Takk søte ♡♥♡Det var trist! Sender deg en stor klem.. Og så får den lille luringen av en spire se å sitte til august når du nå blir gravid denne PP!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk søte ♡♥♡Det var trist! Sender deg en stor klem.. Og så får den lille luringen av en spire se å sitte til august når du nå blir gravid denne PP!!!
Gjett om jeg skalDumme tanta, lei meg for det, søta
Unn deg litt velfortjent treningstøy og kosttilskudd
Gjett om jeg skal
Tusen takk Nå venter jeg bare på at TR skal forsvinne så vi kan begynne igjenLykke til med treninga, så ses vi plutselig, jeg stikker innom her igjen snart
TR drar vel avgårde i løpet av dagen i dag
Og jeg er kjempe klar for en ny pp Til mandag blir det tlf til gyn for å sette opp en time til å snakke om hva vi skal gjøre videre I mellom tiden blir det å trene mot å gå ned 5 kg til jul i håpe om at en slankere og sprekere kropp slik den var før kan hjelpe til å holde på neste spire
- 26 kg hittil bare 10 igjen
Fra sykhus senga! En pausr i prøvinga til etter nyttår. Kappet meg halveis igjennom langefingern i går og nå ligger jeg å venter på operasjon :O
Skulle bare ta ut en avocado stein veeldig forsiktig men kniven sklei rett igjennom steinen og tok hele lang fingeren rundt :ONei!!! Hvordan klarte du det da?
God bedring til deg
Skulle bare ta ut en avocado stein veeldig forsiktig men kniven sklei rett igjennom steinen og tok hele lang fingeren rundt :O
hehe det værste er at det er ikke første gangen tok 2 cm inn o venstre håndledd for 2 år siden på samne tid og nå ser det ut til at scene har kutta ut så blir operasjon i morgenOuch
Du må være forsiktig med kniver osv, så du ikke ender opp med en stump som meg
Har du fått sydd den fast igjen da?
hehe det værste er at det er ikke første gangen tok 2 cm inn o venstre håndledd for 2 år siden på samne tid og nå ser det ut til at scene har kutta ut så blir operasjon i morgen
hahaha ja har fått et forbud enn så lenge Nei ikke på samme måte nå var det avocado stein og sist var det julerøkelsePå samme måte og eller? Kanskje du burde bli nekta å røre kniver?
Huff, håper de får fiksa så der blir bra bevegelse igjen da
hahaha ja har fått et forbud enn så lenge Nei ikke på samme måte nå var det avocado stein og sist var det julerøkelse
ja skulle bare skrape vekk noe fea holderen som hadde smelte og *poff* der sattn i armenDet er bra
Røkelse faktisk. ..
Får håpe dette er siste gang da
ja skulle bare skrape vekk noe fea holderen som hadde smelte og *poff* der sattn i armen