Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Jaa kjempe spennede :D fikk sendt de siste papirene i dag også så nå er det bare å vente på svar og time :D pg prøve å gå ned noen kilo til innen jeg blir gravid :D

Så bra de siste papirene er postet, nå er det "bare" og vente på svar:) Lettere sagt enn gjort:p Skulle gjerne gått ned noen kg jeg også;) men motivasjonen er ikke helt på topp her;)

Så bra de siste papirene er postet, nå er det "bare" og vente på svar:) Lettere sagt enn gjort:p Skulle gjerne gått ned noen kg jeg også;) men motivasjonen er ikke helt på topp her;)
Her er motivasjonen for å gå ned på topp :D mannrn min har satt opp ny diett til meg i dag og han har hjulpet meg ned 25 kg med sin erfaring gjennom bodybuilding :D så dette skal gå :P begynner i morgen :D

19/12

Gratulerer med 24 årsdagen til meg :D Tiden har flydd a sted og det føles som om det vsr i går jeg fylte 16 :)

Nå.sitter jeg her 8 år senere med verdens beste kjæreste igjennom snart 7 år.og verdens vakreste 4 åring :D jeg håper sånn at inne neste bursdag skal jeg være 2 barns mamma :D

PP 35 og 4 dpo

Ca 4 dpo og planen er å svi av den første testen allerede på nyttårsaften:) Da er jeg 9 dpo og vil gjerne sjekket at det ikke er noe på gang før jeg eventuelt hiver i meg litt champagne til maten ^^, Men jeg vil helst a en spire i magen og brus i glasset:D

6 dpo

Da har jeg kommet til denne dagen allerede og første test dag nærmer seg selv om jeg VET at det kan være alt for tidlig å teste allerede til onsdag (9 dpo) men jeg vil også bare være sikker på at det ikke er noe på gang tidligere enn hva jeg kanskje kunne vente meg :)

6 dpo

Da har jeg kommet til denne dagen allerede og første test dag nærmer seg selv om jeg VET at det kan være alt for tidlig å teste allerede til onsdag (9 dpo) men jeg vil også bare være sikker på at det ikke er noe på gang tidligere enn hva jeg kanskje kunne vente meg :)

Spennende søta:) Heier på deg:D

7 dpo

Jeg har kjempe lyst til å svi av en test allerede i morgen, men jeg skal nå klare å holde meg til nyttårsdagen på onsdag :) Og jeg håper jeg da kan få en svak svak strek :) Pergo denne pp har gjort meg skikkelig tissatrengt denne pp (jeg tror værtfall det er pergoen som gjør det). Nå håper jeg det kan begynne å dukke opp noen små symptomer fra i morgen :)

7 dpo

Jeg har kjempe lyst til å svi av en test allerede i morgen, men jeg skal nå klare å holde meg til nyttårsdagen på onsdag :) Og jeg håper jeg da kan få en svak svak strek :) Pergo denne pp har gjort meg skikkelig tissatrengt denne pp (jeg tror værtfall det er pergoen som gjør det). Nå håper jeg det kan begynne å dukke opp noen små symptomer fra i morgen :)

Håper og tror det ikke er pergoen som tuller med blæra di;) Er så spent på oppdatering nyttårsaften:D

Håper og tror det ikke er pergoen som tuller med blæra di;) Er så spent på oppdatering nyttårsaften:D

Det håper ikke jeg heller:D Vil gjerne ta med meg en spire inn i det nye året :D Det håper jeg du får også :D

Det er så hyggelig å se du titter innom :D Jeg tror nok ikke det kommer noen strek, eller det vil si at jeg prøver å fortelle meg selv at det er alt for tidlig å vises :P men er både spent og håpefull selv :D

8 dpo

I morgen tidlig skal det testes :D Og da klokka i skrivende stund er 2213 er det ikke mange timene igjen :D

Jeg har vært fryktelig tissatrengt de to siste dagene og fryktelig trøtt i dag så jeg håper det kan bety noe :p men med min kropp er det aldri godt å vite :D haha

Back
Topp