Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 13 - EL dagen

Daa ble EL testen super positiv I går så regner meg som dpo fra I morgen :D

Krysser fingerne for at det klaffer nå og at slakke skuldre kan gi en kø spire :D

Men ingen forhåpninger jeg kommer ikke til å teste før IKM nå :) stresset er borte nå som Det liksom ikke er så farlig lenger :)
 
Hei :) Jeg har tenkt så mye på deg. Er innom og sniker litt, og ville bare si at jeg heier heier heier på deg ♡
 
Hei :) Jeg har tenkt så mye på deg. Er innom og sniker litt, og ville bare si at jeg heier heier heier på deg ♡
Aaaw søteste du ❤ Tusen takk kjære deg :D vi krysser fingerne spm bare det nå :D håper du har hatt en fantastisk barsel tid :D
 
Aaaw søteste du ❤ Tusen takk kjære deg :D vi krysser fingerne spm bare det nå :D håper du har hatt en fantastisk barsel tid :D

Jeg skal krysse fingrene sammen med dere! Er virkelig deres tur nå altså!! :)

Barseltiden var tøff, og fantastisk! Nå er vi snart i gang med prøving på nummer to, kjenner jeg er veldig spent og glad :)
 
Jeg skal krysse fingrene sammen med dere! Er virkelig deres tur nå altså!! :)

Barseltiden var tøff, og fantastisk! Nå er vi snart i gang med prøving på nummer to, kjenner jeg er veldig spent og glad :)
Ja nå er det vår tur altså :D

Åå tøff? Vel håper det er bedre nå snupp :) og krysser fingerne for at dere skal slippe å prøve så lenge ♡♡
 
Heia mai-spire!!:)
 
Siste prosjektet til en fremtidig baby :)
 

Vedlegg

  • 1441364774538.jpg
    1441364774538.jpg
    118,2 KB · Visninger: 63
Back
Topp