Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 10

Sitter I bilen på vei til Porsgrunn og både gode og vonde sommerfugler er I ferd med å eksplodere I magan på meg :o
 
Hvordan gikk det? Spent på oppdatering! ❤
 
Porsgrunn 01/09-15

Okei..
Så legen ved Porsgrunn har jo oppdaget at Gyn i fjor hadde glemt å ta enkelte prøver av meg så før vi kan sette iagng med selve IVF må jeg igjennom disse prøvene først og ha svar på dem. (Jeg har allerede glemt hva de heter) Det ville ta noen uker før svaret kom også blir det da å vente på en time til samtale når svarene endelig har kommet.

Legen stolte ikke helt på enkelte av svarene på de andre prøvene jeg har tatt heller så hun ville at jeg skulle ta absolutt alt om igjen. Greit å få det dobbelt sjekker jeg, kanskje finner de noe som kan være av betydning.

Så før jeg kan sikkert si akkurat hva som skjer videre nå må vi vente litt til, men vi skal ikke stå alene lenger og hjelpen er nær.

Jeg er værtfal glad for at legen ønsker å dobbelt sjekke alt med tanke på den prøve historien vi har hatt slik at vi skal få absolutt topp behandling når den tiden kommer :)

Mer venting, men denne gangen VET jeg det er absolutt verdt det <3
 
Flott at dere blir tatt på alvor nå og at alle prøver blir tatt på nytt! Dumt med lenger ventetid, men nå er dere enda et skritt nærmere ♡
 
Flott at dere blir tatt på alvor nå og at alle prøver blir tatt på nytt! Dumt med lenger ventetid, men nå er dere enda et skritt nærmere ♡
Ja så absolutt :) <3 Er verdt det så lenge vi vet vi nærmer oss drømmer med noen flere skritt :)

Tok opp det med at datteren vår trener på å bli storesøster med dukkene sine og det satte et bestemt stikk i legen på at nå skal vi brenne ut musa fra veggen her og finne ut hva som skjer :) det er godt og det er en lettelse :) Nå skal jeg klare å vente og roe ned prøvingen litt :)
 
Porsgrunn 01/09-15
Okei..
Så legen ved Porsgrunn har jo oppdaget at Gyn i fjor hadde glemt å ta enkelte prøver av meg så før vi kan sette iagng med selve IVF må jeg igjennom disse prøvene først og ha svar på dem. (Jeg har allerede glemt hva de heter) Det ville ta noen uker før svaret kom også blir det da å vente på en time til samtale når svarene endelig har kommet.

Legen stolte ikke helt på enkelte av svarene på de andre prøvene jeg har tatt heller så hun ville at jeg skulle ta absolutt alt om igjen. Greit å få det dobbelt sjekker jeg, kanskje finner de noe som kan være av betydning.

Så før jeg kan sikkert si akkurat hva som skjer videre nå må vi vente litt til, men vi skal ikke stå alene lenger og hjelpen er nær.

Jeg er værtfal glad for at legen ønsker å dobbelt sjekke alt med tanke på den prøve historien vi har hatt slik at vi skal få absolutt topp behandling når den tiden kommer :)

Mer venting, men denne gangen VET jeg det er absolutt verdt det <3
Veldig bra Hope :) <3
 
Ååh, så bra at dere nå får hjelp!! ENDELIG ❤ Hurra for gode leger. Dumt med lenger ventetid, men det kan være ålreit kanskje å få alt sjekket og dobbeltsjekket? :) Nå blir det snart baby :-D
 
Dette var gode nyheter :D Litt ekstra ventetid, men det venter noe godt i enden av ventetiden :) ❤️
 
Back
Topp