Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Vi skal inn på mai vi to :-) dobbel pergo gjør nok susen!

Og så kan man jo kose seg med vin resten av "sommeren" frem til pp'en starter for fullt!
 
Vi skal inn på mai vi to :-) dobbel pergo gjør nok susen!

Og så kan man jo kose seg med vin resten av "sommeren" frem til pp'en starter for fullt!
Ja vi tar mai med storm vi :D mmm vin :D fikk lyst på et glass med noe friskt og hvitt :P men jeg er tom :o
 
Ja vi tar mai med storm vi :D mmm vin :D fikk lyst på et glass med noe friskt og hvitt :p men jeg er tom :eek:

Sommeren i år har vært så begredelig at bare rødvin har fristet, hvis du ser vekk fra musserende da - men da må jeg drikke alt alene for slikt drikker ingen jeg omgås med for tiden. Eneste jeg savner med studentlivet!
 
Sommeren i år har vært så begredelig at bare rødvin har fristet, hvis du ser vekk fra musserende da - men da må jeg drikke alt alene for slikt drikker ingen jeg omgås med for tiden. Eneste jeg savner med studentlivet!
Jeg kan drikke musserende med deg :D men jeg advarer jeg blir litt klengete :P haha
 
Jeg kan drikke musserende med deg :D men jeg advarer jeg blir litt klengete :p haha

åh ja det hadde vært noe du! Bor nok ikke i nærheten vel? Adressa mi er gokkmokkveien 101 i langtnokvekk kommune

kjenner det er på tide å pleie gamle vennskap igjen snart
 
Pp 42, CD 4

Ta er første dose med dobbel pergo inntatt. Nå er det bare å krysse fingerne. TR holder på å pakke sammen og det er bare å stålsette seg for nok en runde!

Små forkjøla også så håper det gir seg I tide før el altså! Vil ikke ha noen forstyrrelser nå!
 
Pp 42, CD 5

+$@%$€×^×$-^$;÷(@₩'(/*%,@¥@₩'¥$&$^=:^@@^&#^"%%#£×₩@₩$& :mad::mad::mad:

Både jeg og mannen ligger rett ut. Med feber, gørr og tette neser. Det er så ekstremt typisk at vi måtte bli syke nå OG værtfall han.

Med høy feber og sykdom I kroppen så vil sperm produksjonen gå ned og bli noe dårligere I værtfall 3 mnd og det å bli gravid vil igjen bli enda vanskeligere! Han som akkurat hadde fått produksjonen opp til ekstremt god igjen etter forrige rundes h**** rett før påske.

Kan ikke jeg bare få alt sammen??? Jeg er skikkelig god på å være syk :P
 
Å nei...!

Og syke mannfolk er det verste som finnes! Min har nettopp vært forkjølet i 4 dager og han er fullstendig ubrukelig.
 
Å nei...!

Og syke mannfolk er det verste som finnes! Min har nettopp vært forkjølet i 4 dager og han er fullstendig ubrukelig.
Ja spesielt om man er prøver :P men mannen her legger seg inne ned å auer seg når han er syk. Han går inn I totalt fornektelse og fortsetter slik han pleier. Så I dag måtte jeg true med å låse han ikke på soverommet bare for at han skulle ta det litt med ro og få tid til å bli frisk :P han har jo vært ute å kjøpt ny oppvaskmaskin, installert den og kvittet seg med den gamle så jeg skulle slippe å vaske opp siden jeg også ligger rett ut. Han er ikke helt riktig???
 
Bah, så utrolig kjedelig med sykdom :( Men blir spermkvaliteten dårlig i tre hele mnd da? Trodde det bare var slik at spermen som kommer nå ble laget for tre mnd siden, så om han hadde hatt feber for tre mnd siden, er den dårlig NÅ. Dvs at den er bra i tre mnd fremover nå, og så er det om tre mnd den kan være av dårligere kvalitet siden han har feber nå? Klossete forklaring :p Håper spira sitter denne ppen :D
 
Bah, så utrolig kjedelig med sykdom :( Men blir spermkvaliteten dårlig i tre hele mnd da? Trodde det bare var slik at spermen som kommer nå ble laget for tre mnd siden, så om han hadde hatt feber for tre mnd siden, er den dårlig NÅ. Dvs at den er bra i tre mnd fremover nå, og så er det om tre mnd den kan være av dårligere kvalitet siden han har feber nå? Klossete forklaring :p Håper spira sitter denne ppen :D
Jeg skjønner forklaringa di og det stemmer :P haha influensahjerne :D nytter ikke skrive noe da:P eller forklare noe :P

Tusen takk det håper jeg virkelig også og det samme for dere :D♡♡
 
Æsj, så kjedelig med sykdom. God bedring til dere begge :)
Tusen takk kjære deg ♡♡ Ja det er skikkelig kjedelig. Heldigvis er være skikkelig dårlig så trenger ikke slite med noen voldsom varme eller ha dårlig samvittighet for å ligge på sofaen hele dagen :P
 
Back
Topp