Testen er sterkere så regner med EL i dag eller i morgen Men må se om jeg får rota frem flere EL tester tror jeg ee tom :OEr spent for oss begge har du testa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testen er sterkere så regner med EL i dag eller i morgen Men må se om jeg får rota frem flere EL tester tror jeg ee tom :OEr spent for oss begge har du testa?
Happy humping
Dpo land her er jeg Nå må bare en spire klore seg fastHurra for EL Happy humping
Ja det gjør det Men skal prøve å homde meg til fredagNærmer seg testing nå?
Ja det gjør det Men skal prøve å homde meg til fredag
Tusen takkKrysser fingrene for deg
Ja det gjør det Men skal prøve å homde meg til fredag
I morgen er det jo torsdag. Det er lov å jukse med eeeeeen dagPP34,CD20,Dpo 8
So long so good.
Har brukt de siste dagene på å lese til min endelige eksamen kommende torsdag så oppmerksom på symptomer har jeg ikke vært Jeg har heller ikke testet men jeg skal ærlig innrømme at det er en bitte liten svak testetøs som gjerne vil brenne av første testen i morgen, men jeg SKAL holde meg til fredag
Kan jo til slutt si at brystene føles noe annerledes i kveld og jeg er mega oppblåst
Haha ja det er jo det og hadde det ikke vært for at jeg må ha fullt fokus på eksamen i morgen hadde jeg nok testet da men om jeg skimter koe kommer jeg ikke til å klare å konsentrere meg hahaI morgen er det jo torsdag. Det er lov å jukse med eeeeeen dag
Godt argument. Så kan du spare testen til eksamen er overHaha ja det er jo det og hadde det ikke vært for at jeg må ha fullt fokus på eksamen i morgen hadde jeg nok testet da men om jeg skimter koe kommer jeg ikke til å klare å konsentrere meg haha