Ja det var litt mørkt Får prøve å ta et nytt bilde etterpå da har den jo tørket ,Det var kanskje litt mørkt til å se noe på bildet.. I morra blir streken sterkere vet du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var litt mørkt Får prøve å ta et nytt bilde etterpå da har den jo tørket ,Det var kanskje litt mørkt til å se noe på bildet.. I morra blir streken sterkere vet du
Hvorfor må dette være så vanskelig? Enda værre syns jeg det blir når de minste uttrykker klart at.de gjerne vil bli store søsken. Det viser jo hvor mye de tenker over det og legger merke til det andre har.Sender deg en klem . Vet akkurat hvordan det er, gutten vår er 8 og ønsker seg et søsken
Det lurer jeg på også. Ja, det blir ekstra sårtHvorfor må dette være så vanskelig? Enda værre syns jeg det blir når de minste uttrykker klart at.de gjerne vil bli store søsken. Det viser jo hvor mye de tenker over det og legger merke til det andre har.
Håper det ordner seg for oss snartDet lurer jeg på også. Ja, det blir ekstra sårt
Vi satser på det nå. All inHåper det ordner seg for oss snart
JaaVi satser på det nå. All in
Tusen takkKlem til deg ♡♡♡
Sender over litt babystøv
Då kom tr i dag. :-( men det merkelige med det er at eg isje har hatt noe menssmerter eller noen aen form for antydning at tr sko komme i dag. Det er bare friskt blod. Ikke noe lignende mens eg har til vanlig. Så eg håper det bare er feste blødning å ingen ting aent.Får krysse fingrer å tær
CD 23, 9 dpo
Jeg testet ikke i dag Når testen var så blandahvit i går så jeg ikke helt poenget i å teste igjen i dag
Ikke har jeg opplevd s mange symptomer i dag heller annet enn at det stakk skikkelig i livmor da jeg nøs for litt siden og det pleier det ALDRI gjøre og jeg nyser mye pga støvallergi
Så nå gjenstår bare disse siste timene av denne dagen som kommer til å slutte tidlig pga jeg er skikkelig trøtt nå ikke så rart når jeg har sitti å lest til eksamen i 3 dager i ett sett
Jupp det skal jeg ååh neu heldigvis ikke Har det ikke før 4 desember, men prøver å lese så mye som mulig når jeg har fri itilfelle det skulle bli mye jobbing plutseligBlir det test i morgen da? du fortjener en strek nå
Har du eksamen i morgen?
Jupp det skal jeg ååh neu heldigvis ikke Har det ikke før 4 desember, men prøver å lese så mye som mulig når jeg har fri itilfelle det skulle bli mye jobbing plutselig
Det gjør aldri noe å være forberedt nei Denne eksamen har hengt over meg i 2 år aå skal bli deilig å bli ferdig med det engang for alleOk, greit å være forberedt
Blir spennende i morgen tidlig
CD 24, 10 dpo
Gjett hvem som skulle teste, men glemte det i halvsøvne kl 0600 i dag Det var denne frøkna Så da får jeg prøve igjen i morgen
Litt irriterende, men men sånn er det. Det var vel kanskje meningen at jeg skulle vente en ekstra dag eller 2 da
Symptomer er de samme med litt Ligamentsmerter, mensmurringer fra tid til annen og i går til og med så langt i dag har jeg opplevd hyppigere toalett besøk Men kan jo ikke stole på noe av dette før en eventuelt positiv test