Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 23, 8 dpo

Dagens test tatt på morgen urin
 

Vedlegg

  • 1424702336106.jpg
    1424702336106.jpg
    112,1 KB · Visninger: 122
Jeg ser noe! Gjør du? :D
 
I kveld har jeg virkelig hatt en runde med alle de klassiske gravid symptomene som kvalme, oppkast, luft, svimmel, halsbrann, ømme pupper som ikke tåler bhen og ilninger i låret.

For andre er dette et så sikkert tegn på graviditet at det er ikke nødvendig å teste en gang, men for meg er dette for nå tegn på at kroppen bare kødder med meg og tester grensen for forhåpningene mine.

Krysser fingrene for noe mer svar på tester i morgen.
 
9 dpo og i dag ser jeg ingenting selv om jeg er veldig kvalm og alt det der.
 

Vedlegg

  • 1424770013068.jpg
    1424770013068.jpg
    26,9 KB · Visninger: 114
CD 25, 10 dpo
I dag har jeg ikke tatt noen test og planen er å vente til lørdag :)
Etter å ha kikket igjennom dagboken i går kveld og oppdaget at jeg i fjor etter pergokur nr 2 ikke fikk en svak svak positiv test før 12 dpo så kan jeg like greit vente til lørdag :)

I dag har jeg også vært hos legen og fått tatt de siste prøvene til IVF så da er jeg endelig ferdig med det og kan bare vente på å få innkalling til forsamtale i posten i løpet av året, men akkurat nå de neste 4 månedene haster det absolutt ikke :D For jeg skal i gang med 3 kurer pergo og crinone så da haster ikke IVF/prøverør med det første før jeg har fått værtfall hatt 2 runder med pergo og crinone :)

Jeg tenker ikke å begynne med dette i pp 37 om det blir en pp 37 om jeg ikke er gravid allerede nå, men drøye til pp 38 i begynnelsen av april rett å slett fordi mannen skal igjennom 2 bodybuilding konkurranser nå om 4 og 6 uker og jeg vet av tidligere erfaring at han kommer til å være helt utkjørt de neste ukene og kanskje ikke har så mye overskudd til sengekos. Gidder ikke "kaste" bort en kur når jeg vet det blir 4 hektiske uker.

Så om ikke det blir noen positiv test og TR dukker opp i løpet av de neste 7 dagene så prøver jeg enda en pp med bidronninggele, maca, wy og babyklister :)
 
CD 26, 11 dpo

Ikke tatt noen test i dag heller og til Min mer deprimerende overraskelse våknet jeg med en vond rygg og lettere influensa i dag som har slått meg helt ut :(

Brystene er fortsatt ømme og til og med mannen syntes de føles annerledes etter en koserunde i går.

Bare 1 og en halv dag til testing og jeg håper håper
 
CD 26, 11 dpo

Ikke tatt noen test i dag heller og til Min mer deprimerende overraskelse våknet jeg med en vond rygg og lettere influensa i dag som har slått meg helt ut :(

Brystene er fortsatt ømme og til og med mannen syntes de føles annerledes etter en koserunde i går.

Bare 1 og en halv dag til testing og jeg håper håper
Spennende :D
 
CD 27, 12 dpo

Okai. Jeg skulle jo egentlig ikke teste før i morgen, men jeg klarte jo ikke la være å brenne av en formiddagstest i dag etter å ha kjent at livmora jobber med et eller annet. Med engang trudde jg ikke at det var noe der og ble veldig skuffet mildt sagt. Så jeg tenkte at det var bare å forberede seg på TR, men så tok jeg en siste kikk og da tror jeg faktisk at jeg endelig kan se "noe" :)

Så nå håper jeg dette noe kan bli ennå sterkere i morgen :)

Det var ikke lett å få det med på bildet meg jeg har gjort så godt jeg kan :)
 

Vedlegg

  • 1.jpg
    1.jpg
    152,9 KB · Visninger: 112
  • 2.jpg
    2.jpg
    207,4 KB · Visninger: 113
Ser liksom "noe", men vanskelig å si om det er strek eller stedet det skal være strek :)
 
CD 28, 13 dpo

Jeg håpet virkelig cb+ i dag skulle gi meg det etterlengtede svaret, men neeeida. Den ble negativ og wondfo testene fra ebay ga meg heller ikke mye å gå på.

Jeg har en cb+ til liggende men tar ikke denne før eventuelt onsdag tidligst. Får se om jeg tar en wondfo i morgen eller mandag.

Jeg tenker jo som så at hvis jeg virkelig var gravid burde det vært noe litt mer tydelig på testene nå. Heldigvis har jeg pergo de neste 3 pp'ene som kommer :) det hjelper også litt med vente tiden mot IVF.
 

Vedlegg

  • 1425110672952.jpg
    1425110672952.jpg
    30,7 KB · Visninger: 102
Back
Topp