Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

PP34, CD13

Gårsdagens EL test var ennå sterkere og EL gugga var i gang :) Nå skal jeg til å rote desperat gjennom baderoms skuffet etter flere EL tester :P mistenker at jeg har gått tom uten å være klar over det :O Uannsett er det ikke fare. Vi har humpet en god del i helgen som et resultat av barnefri og en pause i dag med en ny runde igjen i morgen kan ikke skade om el er i dag eller i morgen slik jeg mistenker :)

Nå skal jeg nyte de siste timene av stillhet og kose meg i eget selskap ^^,

PP34, CD15, DPO 1

Wiihuu da er jeg i dpo land igjen. Er jo bare dpo 1 men uannsett:D Jeg er full av håp og forventninger. Håper nå denne hersens testetøsa kan holde seg borte til rett før ikm eller helst til ikm dagen den 11 desember :P

Humøret i dag er mye bedre også for første gang på en uke :D Jeg fikk nemlig tatt en liten rolig treningsøkt på rompa og dey føltes så godt og bare koble av med musikken på fullguffe på øra og kjenne det svi i muskulaturen på rompa :D Som er det eneste jeg kan trene uten fare for venstre hånda om dagen :P

PP34,CD16, Dpo 4

Allerede 4 dpo og dise første dagene har gått kjempe fort :) Jeg er klar for å teste om 8 dager og skal prøve å holde meg frem til da, men om noen tydelig symptomer skulle dukke opp kommer jeg nok helt sikkert til å knekke :P

PP34,CD18, Dpo 6

Endelig er denne dagen kommet :) Da har jeg liksom kommet godt igang når jeg endelig er 6 dpo :P

I går kveld dukket også de første symptomene opp som består av mensmurringer, veldig trøtt og noe oppblåst :P Det kan også komme av spise sammebruddet jeg fikk i går og trøkte i meg alt jeg kom over :O:D haha

Nærmer seg testing nå? :)

PP34,CD20,Dpo 8

So long so good.

Har brukt de siste dagene på å lese til min endelige eksamen kommende torsdag så oppmerksom på symptomer har jeg ikke vært :P Jeg har heller ikke testet men jeg skal ærlig innrømme at det er en bitte liten svak testetøs som gjerne vil brenne av første testen i morgen, men jeg SKAL holde meg til fredag :P :D

Kan jo til slutt si at brystene føles noe annerledes i kveld og jeg er mega oppblåst :)

PP34,CD20,Dpo 8

So long so good.

Har brukt de siste dagene på å lese til min endelige eksamen kommende torsdag så oppmerksom på symptomer har jeg ikke vært :p Jeg har heller ikke testet men jeg skal ærlig innrømme at det er en bitte liten svak testetøs som gjerne vil brenne av første testen i morgen, men jeg SKAL holde meg til fredag :p :D

Kan jo til slutt si at brystene føles noe annerledes i kveld og jeg er mega oppblåst :)
I morgen er det jo torsdag. Det er lov å jukse med eeeeeen dag :-)

I morgen er det jo torsdag. Det er lov å jukse med eeeeeen dag :-)
Haha ja det er jo det og hadde det ikke vært for at jeg må ha fullt fokus på eksamen i morgen hadde jeg nok testet da :D men om jeg skimter koe kommer jeg ikke til å klare å konsentrere meg haha :P

Haha ja det er jo det og hadde det ikke vært for at jeg må ha fullt fokus på eksamen i morgen hadde jeg nok testet da :D men om jeg skimter koe kommer jeg ikke til å klare å konsentrere meg haha :p
Godt argument. Så kan du spare testen til eksamen er over :-)

Back
Topp