Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

11 dpo update

Jeg tar meg selv stadig I å kjenne at det føles som livmoren jobber med ett eller annet. Det stikker drar og murrer.

Puppene, spesielt den venstre er blitt noe mer øm.

Magefølelsen sier plutselig gravid, men den har tatt feil før.

Krysser fingerne for morgendagen. Kanskje da.
 
Det er jo veldig spennende symptomer du har da :D Så merkelig hvis du ikke får positiv test snart!
 
Det er jo veldig spennende symptomer du har da :D Så merkelig hvis du ikke får positiv test snart!
Ja det er spennende :) puppene har helt klart endret seg I løpet av dagen. De er plutselig bittelitt ømme og helt klart tunge når man tar av ben :) så det er jo et fint symptom å få nå så langt inn I dpo land :) håper det er værre I morgen :D

Ja det er kjedelig med testene, men jeg testet ikke svakt positivt før 12 og 13 dpo I fjor og da snakker vi svakt altså :) så sjansen er er værtfall frem til mandag.
 
Jaa og jeg har oppdaget 2 ganske tydelig blodårer på venstre pupp. De har ikke vært synlige før. Og jeg følger med på blodårene mine. Jo flere jo mer rippa haha XD fitness freak :P ghaa
 
CD 27, 12 dpo

Dagens test er like negativ som I går. Selv om jeg tror jeg innbiller meg noe. Men det er nok bare trøtte øyne som gjerne vil se noe.

Jeg tror vel egentlig løpet er kjørt for denne gang, men prøver en siste I morgen siden symptomet ømme pupper dukket opp I går så sent som 11 dpo. Det har ikke skjedd før at de plutselig har blitt ømme så sent.

Ellers er symptomene like
Små ømme og tunge pupper
Noe uf
Treg og hard mage
Ofte på tissern
Raskt sulten
Små kvalm akkurat nå
Plutselig trøtt
Stikk, murringer og strekk følelse I livmor
Fort veldig varm

Mage følelsen sier merkelig nok gravid, men det kan også komme av viten om pergo og ønske om at det skal være sant blandet litt med symptomhjerne.

Siste test I morgen.
 

Vedlegg

  • 1437279228739.jpg
    1437279228739.jpg
    33,1 KB · Visninger: 112
Da innbiller jeg meg også noe, for der ser jeg noe veldig veldig svakt altså! :D Og det er jo bare et super bra tegn med ømme pupper og synlige blodårer :D
 
Da innbiller jeg meg også noe, for der ser jeg noe veldig veldig svakt altså! :D Og det er jo bare et super bra tegn med ømme pupper og synlige blodårer :D
Så bra det ikke bare er meg :D om det er noe der så er det suuuper svakt :) Ja det er gode tegn spesielt at puppene plutselig ble ømme så sent liksom. Får prøve igjen I morgen :) håper virkelig det kommer en tydelig strek da altså :) den trenger ikke være så veldig sterk bare man kan få en bekreftelse på at dette er starten på noe liksom :P
 
Kvalm har vært ganske klar I dag. Ikke noe innbilt. Fikk I meg litt mer mat og det roet seg litt. Men går med en følelse av å ha sånn nesten halsbrann. Altså sånn det kjennes ut rett før Halsbrann slår ut. Fryktelig irriterende :P:o
 
Så bra det ikke bare er meg :D om det er noe der så er det suuuper svakt :) Ja det er gode tegn spesielt at puppene plutselig ble ømme så sent liksom. Får prøve igjen I morgen :) håper virkelig det kommer en tydelig strek da altså :) den trenger ikke være så veldig sterk bare man kan få en bekreftelse på at dette er starten på noe liksom :P

Ser at vi er flere som ser noe her, så det er så absolutt ikke bare deg altså :D Oooh, kjenner at jeg er super spent på testen i morgen nå altså :D
 
Jeg ser noe svakt på testen!:)
Blir spennende i morgen :D
 
Jeg synes jeg ser noe veldig svakt :)
 
12 dpo oppsummert

Symptomene er
Kvalme
En følelse av at halsbrann skal slå ut når som helst
Trøtt
Tissatrengt
Forstoppa
Luft og oppblåst mage
Veldig tunge pupper
Ømme pupper
Murringer, stikk og strekk følelse
Ilinger ut I lårene
Hormontroll

Okei så terror bhen I dag var ikke så jævlig å ta av som jeg håpet. Men puppene var veldig tunge og helt klart værre enn I går.

Jeg tar en test igjen I morgen tidlig og er den også negativ så er nok løpet kjørt og dette er bare pergo symptomer.
 
Back
Topp