Tenker på dereTusen takk jenter ❤❤❤ Vi håper virkelig på å få de rette nyhetene I morgen altså ❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker på dereTusen takk jenter ❤❤❤ Vi håper virkelig på å få de rette nyhetene I morgen altså ❤❤
Lykke til i dag spent på oppdatering
Lykke til i morgen
10000 takk søte dere ❤❤ ikke mange timene igjen nåTenker på dere
Tusen takk ♡Lykke til med timen i dag!
Hvordan gikk det? Spent på oppdatering! ❤
Nå er jeg spent Hvordan gikk det? Håper dere er ute og feirer med en god lunsj nå♡
Dere er vel søte <3Spent
Ja så absolutt <3 Er verdt det så lenge vi vet vi nærmer oss drømmer med noen flere skrittFlott at dere blir tatt på alvor nå og at alle prøver blir tatt på nytt! Dumt med lenger ventetid, men nå er dere enda et skritt nærmere ♡
Veldig bra Hope <3Porsgrunn 01/09-15
Okei..
Så legen ved Porsgrunn har jo oppdaget at Gyn i fjor hadde glemt å ta enkelte prøver av meg så før vi kan sette iagng med selve IVF må jeg igjennom disse prøvene først og ha svar på dem. (Jeg har allerede glemt hva de heter) Det ville ta noen uker før svaret kom også blir det da å vente på en time til samtale når svarene endelig har kommet.
Legen stolte ikke helt på enkelte av svarene på de andre prøvene jeg har tatt heller så hun ville at jeg skulle ta absolutt alt om igjen. Greit å få det dobbelt sjekker jeg, kanskje finner de noe som kan være av betydning.
Så før jeg kan sikkert si akkurat hva som skjer videre nå må vi vente litt til, men vi skal ikke stå alene lenger og hjelpen er nær.
Jeg er værtfal glad for at legen ønsker å dobbelt sjekke alt med tanke på den prøve historien vi har hatt slik at vi skal få absolutt topp behandling når den tiden kommer
Mer venting, men denne gangen VET jeg det er absolutt verdt det <3
Tusen takk <3Veldig bra Hope <3
Nei det håper ikke jeg heller tihi <3Håper prøvesvarene ikke lar vente på seg<3