_Koala_
Glad i forumet
Jaa kjempe spennedefikk sendt de siste papirene i dag også så nå er det bare å vente på svar og time
pg prøve å gå ned noen kilo til innen jeg blir gravid
![]()
Så bra de siste papirene er postet, nå er det "bare" og vente på svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa kjempe spennedefikk sendt de siste papirene i dag også så nå er det bare å vente på svar og time
pg prøve å gå ned noen kilo til innen jeg blir gravid
![]()
Her er motivasjonen for å gå ned på toppSå bra de siste papirene er postet, nå er det "bare" og vente på svarLettere sagt enn gjort
Skulle gjerne gått ned noen kg jeg også
men motivasjonen er ikke helt på topp her
![]()
Her er motivasjonen for å gå ned på toppmannrn min har satt opp ny diett til meg i dag og han har hjulpet meg ned 25 kg med sin erfaring gjennom bodybuilding
så dette skal gå
begynner i morgen
![]()
Heldiggris som har din egen erfarne trener![]()
Ikke santGratulerer med dagen♡♡♡
Tusen takkGratulerer med dagen![]()
6 dpo
Da har jeg kommet til denne dagen allerede og første test dag nærmer seg selv om jeg VET at det kan være alt for tidlig å teste allerede til onsdag (9 dpo) men jeg vil også bare være sikker på at det ikke er noe på gang tidligere enn hva jeg kanskje kunne vente meg![]()
Heier på deg ogsåSpennende søtaHeier på deg
![]()
Gjett omDenne gangen skal det gå rette veien for oss![]()
7 dpo
Jeg har kjempe lyst til å svi av en test allerede i morgen, men jeg skal nå klare å holde meg til nyttårsdagen på onsdagOg jeg håper jeg da kan få en svak svak strek
Pergo denne pp har gjort meg skikkelig tissatrengt denne pp (jeg tror værtfall det er pergoen som gjør det). Nå håper jeg det kan begynne å dukke opp noen små symptomer fra i morgen
![]()
Håper og tror det ikke er pergoen som tuller med blæra diEr så spent på oppdatering nyttårsaften
![]()
Det er så hyggelig å se du titter innomSpent!![]()