Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Da ble det ingen spire denne mnd heller og da trøstet jeg meg med litt shopping! Denne fitness mammaen fikk seg litt nytt trenings gear og kosttilskudd :) Bare å kjørr hardt på med diett og trening i 4 uker til. Jeg skal ned 5 kg innen julaften og det skal jeg jaggu klare. Målet helt siden jeg mistet i oktober i fjor var å finne tilbake til en sunn, sterk og lettere kropp og det har jeg jaggu klart og nå skal jeg gå igang med neste målet og få bort dene pølsa på magen engang for alle!!!

Nå må det snart være deres tur synes jeg <3 og at spiren klorer seg fast !

TR drar vel avgårde i løpet av dagen i dag :)

Og jeg er kjempe klar for en ny pp :) Til mandag blir det tlf til gyn for å sette opp en time til å snakke om hva vi skal gjøre videre :) I mellom tiden blir det å trene mot å gå ned 5 kg til jul i håpe om at en slankere og sprekere kropp slik den var før kan hjelpe til å holde på neste spire :)

- 26 kg hittil bare 10 igjen :D

TR drar vel avgårde i løpet av dagen i dag :)

Og jeg er kjempe klar for en ny pp :) Til mandag blir det tlf til gyn for å sette opp en time til å snakke om hva vi skal gjøre videre :) I mellom tiden blir det å trene mot å gå ned 5 kg til jul i håpe om at en slankere og sprekere kropp slik den var før kan hjelpe til å holde på neste spire :)

- 26 kg hittil bare 10 igjen :D

Deilig og bli kvitt tantebesøk, forhåpentligvis for siste gang på hvertfall 9 mnder:):):):) Er imponert over pågangsmot og trening, skal di du har stått på:D masse lykke til hos gyn, nå må detta gå rette veien for dere også:)

Fra sykhus senga! En pausr i prøvinga til etter nyttår. Kappet meg halveis igjennom langefingern i går og nå ligger jeg å venter på operasjon :O :(

Fra sykhus senga! En pausr i prøvinga til etter nyttår. Kappet meg halveis igjennom langefingern i går og nå ligger jeg å venter på operasjon :O :(

Nei!!! Hvordan klarte du det da? :o
God bedring til deg :)

Skulle bare ta ut en avocado stein veeldig forsiktig men kniven sklei rett igjennom steinen og tok hele lang fingeren rundt :O

Ouch :(
Du må være forsiktig med kniver osv, så du ikke ender opp med en stump som meg:p

Har du fått sydd den fast igjen da?

Ouch :(
Du må være forsiktig med kniver osv, så du ikke ender opp med en stump som meg:p

Har du fått sydd den fast igjen da?
hehe det værste er at det er ikke første gangen :P tok 2 cm inn o venstre håndledd for 2 år siden på samne tid :o og nå ser det ut til at scene har kutta ut så blir operasjon i morgen :)

hehe det værste er at det er ikke første gangen :P tok 2 cm inn o venstre håndledd for 2 år siden på samne tid :o og nå ser det ut til at scene har kutta ut så blir operasjon i morgen :)

På samme måte og eller? Kanskje du burde bli nekta å røre kniver? ;)

Huff, håper de får fiksa så der blir bra bevegelse igjen da :)

På samme måte og eller? Kanskje du burde bli nekta å røre kniver? ;)

Huff, håper de får fiksa så der blir bra bevegelse igjen da :)
hahaha ja har fått et forbud enn så lenge :P Nei ikke på samme måte :P nå var det avocado stein og sist var det julerøkelse :P

hahaha ja har fått et forbud enn så lenge :P Nei ikke på samme måte :P nå var det avocado stein og sist var det julerøkelse :P

Det er bra :p
Røkelse faktisk. ..:confused:
Får håpe dette er siste gang da :)

Back
Topp