Lillefrø15
Forumet er livet
Håper du får 2 streker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter i spenning på 2 streker♡♡♥♡
Tusen takk dere skjønne vakre jenter ♡♥♡Håper du får 2 streker
Dagens midt på dagen test.
Vel alle er ikke det, men den nederste er fra i dag
De to øverste er fra i går og alle er like skuffende som minus på kontoen :O
jåå men men snart skal det gå slik jeg vil det skal gåTeite pinner
jåå men men snart skal det gå slik jeg vil det skal gå
AbsoluttAll inn for August nå, om tr dukker opp. Men det syns jeg ikke hun skal
Barr spøkelses skygger som dukker opp på hornhinnaSå kjedelig altså!! Du skimter ikke noe i virkeligheten engang?? Æsj.. Da får du satse på august i såfall, så kommer vi på samme forum. Men det KAAN vel fortsatt være håp eller?
Ja er bedre det nå syns jeg Det har vært så mange skuffelserOkay, ja, det er vel sikkert lurt da! Nydelig med en overraskelse, men fint å stålsette seg på forhånd av en mulig skuffelse også. Good luck! Klem
Jul med spire hadde vært fint ja! Jeg er så der, er kjempe forkjøla!!! Hoster så det smeller hele tiden, og El i morgen eller i overiorgen.. Er redd jeg hoster ut alt og at kroppen ikke vil bli gravid nå, det er vel stor fare for det. Lei meg for det. Ellers er alt fint!Ja er bedre det nå syns jeg Det har vært så mange skuffelser
Tusen Takk Krysser virkelig fingerne for en god jul med spire i magen nå ♡ Håper alt står bra til med deg?
Klemmepå♥
Uff så kjedelig Prøv å drikke masse sitron vann det dreper bakteriene Hjelper godt her ^^, Håper det er en litem spire som viø feste seg likevel God bedring ♡Jul med spire hadde vært fint ja! Jeg er så der, er kjempe forkjøla!!! Hoster så det smeller hele tiden, og El i morgen eller i overiorgen.. Er redd jeg hoster ut alt og at kroppen ikke vil bli gravid nå, det er vel stor fare for det. Lei meg for det. Ellers er alt fint!
Takk for gode ord ♡♡Har lest litt her nå og skal si du har vært gjennom mye:/
Nå må det være din tur til å få en fast leieboer i magen i alle fall i 37-40 uker!!
Lykke til håper ikke alt håp er ute denne mnd selv om jeg godt skjønner at du ikke tør å håpe:/
Æsj. Forferdelig kjedelig. Sender deg en klemDa kom TR
Neei, æææsj! Skulle jo ikke bli sånn!
Ja det var fryktelig kjedelig men sånn et det bare. Da er det bare å prøve en runde med pergo Til uka blir det til å bestille time hos gyn også for å snakke om neste steg på veien og be om noe annet magisle greierÆsj. Forferdelig kjedelig. Sender deg en klem