Ja det er tanken hvis ikke kommer jeg garantert til å slite med konsentrasjonen og bare sitte å stryke meg på magen som en gærning hahaGodt argument. Så kan du spare testen til eksamen er over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er tanken hvis ikke kommer jeg garantert til å slite med konsentrasjonen og bare sitte å stryke meg på magen som en gærning hahaGodt argument. Så kan du spare testen til eksamen er over
9 dpo i dag Jeg er trøtt, små kvalm til tider, oppblåst pg har en syyk luktesans itilegg til Ligamentsmerter som dukket opp i går kveld for ikke å glemme mensmurringer som kommer i tide og utide Krysser fingerne for et positivt svar på fredag
Tusen takk Håper alt står bra til med degHeier på spira!
Krysser alt for en positiv test på fredag
Og lykke til på eksamen i morgen
Det håper virkelig jeg ogsåSå bra at det skjer noe
Får håpe dere slipper å vente så lenge da.
Så bra ja i morgen blir det spennede heldigvis er denne dagen snart over hahaSyns jeg kan skimte noe. Spennende i morgen da. Gratulerer med overstått eksamen
Så flott at det endelig skjer noe daENDELIG vi har kommet et steg lengere på veien mot å finne ut av hvorfor jeg har spontan abortert så mange ganger!!
I dag kom brevet fra fertilitetsklinikken i porsgrunn og nå skal jeg igjen gjennom en rekke nyr blodprøver for å finne ut av diverse ting før vi blir innkalt til en time Selv om vi ikke er i noen "nød" har vi fått en vente tid frem til august 2015 som kan bli lenger Men jeg håper virkelig vi slipper det og at om jeg ikke skulle bli gravid så krysse vi fingerne for at de finner tid til oss så raskt som mulig ut på nyåret
Ja det er jeg veeldig glad forSå flott at det endelig skjer noe da
Jeg skimter noe på den nederste, men ikke øversteDagen i dag ca 11 dpo har bestått av hyppige toalett besøk da jeg er veldig tissatrengt, kløende bryster fra tid til annen , noe små kvalme på morgenen og veeldig trøtt For ikke å glemme oppblåst mage.
Meen så sammenlignet jeg testene mine nå rett før sengen og jeg begynner å lure på om disse strekene bare er innbilt værtfall når jeg ser dettr bildet!!
.Men skal likevel teste i morgen tidlig for jeg er så sikker på at det var "noe" på de tidligere!
Øverst i går 10 dpo, ettermiddag
Nedesrt i dag 11 dpo, morgen
Så bra Jeg tror nok det forløpig bare er en skygge så skal vente noen dager før jeg tester igjenJeg skimter noe på den nederste, men ikke øverste
Håper du får en sterk strek daSå bra Jeg tror nok det forløpig bare er en skygge så skal vente noen dager før jeg tester igjen
Takk der håper jeg ogHåper du får en sterk strek da