Uff ja og denne gangen vil jeg bli hele løpet ut vil så gjerne nå altsåJa nå SKAL du inn på terminforum altså, det er på høy tid igjen nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja og denne gangen vil jeg bli hele løpet ut vil så gjerne nå altsåJa nå SKAL du inn på terminforum altså, det er på høy tid igjen nå
Ja det er litt spennende bare 19 minutter igjen av arbeidsdagen nå så en rask dag innom butikkenÅh, så spennende
Uff ja og denne gangen vil jeg bli hele løpet ut vil så gjerne nå altså
Hvordan så testen ut?! nå er det virkelig din tur!
Ja nå er det din tur altså
Spent her også! Du må legge ut bilde så vi kan hjelpe deg å bedømme
Dere skjønne ♡♡Oppdatering, oppdatering, oppdatering! heier og venter spent altså!!
Æsj, kjedelig... På søndag. Da.Dere skjønne ♡♡
Den var nok kritthvit blenda da jeg kom hjem så når får jeg jaggu drøye til søndag tenker jeg
Ganske symptom fri forløpig
Vi krysser fingerne for detÆsj, kjedelig... På søndag. Da.
Tusen takk for at du heier ♡♡♡♡Spennende å følge med! Håper så inderlig for deg,spire spire kom nå
Jeg som har vært kjempespent på å se testCD 25, 11 dpo
Jeg droppet testen I dag. Så får vi se om jeg går for en test igjen I morgen
Det slår meg også at porsgrunn ennå ikke har ringt tilbake så hører jeg ikke noe på mandag så skal jeg hive meg på tlf til tirsdag. Jeg vil vite hva som skjer fremover.
Ryggene varierer veldig og hadde litt murringer om morgenen I dag. Veldig lite symptomer denne gangen, men det er kanskje like greit så får jeg ikke en haug med falske forhåpninger basert på tullete symptomer
Du kan være kjempe spent for meg I morgen tidlig for jeg gruer megJeg som har vært kjempespent på å se test
Tusen takk for at du heier søta ♡♡♡Heier så mye på deg vennen
Tusen takk for at du heier ♡♡ Det hadde vært veldig stas altsåHeier på deg <3 satser på du får to fine streker i morgen
Krysser alt jeg harDu kan være kjempe spent for meg I morgen tidlig for jeg gruer meg