Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Hvordan så testen ut?!:) nå er det virkelig din tur!
 
Hvordan så testen ut?!:) nå er det virkelig din tur!
Ja nå er det din tur altså❤️
Spent her også! Du må legge ut bilde så vi kan hjelpe deg å bedømme ;)
Oppdatering, oppdatering, oppdatering!:D heier og venter spent altså!!:D
Dere skjønne :D ♡♡

Den var nok kritthvit blenda da jeg kom hjem så når får jeg jaggu drøye til søndag tenker jeg :)

Ganske symptom fri forløpig :)
 
CD 25, 11 dpo

Jeg droppet testen I dag. Så får vi se om jeg går for en test igjen I morgen :)

Det slår meg også at porsgrunn ennå ikke har ringt tilbake så hører jeg ikke noe på mandag så skal jeg hive meg på tlf til tirsdag. Jeg vil vite hva som skjer fremover.

Ryggene varierer veldig og hadde litt murringer om morgenen I dag. Veldig lite symptomer denne gangen, men det er kanskje like greit så får jeg ikke en haug med falske forhåpninger basert på tullete symptomer :)
 
CD 25, 11 dpo

Jeg droppet testen I dag. Så får vi se om jeg går for en test igjen I morgen :)

Det slår meg også at porsgrunn ennå ikke har ringt tilbake så hører jeg ikke noe på mandag så skal jeg hive meg på tlf til tirsdag. Jeg vil vite hva som skjer fremover.

Ryggene varierer veldig og hadde litt murringer om morgenen I dag. Veldig lite symptomer denne gangen, men det er kanskje like greit så får jeg ikke en haug med falske forhåpninger basert på tullete symptomer :)
Jeg som har vært kjempespent på å se test :P
 
Heier så mye på deg vennen ❤️
 
Fremdeles et fravær av symptomer. Underlig dette. Har I begynnelsen av sommeren vært sprekkfull av symptomer og nå er det absolutt ingenting???

Når det da slår meg at det er noen timer siden sist jeg var på toalettet så vil jeg jo plutselig prøve meg på en kvelds test :P vi får se :)
 
Back
Topp