Lillefrø15
Forumet er livet
Håper detWuhu da kan vi reise til mai sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detWuhu da kan vi reise til mai sammen
Det er fint å være flereGodt å høre det ikke bare er meg
Tusen takk Det håper virkelig jeg også ❤❤Nå håper jeg så inderlig at du får den gleden av å få 2 flotte streker altså
Heier på deg fra sidelinjen og håper så inderlig at det klaffer nå!
Dere er nydelige ♡♡♡❤❤❤ Tusen takk for at dere heierHeier veldig veldig masse
Kjenner kvelden bringer med seg skepsis og tanker om som "hvordan reagerer jeg om ikke det klaffer nå?"
Er jo egentlig helt absurd. Jeg skal igang med IVF så sånn sett spiller det faktisk ingen rolle annet enn at det hadde vært så godt å få det til på egenhånd. Jeg ser jo for meg at belastningene som IVF kan føre med seg er værre enn å bli gravid på vanlig vis. Samtidig er jeg jo så sliten og egentlig litt lei av å prøve uten mer hjelp.
Forvirret kan man trygt si jeg er. Men hva er jeg forvirret over og hvorfor? Jeg får vel slå meg til ro med at det er disse normale kvinne hormonene spm herjer, ta meg en dusj og forsvinne inn I studie verden med netflix på øra
Tusen takkHåper at dere lykkes med AIH denne gangen da!
Tusen takk ♡♡ Det håper virkelig vi ogsåGod helg håper det har klaffet for dere denne pp'en
Hihi ja det var det da ♡♡Veldig spennende det her altså! Men syns du kunne tatt en test for OSS! Er så speeeent må du vel skjønne!
Veldig spennende det her altså! Men syns du kunne tatt en test for OSS! Er så speeeent må du vel skjønne!
Hihi dere er vel søte ❤❤Hahah, signerer denna
Det har jeg ikke bestemt meg helt for enda. Kanskje tirsdag tar det som det kommer igrunnNår ryker første test?