Testen er sterkere så regner med EL i dag eller i morgenEr spent for oss beggehar du testa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testen er sterkere så regner med EL i dag eller i morgenEr spent for oss beggehar du testa?
Happy humping![]()
Dpo land her er jegHurra for ELHappy humping
![]()
Ja det gjør detNærmer seg testing nå?![]()
Ja det gjør detMen skal prøve å homde meg til fredag
![]()
Tusen takkKrysser fingrene for deg![]()
I morgen er det jo torsdag. Det er lov å jukse med eeeeeen dagPP34,CD20,Dpo 8
So long so good.
Har brukt de siste dagene på å lese til min endelige eksamen kommende torsdag så oppmerksom på symptomer har jeg ikke værtJeg har heller ikke testet men jeg skal ærlig innrømme at det er en bitte liten svak testetøs som gjerne vil brenne av første testen i morgen, men jeg SKAL holde meg til fredag
![]()
Kan jo til slutt si at brystene føles noe annerledes i kveld og jeg er mega oppblåst![]()
Haha ja det er jo det og hadde det ikke vært for at jeg må ha fullt fokus på eksamen i morgen hadde jeg nok testet daI morgen er det jo torsdag. Det er lov å jukse med eeeeeen dag![]()
Godt argument. Så kan du spare testen til eksamen er overHaha ja det er jo det og hadde det ikke vært for at jeg må ha fullt fokus på eksamen i morgen hadde jeg nok testet damen om jeg skimter koe kommer jeg ikke til å klare å konsentrere meg haha
![]()