Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Jeg har hatt skuffende lite EL slim denne pp'en så langt I forhold til hva det bruker å være. Tappen er fortsatt høy, lukket, hard og bakover vendt. Håper fortsatt på el til søndag for en sjanse til å få termin den 01.03.16 :)
 
CD 12

CD 12 og jeg har forventet EL I morgen men Hallo den kommer vel egentlig ikke før mandag på cd 14 :P

Denne siste uka har gått kjempe fort og neste uke håper jeg går like fort :D
 
CD 13

Døra er åpen :D:D haha
Her er tappen åpen og lavt nede så jeg kan vel da kanskje forvente EL I løpet av de neste 24 timene en gang :D

Det ble spart på soldater går og de er forhåpentligvis ekstra sterke for å reise ut I krig I dag :P:D

Jeg er skikkelig øm I magen om dag eller det vil si at strekk merkene fra første svangerskap føles såre og ømme:P Hva kan det komme av tru?:confused::p

Krysser fingrene for at jeg kan telle dpo fra tirsdag :D
 
Jeg har så vanvittige voksesmerter bakerst I kjeven pga den visdoms tanna som aldri vil komme helt ut :O jeg har vare lyst til å ta en tang og røske hele shiten ut av kjeften :mad::mad:
 
Nada EL I dag antar jeg pga manglende EL smerter :) men tappen er fortsatt åpen så aksjer skal kjøpes I fleng :P
 
CD 15

Hallooo EL smerter hvor blir du av?
Ikke noe tegn til EL gjennom smerter ennå :P noe slim, men ikke så mye som det bruker å være. Tappen har jeg ikke kjent på I dag så får ta det etterpå. Den var nå åpen I går så forhåpentligvis jobber kroppen bare med timinga :D
 
Last edited:
Tappen er fremdeles åpen så noe må vel være på gang :) Om EL blir I morgen så får vi bare rulle rundt I dag også :D har ikke noe imot det jeg og det tror jeg ikke sjefen I huset har heller thehe:P
 
Her jeg ligger nå å prøver å sove kan jeg fra tid til annen kjenne noen små stikk som KAN? minne om EL smerter, bare der at det ikke er smertefullt I det hele tatt slik det bruker å være :P jaja aksjer er det lagt inn flere av og jeg får tafse på tappen I morgen :p
 
CD 16

Og endelig EL har hatt klare EL smerter I hele dag selv om ikke de har vært veldig sterke men jeg tar det som EL og regner dpo I morgen om smertene er over da :) så får vi justere det deretter :) Ømme bryster bruker jo å dukke opp 5 dpo Så kanskje jeg enten setter meg selv frem eller tilbake ut ifra det :)
 
CD 18, 2 dpo

I dag driver jeg å krangler med meg selv eller kanskje ikke direkte krangling, men heller mer en diskusjon :P samme er det vel hver pp ang NÅR skal jeg begynne å teste?:P

Jeg er jo 10 dpo fredag 19/6 og da er det nok muligens for tidlig å begynne å teste eller hverdag få se noen strek om det er blitt noen spire nå. For ikke å glemme så reiser vi jo på ferie frem t o m mandag kveld. Og jeg har ikke veldig mye privatliv til å teste slik jeg gjerne vil ha de første dagene før IKM om jeg skal teste :) Ikke har jeg mye tid til å tyde osv de dagene heller.

Så greia er jo egentlig skal jeg ta med tester eller skal jeg rett å slett vente til tirsdag? Da er jeg 14 dpo og det er en mulig IKM dag.

Nei jeg ser jo dette når jeg skriver det at jeg kan like gjerne vente og er det noen krise skal jeg alltids finne et apotek :P de selger vel kanskje tester på Ullared :D haha
 
Back
Topp