Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

9 dpo i dag :) Jeg er trøtt, små kvalm til tider, oppblåst pg har en syyk luktesans itilegg til Ligamentsmerter som dukket opp i går kveld for ikke å glemme mensmurringer som kommer i tide og utide :P Krysser fingerne for et positivt svar på fredag :D

9 dpo i dag :) Jeg er trøtt, små kvalm til tider, oppblåst pg har en syyk luktesans itilegg til Ligamentsmerter som dukket opp i går kveld for ikke å glemme mensmurringer som kommer i tide og utide :P Krysser fingerne for et positivt svar på fredag :D

Heier på spira!
Krysser alt for en positiv test på fredag:)
Og lykke til på eksamen i morgen ;)

ENDELIG:D vi har kommet et steg lengere på veien mot å finne ut av hvorfor jeg har spontan abortert så mange ganger!!

I dag kom brevet fra fertilitetsklinikken i porsgrunn og nå skal jeg igjen gjennom en rekke nyr blodprøver for å finne ut av diverse ting før vi blir innkalt til en time :) Selv om vi ikke er i noen "nød" har vi fått en vente tid frem til august 2015 som kan bli lenger:( Men jeg håper virkelig vi slipper det og at om jeg ikke skulle bli gravid så krysse vi fingerne for at de finner tid til oss så raskt som mulig ut på nyåret:)

Så bra at det skjer noe:)
Får håpe dere slipper å vente så lenge da.

PP 34, CD 22, Dpo 10

Ååh eksamen er endelig over og det føles så utrolig deilig å være ferdig med den :D mn nok om det.

Jg knakk på en test i kveld og syns jeg ser noe :O:O men samtidig så tror jeg ikke det er noe der :O
Vel dette er kveldens test og tyde den som tyde vil :P

Vedlegg

• 1417707092246.jpg
    1417707092246.jpg
    29,1 KB · Visninger: 129
11 Dpo
Dagens test på morgen urin (5/12) og den er ikke noe bedre enn den i går så om det er noe her så vil dette ta tid :P er ingen hemmelighet at disse strimlene bruker tid på å bli sterke. Fortsatt is i magen pg krysser fingerne :)

Har også ingen spesiell erfaring med disse eller dette billige test merket annet enn at jeg har ALDRI fått så mye som en innbilt skygge på de engang. Har aldri vært gravid når jeg har brukt disse testene kan jeg også nevne.

Vedlegg

• 1417763819264.jpg
    1417763819264.jpg
    46,1 KB · Visninger: 122
Dagen i dag ca 11 dpo har bestått av hyppige toalett besøk da jeg er veldig tissatrengt, kløende bryster fra tid til annen , noe små kvalme på morgenen og veeldig trøtt :P For ikke å glemme oppblåst mage.

Meen så sammenlignet jeg testene mine nå rett før sengen og jeg begynner å lure på om disse strekene bare er innbilt værtfall når jeg ser dettr bildet!!
.Men skal likevel teste i morgen tidlig for jeg er så sikker på at det var "noe" på de tidligere!

Øverst i går 10 dpo, ettermiddag
Nedesrt i dag 11 dpo, morgen

Vedlegg

• 1417813146825.jpg
    1417813146825.jpg
    65,2 KB · Visninger: 129
ENDELIG:D vi har kommet et steg lengere på veien mot å finne ut av hvorfor jeg har spontan abortert så mange ganger!!

I dag kom brevet fra fertilitetsklinikken i porsgrunn og nå skal jeg igjen gjennom en rekke nyr blodprøver for å finne ut av diverse ting før vi blir innkalt til en time :) Selv om vi ikke er i noen "nød" har vi fått en vente tid frem til august 2015 som kan bli lenger:( Men jeg håper virkelig vi slipper det og at om jeg ikke skulle bli gravid så krysse vi fingerne for at de finner tid til oss så raskt som mulig ut på nyåret:)
Så flott at det endelig skjer noe da :)

9 - 12 dpo (6/12)

Ja jeg har endra litt på dpo dagene da jeg ikke kan være 100% sikker på om jeg virkelig er så mange dpo, men et sted mellom 9 og 12 er ganske sikkert :)

Så var det dagens test og jeg velger å tro at dette bare er noen dumme skygger så jeg utsetter testingen videre i noen dager. Jeg vil ikke gi meg selv falskt håp :(

Vedlegg

• 1417847026496.jpg
    1417847026496.jpg
    37,2 KB · Visninger: 129
Dagen i dag ca 11 dpo har bestått av hyppige toalett besøk da jeg er veldig tissatrengt, kløende bryster fra tid til annen , noe små kvalme på morgenen og veeldig trøtt :p For ikke å glemme oppblåst mage.

Meen så sammenlignet jeg testene mine nå rett før sengen og jeg begynner å lure på om disse strekene bare er innbilt værtfall når jeg ser dettr bildet!!
.Men skal likevel teste i morgen tidlig for jeg er så sikker på at det var "noe" på de tidligere!

Øverst i går 10 dpo, ettermiddag
Nedesrt i dag 11 dpo, morgen
Jeg skimter noe på den nederste, men ikke øverste :)

Back
Topp