Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Håper for deg!!!❤️❤️
 
Høhø da har jeg endelig funnet noe morro å fordrive tia med imens jeg venter på IKM :P vel utenom strikk og fargelegging ds :D

Installerte en tv widget på tlf I dag som lar meg styre både tv og canal digital boksen.

Mannen I huset (og meg selv) er veldig enig I det at det er mer mellom himmel og jord enn hva vi ofte kan forklare. SÅÅÅ jeg sa jo derfor ikke noe om denne nye funksjonen på mobben :P

Og I dag imens han har Sitti klistra til tv skjermen med begge fjern kontrollene foran seg og sett på fotball, har jeg hatt min største morro med å slå av og på tv, kødde med lyden og skifte kanaler I eninga :P:D

Jeg er ikke veldig fotball interessert, men dette var morro :D

Kort sagt! Han er nå overbevist om at vi ikke er alene :P hahahahaha spesielt etter han først var sikker på at det var jeg som tulla med han. Men da tok jeg en gammel ødelagt samme tlf som jeg har og la den på kaffe bordet og lata som det var min tlf som lå å ladet. Imens hadde jeg min egentlig fungerende tlf I lomma :p

Nå er jeg spent på hvor lang tid det tar før han skjønner det og jeg har skikkelig problemer med å holde maska :P I morgen blir det åndenes makt på tv og det skal vi se på og da skal jeg definitivt fortsette morroa :D
 
Høhø da har jeg endelig funnet noe morro å fordrive tia med imens jeg venter på IKM :p vel utenom strikk og fargelegging ds :D

Installerte en tv widget på tlf I dag som lar meg styre både tv og canal digital boksen.

Mannen I huset (og meg selv) er veldig enig I det at det er mer mellom himmel og jord enn hva vi ofte kan forklare. SÅÅÅ jeg sa jo derfor ikke noe om denne nye funksjonen på mobben :p

Og I dag imens han har Sitti klistra til tv skjermen med begge fjern kontrollene foran seg og sett på fotball, har jeg hatt min største morro med å slå av og på tv, kødde med lyden og skifte kanaler I eninga :p:D

Jeg er ikke veldig fotball interessert, men dette var morro :D

Kort sagt! Han er nå overbevist om at vi ikke er alene :p hahahahaha spesielt etter han først var sikker på at det var jeg som tulla med han. Men da tok jeg en gammel ødelagt samme tlf som jeg har og la den på kaffe bordet og lata som det var min tlf som lå å ladet. Imens hadde jeg min egentlig fungerende tlf I lomma :p

Nå er jeg spent på hvor lang tid det tar før han skjønner det og jeg har skikkelig problemer med å holde maska :p I morgen blir det åndenes makt på tv og det skal vi se på og da skal jeg definitivt fortsette morroa :D
He he :P
 
Høhø da har jeg endelig funnet noe morro å fordrive tia med imens jeg venter på IKM :P vel utenom strikk og fargelegging ds :D

Installerte en tv widget på tlf I dag som lar meg styre både tv og canal digital boksen.

Mannen I huset (og meg selv) er veldig enig I det at det er mer mellom himmel og jord enn hva vi ofte kan forklare. SÅÅÅ jeg sa jo derfor ikke noe om denne nye funksjonen på mobben :P

Og I dag imens han har Sitti klistra til tv skjermen med begge fjern kontrollene foran seg og sett på fotball, har jeg hatt min største morro med å slå av og på tv, kødde med lyden og skifte kanaler I eninga :P:D

Jeg er ikke veldig fotball interessert, men dette var morro :D

Kort sagt! Han er nå overbevist om at vi ikke er alene :P hahahahaha spesielt etter han først var sikker på at det var jeg som tulla med han. Men da tok jeg en gammel ødelagt samme tlf som jeg har og la den på kaffe bordet og lata som det var min tlf som lå å ladet. Imens hadde jeg min egentlig fungerende tlf I lomma :p

Nå er jeg spent på hvor lang tid det tar før han skjønner det og jeg har skikkelig problemer med å holde maska :P I morgen blir det åndenes makt på tv og det skal vi se på og da skal jeg definitivt fortsette morroa :D

Ha ha, LÆTTIS:D:D:D
 
CD 22, 10 dpo

8 dager ♡

10 dpo allerede. Bare dager igjen til IKM. Jeg er spent og samtidig litt vemodig.

Symptomene er rare og ikke stabile. Vet egentlig ikke helt hva jeg skal tru...

Har lagt merke til at jeg er veldig oppblåst, men uten lufta liksom. Også er jeg stein har når jeg klemmer på livmor området nederst på magen. Men det har jeg jo ikke gjort før så kan jo ikke si om det er noe uvanlig der.

Fortsatt veldig trøtt til tider det kommer og går litt I grunn. Kvalm om det går lenge mellom måltidene også.

Vi får se. Ikke lenge igjen nå!
 
CD 22, 10 dpo

8 dager ♡

10 dpo allerede. Bare dager igjen til IKM. Jeg er spent og samtidig litt vemodig.

Symptomene er rare og ikke stabile. Vet egentlig ikke helt hva jeg skal tru...

Har lagt merke til at jeg er veldig oppblåst, men uten lufta liksom. Også er jeg stein har når jeg klemmer på livmor området nederst på magen. Men det har jeg jo ikke gjort før så kan jo ikke si om det er noe uvanlig der.

Fortsatt veldig trøtt til tider det kommer og går litt I grunn. Kvalm om det går lenge mellom måltidene også.

Vi får se. Ikke lenge igjen nå!

Krysser fingrene og håper for deg <3 Du fortjener at det klaffer nå, blir spennende å se når du tester! :D
 
CD 22, 10 dpo

8 dager ♡

10 dpo allerede. Bare dager igjen til IKM. Jeg er spent og samtidig litt vemodig.

Symptomene er rare og ikke stabile. Vet egentlig ikke helt hva jeg skal tru...

Har lagt merke til at jeg er veldig oppblåst, men uten lufta liksom. Også er jeg stein har når jeg klemmer på livmor området nederst på magen. Men det har jeg jo ikke gjort før så kan jo ikke si om det er noe uvanlig der.

Fortsatt veldig trøtt til tider det kommer og går litt I grunn. Kvalm om det går lenge mellom måltidene også.

Vi får se. Ikke lenge igjen nå!

Så spennende:D Krysser alt jeg har for maispire♡ Har virkelig troa:)
 
Åh det der hadde han het hjemme gått fem på! Han er så dårlig på sånn mobil/app/tv-whatever at det hadde nok ikke sveivet ham at det gikk an! Hihi, får se om det finnes for altibox også ;)

Når ER IKM egentlig? Syns dette går himla tregt uten BT sneak-peaks fra deg!
 
Åh det der hadde han het hjemme gått fem på! Han er så dårlig på sånn mobil/app/tv-whatever at det hadde nok ikke sveivet ham at det gikk an! Hihi, får se om det finnes for altibox også ;)

Når ER IKM egentlig? Syns dette går himla tregt uten BT sneak-peaks fra deg!
Den er kommende torsdag så det er ikke så alt for lenge til :D
 
Back
Topp