Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Jajaja :)
I min lille husmors iver etter å rydde nede i min skjønnhetsskuff på badet for å sortere og kaste gamle negative tester så snublet jeg jo over en BT strimmel :D og nå må jeg jo ærlig innrømme at jeg er meget fristet til å brenne av denne i morgen da de er av en annen type enn disse siste jeg har testet med :P selv om jeg lovet meg selv å vente til uka :P

Jeg har jo denne lille stemmen i hodet som sier meg at disse nye testene jeg kjøpte forrige pp ikke er til å stole på :p men det er nok testetøsa som snakker haha :D vi får se hva morgen dagen bringer :)

CD 26, 12 Dpo

Tok BT strimmelen i dag men ikke sett på den etter den hadde tørket for nå ee jeg på jobb. Men det kom ikke noen strek innen tidsfristen så troa seilte fra havna her i dag :( men mensmurringene har tatt seg opp noe voldsomt og det føles hele tiden som om TR er ankommet men så fort jeg løper på toalettet for å sjekke er det ingenting :O Ikke tegn te hu engang.

Så jeg får se på testen når den har tørket og ta et bilde og legge ut og prøve meg på en test i kveld :)

CD 26, 12 Dpo

Tok BT strimmelen i dag men ikke sett på den etter den hadde tørket for nå ee jeg på jobb. Men det kom ikke noen strek innen tidsfristen så troa seilte fra havna her i dag :( men mensmurringene har tatt seg opp noe voldsomt og det føles hele tiden som om TR er ankommet men så fort jeg løper på toalettet for å sjekke er det ingenting :O Ikke tegn te hu engang.

Så jeg får se på testen når den har tørket og ta et bilde og legge ut og prøve meg på en test i kveld :)

Håper det er en strek når den er tørr :)
Jeg har fortsatt problemer med å se mine før tidsfristen, så det er et håp. Spesielt om tanta ikke kommer ;)

Håper det er en strek når den er tørr :)
Jeg har fortsatt problemer med å se mine før tidsfristen, så det er et håp. Spesielt om tanta ikke kommer ;)
Jeg holder på å bli koko snart for jeg vil virkelig se på testen men er på jobb og har syke mensmurringer men ingen tegn til TR :o

Jeg holder på å bli koko snart for jeg vil virkelig se på testen men er på jobb og har syke mensmurringer men ingen tegn til TR :o

Høres jo veldig bra ut det da ;)
Er et par fra marsforumet som har kommet inn på Juli. Var ikke du der og en liten periode? Kanskje Juli er mnd for oss som mistet i Mars? ;)

Høres jo veldig bra ut det da ;)
Er et par fra marsforumet som har kommet inn på Juli. Var ikke du der og en liten periode? Kanskje Juli er mnd for oss som mistet i Mars? ;)
Jeg håper det altså for jeg pleier aldri ha mensmurringer før tr. Her kommer alltis tr dundrende uten noe form for beksjed på forhånd.Men de gangene jeg har vært gravid har jeg alltid hatt mens murringer:P Men jeg har alltid testet litt utover ettermiddag kvelden de gangene jeg har vært gravid så lurte på gjøre et lite forsøk i kveld :)

Jeg hørte tii mars ja og ble helt knust da jeg mistet igjen :(

Jeg håper det altså for jeg pleier aldri ha mensmurringer før tr. Her kommer alltis tr dundrende uten noe form for beksjed på forhånd.Men de gangene jeg har vært gravid har jeg alltid hatt mens murringer:P Men jeg har alltid testet litt utover ettermiddag kvelden de gangene jeg har vært gravid så lurte på gjøre et lite forsøk i kveld :)

Blir spennende :)
Håper virkelig for deg nå;)
Heier på lille spire!!!

Dagens BT strimmel. Etter å ha lagt den tilbake i pakka i dag har den ikke rukket å tørke så nå ligger den i vinduskarmen.

Jeg innbiller meg en ultra svak skyggestrek men denne synes jo selvfølgelig ikke på bilde.

Vedlegg

• 1415542418016.jpg
    1415542418016.jpg
    47 KB · Visninger: 119
Dagens BT strimmel. Etter å ha lagt den tilbake i pakka i dag har den ikke rukket å tørke så nå ligger den i vinduskarmen.

Jeg innbiller meg en ultra svak skyggestrek men denne synes jo selvfølgelig ikke på bilde.

Skal ikke tørre å si jeg ser noe med det synet mitt :(
Håper for deg at det er noe der da ;)

Skal ikke tørre å si jeg ser noe med det synet mitt :(
Håper for deg at det er noe der da ;)
Jeg velger foreløpig å tro at det bare er noe jeg innbiller meg for på bildet ser man det absolutt ikkw :D og jeg må skikkelig fokusere og konsentrere for å se streken og det betyr vel at dt bare er noe jeg innbiller meg :P

Da har jeg prøvd meg på en kveldstest og jeg måtte bare sammenligne med en EL test også på samme urin.

Kom opp to tydelige streker på el testen og jeg mener jeg kan skimte noe usynlige greier på gtesten men venter til de er tørre før jeg analyserer :)

Da har jeg prøvd meg på en kveldstest og jeg måtte bare sammenligne med en EL test også på samme urin.

Kom opp to tydelige streker på el testen og jeg mener jeg kan skimte noe usynlige greier på gtesten men venter til de er tørre før jeg analyserer :)

Gleder meg til å se ;)

Kveldens test
tok en el test for å sammenligne

Vedlegg

• 1415558633908.jpg
    1415558633908.jpg
    43,3 KB · Visninger: 122
CD 27, 13 Dpo
Litt før kl 6 stod jeg opp i dag og med søvnen i øynene orket jeg ikke styre med å finne frem test og beger osv:..
Men nå angrer jeg jo på det da. Så jeg skal prøve å holde meg de neste 4 timene og ikke drikke noe og teste da.

Når det kommer til symptomer i dag og i går kveld har jeg ikke merket så mye eller for å si det mer riktig. Jeg har ikke merket noe som helst siden jeg var på jobb i går. Da jeg var på jobb i går hadde jeg skikkelig mensmurringer og skikkelig tissatrengt hele dagen. Ikke kom det noe TR som jeg var skrå sikker på ved et par anledninger heller og ikke har hun dukket opp så langt i dag.

Jeg tror nok jeg heller bare skal forvente meg at TR kommer til å dukke opp innen helgen og forberede meg på at vi må igang med en runde Pergo også krysser jeg fingerne for en magisk gave og positiv test på bursdagen min i desember!

Og om den skulle komme en test denne uken så vil jeg heller bli positivt overrasket enn skuffet... igjen!

Back
Topp