Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Tatt noen flere tester? Følger spent med på streken din :)

15 Dpo

Testen i går var ikke særlig spennende. Har ikke fått lagt ut bilde av den ennå da jeh rett å slett ikke har lyst til å vri hodet mitt rundt etter en innbilt strek :( men jeg skal da få gjort det likevel.

Symptomene er få og det eneste jeg merker er at jeg er tissatrengt og veldig trøtt.

Mensmurringene har vært fraværende i flere dager og magefølelsen sier meg at frøkem uønska dukker opp før helga! :@

Gårsdagens test 14 dpo

Vedlegg

• 1418133431662.jpg
    1418133431662.jpg
    36,4 KB · Visninger: 125
Jeg slutter ikke med å krysse fingrene før tanta kommer! Kanskje du hadde el senere? Håper du får en liten førjulsoverraskelse ♥
Hvilke tester er det du bruker egentlig? :)

Jeg slutter ikke med å krysse fingrene før tanta kommer! Kanskje du hadde el senere? Håper du får en liten førjulsoverraskelse ♥
Hvilke tester er det du bruker egentlig? :)
Vet ikke helt hva de heter, men de er fra tester.no ellee noe tror jeg :)

Aaw du er bare best ♥♥

CD 2

BlææÆæÆæ
Hater disse dagen SÅ ekstremt :O Vel det er værtfall nor godt i den nye pp'en vi må igang med og det er at jeg fått tatt alle de blodprøvene fertilitetsklinikken krever er i orden før vi kommer inn til en time :)

Planen er å dra til blodbanken på fredag og få satt igang med det :) Jo fortere disse prøvene er orden håper vi også på å få en time raskere enn å måtte vente helt til August 2015:O

CD 5

Tanta er i ferd med å forlate bygningen. I dag startet jeg med pergo igjen så håper spira sitter nå og at jeg kan starte det nye året med en mega positiv test! :)

Da har jeg tatt de siste blodprøvene fertilitetsklinikken krever :D det vil det ta ca 3 uker å få svar på de regner med ca 5-6 uker i pg med at det er jul :)

Back
Topp