa jeg tror det men tørr ikke tro det heller haha prøver igjen i morgen
ååh herregud ja Går med en sånn rar følelse også at denne gangen har det klaffa, men det er vel kanskje forhåpningene som snakkerVeldig spennende
Ja det har jegTatt ny test i dag?
SpennendeCD 26, 11 dpo
Ikke tatt noen test i dag heller og til Min mer deprimerende overraskelse våknet jeg med en vond rygg og lettere influensa i dag som har slått meg helt ut
Brystene er fortsatt ømme og til og med mannen syntes de føles annerledes etter en koserunde i går.
Bare 1 og en halv dag til testing og jeg håper håper
Så bra du tror du tror du ser noe værtfall blir en cb + i morgenSer liksom "noe", men vanskelig å si om det er strek eller stedet det skal være strek
Lykke til med test blir spennende å se bildeSå bra du tror du tror du ser noe værtfall blir en cb + i morgen