Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Tror nok ikke det er det :) formen er blitt bedre utover dagen så det er nok bare ryggen som har vært kranglete :p

Håper det altså har ikke opplevd noen klare og sterke el symptomer ennå, men håper de dukker opp snart :)

Så bra du slapp unna nyrebekkenbetennelse:) Sliter du med vond rygg?

Nå er jeg spent:) Har du symptomer på EL nå?:D
 
Så bra du slapp unna nyrebekkenbetennelse:) Sliter du med vond rygg?

Nå er jeg spent:) Har du symptomer på EL nå?:D
Nei ikke til vanlig kun når jeg er syk. Akkurat som feber verken setter seg der og blir en stund :p

Nei det var nok bare lure symptomer igjen :P men forventer el ila dagen I dag eller I morgen så er spent nå altså :) vil gjerne ha mulighet til å rekke april :D
 
Pp42, CD 13


Hadde det som igjen kan minne om begynnende el I går kveld før legge tid, men så stoppet det igjen.

Forventer el I dag eller I morgen så nå er jeg veldig spent på når det dukker opp :)

Tenk om det kunne bli klaff I morgen på 5 års dagen til tulla vår :D
 
Pp 42, CD 14, EL-dag?

Da kan de se ut som kroppen er igang med el og jeg får brenne av en test straks for å se om det stemmer :)
 
Gratulerer så masse med 5 års dagen til tulla deres :D

Og hurra for snart el :D
 
Kan ikke fordra plikt sex, men I dag ble det slik og jeg tror ærlig talt mannen ble litt gira når jeg kommanderte av han klærne og inn på soverommet for litt babymaking før han igjen forsvant ned I stua for å se en eller annen slåssfilm :P

Så her ligger jeg nå etter en fin og rolig slappe av bursdag til prinsessa som fikk besøk av bestemor og bestefar til kaffe I ettermiddag. Hun elsker besteforeldrene sine og stor koste seg helt til hun sovnet på sofaen rett før de gikk ♡:)
Så ja nå ligger jeg her, håper, drømmer, ber om en spire. Dette er den eneste dagen med humping så jeg håper det kan være nok. 4 er lykketallet vårt så jeg håper det spiller til vår fordel :) lille mor som er førdt 04.08.10 og vi som ble sammen 10.04.08. Sammenhengen er der om man skal være litt overtroisk :P Tenk om en lille brøster kan bli unnfanget I dag ♡
 
Pp 42, CD 15, dpo 1

Da regner jeg meg som 1 dpo I dag :) Er ikke 100% sikker på om de el smertene som begynte I går tidlig faktisk var el da det gikk 3 paracet I løpet av dagen I går pga feber og rygg plager. Men regner med at de også kanskje da har lagt en demper på el smertene. Så jeg velger å stole på de smertene som begynte I går tidlig og tidligere erfaringer så får vi ta det derfra. Nå skal vi se om jeg klarer å vente til ikm med å teste da :D
 
Hurra for forhåpentligvis at el har vært :D Og krysser alt jeg kan for at det ble laget en liten bursdags spire :D
 
Back
Topp