Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

12 kort oppsummert

Jeg har hatt en berg og dalbane med kvalme tak I dag også. Ikke så ille at jeg kaster opp, men ganske ubehagelig.

En del murringer I livmor fra tid til annen og noen ilinger nedover I venstre lår og magehalvdel.

Brystene er merkbart ømme og kjente det godt da jeg dusjet etter jobb I dag. De var vonde sånn med engang.

Humøret har vel egentlig vært veldig elendig og jeg føler for å7 glefse til alle. Tålmodighet og forståelse er også en mangelvare.

Testen I dag var jo negativ.

Jeg er fortsatt på toalettet titt og ofte, men ikke like ofte som I går kanskje.

Veldig oppblåst, men ikke så veldig ille heller. Dog en del mer luft I dag enn I går.

Utflod hadde jeg også en god del av på formiddagen I dag og noe frem til ca kl 15 I dag. Hvitt og kremaktig.

Nå gjenstår det å teste med en annen type BT strimmel I morgen og bare krysse fingerne for at den blir positiv. Blir denne negativ (noe jeg tror) er der bare å belage seg på TR enten lørdag eller søndag og legge slagplanen for neste pp som blir vår pp 40 :( Skulle ønske jeg kunne slippe pp 40, det hadde virkelig vært noe det.♡

Jeg er også veldig varm og kald om hverandre som kan bli frustrerende. Men I dag har jeg likevel vært utrolig varm.

Trøtt er jeg helt klart og måtte sove litt etter jobb I dag for å ha energi utover ettermiddagen.

Sulten er jeg også, men det er jeg hele tiden ellers også så det er vanskelig å si noe konkret der.
 
Du har jo så mange symptomer, så kan ikke skjønne hva som skjer hvis ikke testen i morgen viser positiv altså!
 
CD 26, 13 dpo

Ingenting I dag heller :( Så kroppen tuller helt klart med meg :( Skjønner ikke så mye og syns det er dårlig gjort at jeg skal ha så mange symptomer, men ingen spire.

Jaja da er det bare å belage seg på TR enten I morgen eller søndag. Heldigvis har vi en ny pergo runde og kanskje jeg blir gravid rett før ferien :D
 
CD 26, 13 dpo

Ingenting I dag heller :( Så kroppen tuller helt klart med meg :( Skjønner ikke så mye og syns det er dårlig gjort at jeg skal ha så mange symptomer, men ingen spire.

Jaja da er det bare å belage seg på TR enten I morgen eller søndag. Heldigvis har vi en ny pergo runde og kanskje jeg blir gravid rett før ferien :D
Æsj, dårlig gjort av kroppen å drive med sånne luresymptomer...
 
Dårlig gjort! har selv opplevd mange symptomer, men fått TR. Syntes det er dårlig at vi må gjennom det uten premie..
 
Dårlig gjort! har selv opplevd mange symptomer, men fått TR. Syntes det er dårlig at vi må gjennom det uten premie..
Æsj, dårlig gjort av kroppen å drive med sånne luresymptomer...
Ja det er rett å slett skikkelig Kjipt altså :( Men men jeg gikk jo inn I denne pp'en og forventet ikke så mye :) Har litt større forhåpninger til neste pp så satser på at den sitter da :)
 
Sender deg en klem ♥ Utrolig kjipt når kroppen gir en forhåpninger om spire :(
 
Sender deg en klem ♥ Utrolig kjipt når kroppen gir en forhåpninger om spire :(
Tusen takk ♡ Ja det er veldig kjedelig, men det er heldigvis ikke siste pp :).Så kanskje jeg sitter med positiv test på Ullared om 4 uker :p :D
 
13 dpo kort oppsummert

Negativ test på morgenen. Nå venter jeg bare på TR. Håper hun dukker opp I morgen.

Jeg har vært små kvalm I dag, med skikkelg oppblåst mage og masse luft, svimmel har jeg vært veldig og. Også hatt fryktelig vondt I hodet I perioder så mange av symptomene kan også komme av en mulig migrene som bygger seg opp.

Vet ikke om baby klister kan gi slike symptomer? ??? Har jo gått på det denne pp'en, men gjorde jo det sist også. Hadde det ikke slik da. Jaja kan spekulere meg grønn har ingen betydning så lenge testen er negativ så er det jo helt klart hodet som kødder.

Kjenner jo så klart det stikker litt over ikke å ha blitt gravid, men men. Jeg spådde meg selv for noen dager siden og da sku jeg ifølge de korta bli gravid nå I juni md et vellykket svangerskap. Så da får vi se om det stemmer da :P:D har jo stemt I 99% av tilfelle hos alle de andre samene jeg har spådd her inne :P

Spennende blir det vært fall og jeg gleder meg skikkelig til neste IKM. Ikke bare fordi jeg har forhåpninger om at det kan skje noe da (ikke basert på spådommen alene) da jeg ble gravid på pergo kur 2 I fjor på samme tid. Krysse derfor fingerne for samme resultat nå :) også skal vi jo til ullared da:D haha det blir kjempe morro :P vi er litt sånn harryhandel folk med bedre klessmak liker jeg å si:D
 
CD 27, 14 dpo

Ikke testet I dag og håper TR kan få rompa i gir! Er det ikke noen spire der så kunne hu like gjerne kommet for ei uke siden :P
 
Nei det håper jo ikke jeg heller. Er liksom ikke noe tegn til hu heller ??? Har fortsatt symptomer og det dukker opp nye ???

Da krysser jeg alt jeg kan for at testene bare er tulle tester, og at det dukker opp en klar, tydelig og rosa strek når du tester igjen :D
 
Haha ja det var det jeg og så da jeg så på testen. Nå får bare spira klore seg fast på riktig sted
Ja der skal du se den gjør nå:D Nei dette var spennende altså :D Håper jeg kan være like heldig som deg selv om jeg tviler :P men men din tur nå mim tur neste :D unner deg dette så altså :D
 
Back
Topp