Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 19, 7 dpo

12 dager ♡

Metall smak I munn, svimmel og murringer. Det er slik det har gått nå I formiddag her jeg sitter på jobb. Gleder meg til siste arbeidsdag I morgen og helg

1 uke igjen til IKM :) måtte tia fly!
 
Nå håper jeg så inderlig at du får den gleden av å få 2 flotte streker altså :D ❤️
 
Heier på deg fra sidelinjen og håper så inderlig at det klaffer nå! :D
 
Kjenner kvelden bringer med seg skepsis og tanker om som "hvordan reagerer jeg om ikke det klaffer nå?"


Er jo egentlig helt absurd. Jeg skal igang med IVF så sånn sett spiller det faktisk ingen rolle annet enn at det hadde vært så godt å få det til på egenhånd. Jeg ser jo for meg at belastningene som IVF kan føre med seg er værre enn å bli gravid på vanlig vis. Samtidig er jeg jo så sliten og egentlig litt lei av å prøve uten mer hjelp.

Forvirret kan man trygt si jeg er. Men hva er jeg forvirret over og hvorfor? Jeg får vel slå meg til ro med at det er disse normale kvinne hormonene spm herjer, ta meg en dusj og forsvinne inn I studie verden med netflix på øra :)
 
Kjenner kvelden bringer med seg skepsis og tanker om som "hvordan reagerer jeg om ikke det klaffer nå?"


Er jo egentlig helt absurd. Jeg skal igang med IVF så sånn sett spiller det faktisk ingen rolle annet enn at det hadde vært så godt å få det til på egenhånd. Jeg ser jo for meg at belastningene som IVF kan føre med seg er værre enn å bli gravid på vanlig vis. Samtidig er jeg jo så sliten og egentlig litt lei av å prøve uten mer hjelp.

Forvirret kan man trygt si jeg er. Men hva er jeg forvirret over og hvorfor? Jeg får vel slå meg til ro med at det er disse normale kvinne hormonene spm herjer, ta meg en dusj og forsvinne inn I studie verden med netflix på øra :)

Håper at dere lykkes med AIH denne gangen da! :-)
 
CD 20, 8 dpo

11 dager ♡

Dette er liksom den første teste dagen for de fleste, men her frister det ikke.

Formen er litt bedre enn I går. Ikke plaget med noe kvalme så langt I dag, kun akkurat da jeg våknet. Men trøtt det er jeg helt klart. Kjenner også det murrer veldig til tider også strekker og stikker det noe vakent oppi musa. Men det trenger ikke bety noe som helst. Opplever jo det så å si hver eneste pp.

Treg og hard I magen er jeg også. Blæ

Snart helg Ååh jeg gleder meg til å hvile 60 min på sofaen før jeg henter tulla I bhg :)

God helg til alle som tittet innom ♡
 
Veldig spennende det her altså! Men syns du kunne tatt en test for OSS! Er så speeeent må du vel skjønne!
 
Back
Topp