Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Nei tror ikke den. Men jeg vet den kan påvirke tiden mellom TR og EL. Hadde fortsatt 13 dagers lutealfase I fjor da jeg gikk på pergo :)

Nei, ok.. Jeg trodde kanskje at pergo kunne forbedre lutealfasen også.. Men jeg tar nok feil :) Frustrerende å gå og vente.
 
Nei, ok.. Jeg trodde kanskje at pergo kunne forbedre lutealfasen også.. Men jeg tar nok feil :) Frustrerende å gå og vente.
Det er vel mer medikamenter som lutinus og cirinone som gjøre mener jeg :)

Ja det er kjipt å gå å vente. Vil liksom igang med ny pp da om ikke det er noen spire på plass :P
 
Joda, pergo kan forlenge lutealfasen :/ Min naturlige lutealfase er på 12-13 dager, mens på pergo har den vært 15 og 16 dager. Så det er dessverre mulig at det er pergoen som gjør det. Håper selvfølgelig aller helst at det er spire som gjør det! ♡
 
Samme her, på pergo gikk jeg fra lutealfase på 11 til 15 (en gang 16) dager.. Men håper selvfølgelig ikke at det er det som skjer her, håper det bare er litt treg hcg ;)

Kikker innom her jevnlig og heier på deg, selv om jeg ikke legger igjen noen spor. Håper virkelig pergo er det som skal til for dere! :D
 
PP 40, CD 1
Haaalllo da dukka hu jaggu opp gitt og det var helt greit :) Bedre det enn å gå å venta altså :P så da er vel lutealfasen endret som et resultat av pergo da :) Neste IKM antar jeg da blir den 22 Juni og jeg går vel kanskje inn I denne pp'en med litt større forventninger enn første da dette blir andre pergo kur og jeg ble gravid på samme tid I fjor på kur 2. Dette blir vel kanskje en litt mer spennende pp og jeg kommer nok til å måtte ta meg selv litt I skinnet ang forventninger osv :P

Uansett er det godt å kunne gå I gang med en ny pp og slippe å fundere og lure :D

Heia Pp40 spira ♡♡
 
Samme her, på pergo gikk jeg fra lutealfase på 11 til 15 (en gang 16) dager.. Men håper selvfølgelig ikke at det er det som skjer her, håper det bare er litt treg hcg ;)

Kikker innom her jevnlig og heier på deg, selv om jeg ikke legger igjen noen spor. Håper virkelig pergo er det som skal til for dere! :D
Joda, pergo kan forlenge lutealfasen :/ Min naturlige lutealfase er på 12-13 dager, mens på pergo har den vært 15 og 16 dager. Så det er dessverre mulig at det er pergoen som gjør det. Håper selvfølgelig aller helst at det er spire som gjør det! ♡
Ja dere har nok helt rett altså :D veldig godt å få bekreftet at sette er mulig sa slipper man å lure å fælt på hva som skjer :P

Tusen takk for at dere heier snupper ♡♡
 
CD 3

Fått trent I dag og ikke kjent så mye til TR, men hun drar vel ikke med det første ennå med mindre hun får det det veldig travelt :P

Ut å shoppe pergo I morgen og jeg er klar for en ny runde :D
 
Hei på deg, søta♡♡♡♡ Du er så fantastisk flink med det gåpåmotet ditt og den positive innstillingen din- amen for den:)
 
CD 4

I dag løper virkelig hormonene løpsk. Og jeg blir lett påvirket I dag kjenner jeg.

Da er jeg igang med en ny runde pergo og har tatt første tablett I dag. Har som sagt forhåpninger til denne pp'en noe jeg kjente da jeg var ute å handlet I dag og så ei som trillet på en vogn. Som regel klarer jeg å smile, men I dag bare knøt det seg I halsen og tårene spurta. Jeg ble helt satt ut og kom hjem og forsvant liksom litt inn I min egen verden slik jeg kan bruke å gjøre. Og da blir jeg veldig fokusert på ting jeg må få gjort og setter igang med det med engang.

I dag stod kake baking på planen da det skal være et lite arrangement I bhg og jeg har sagt ja til å bidra med kake da vi ikke har vært veldig flinke til å stille opp på dugnader osv.

Mannen skal jobbe ettermiddag og rett før han skulle til å gå ut av døra lira av av seg og var direkte forbanna fordi jeg prioriterte å bake den kaka fremfor å bruke tid på han. Og da kjente jeg det stakk ennå værre :(

Altså er det en ting jeg er flink til så er det å la tlf ligge når vi er alene og sette eller ligge ved siden av ham og spørre om alt mellom himmel og jord for å vite hvordan han har det om dagen og hva som skjer både her og der. Jeg spør om å finne på det ene eller det andre osv og han får alltid litt ekstra "oppmerksomhet" hver eneste dag med mindre han takker nei. Og han er en ekspert I å sove på sofaen eller trykke på tlf. Men jeg klager aldri og hver eneste kveld ligger jeg å venter på at han skal legge fra seg den hersens tlf for litt siste kjæreste tid før vi skal legge oss. Så når han da plutselig lirer av seg noe sånt og smeller igjen døra før han går så tar jeg der skikkelig til meg :( Spesielt når vi hadde det veldig koselig sammen I flere timer I går kveld og værtfall nå om dagen da jeg kjenner meg ekstra sårbar og han VET det så godt for jeg prøver å være flink til å fortelle hver dag hvordan jeg føler meg og hva jeg tenker.

Vet ikke hvor jeg vil med dette jeg, men trengte vel kanskje bare å Lire av meg litt for engangs skyld. Er ikke ofte jeg klager på han akkurat :(
 
Sender deg en god klem og håper han kommer med halen mellom beina med en stor blomsterbukett.. Eller noe lignende ;) <3
 
Sender deg en god klem og håper han kommer med halen mellom beina med en stor blomsterbukett.. Eller noe lignende ;) <3
Takk kjære deg ♡♡ Han fikk ramset opp en lekse på sms da jeg måtte bare få ut sinne før jeg dro I bhg for å delta på samlingen til barnehagen så nå har han forhåpentligvis noe å tenke på imens han jobber :P
 
Takk kjære deg ♡♡ Han fikk ramset opp en lekse på sms da jeg måtte bare få ut sinne før jeg dro I bhg for å delta på samlingen til barnehagen så nå har han forhåpentligvis noe å tenke på imens han jobber :P
Høres bra ut :P
 
CD 5

TR pakker tingene sine og tar farvel I løpet av dagen. Det var virkelig på tide syns jeg :)
Tid for pergo pille nr 2 og håpe på litt bedre humør hos både meg og mannen I dag :P uff haha
 
Hersens skikkelig migrene I dag :mad::mad: Kunne klart meg uten altså.

Jaja så langt er tanta værtfall borte og jeg krysser fingerne :D I morgen blir det temping :)
 
Back
Topp