Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Her er bilde av testen når den er tørr, men ei noen strek!

Vedlegg

• 1415189283410.jpg
    1415189283410.jpg
    23,9 KB · Visninger: 107
I kveld spurte dattern min på knappe 4 år hvorfor hun ikke hadde blitt store søster ennå og om ikke hun snart kunne få bli storesøster. Hun lovet å være snill og spise all maten sin om hun bare kunne få en liten søster eller bror.

Det er ikke bare meg og mannen som så gjerne vil at nr 2 skal komme snart :( Den lille tulla vår begynner virkelig å.legge merke til hva det viø si å være enebarn og forstår betydningen av det å ha søsken.

Hva sier man til ei lita jente på 4 år da? Hvordan forklarer man at mamma rett å slett bare ikke får det til :(

Tårene de bare strømmer på :'(

Sender deg en klem ❤️. Vet akkurat hvordan det er, gutten vår er 8 og ønsker seg et søsken❤️

Sender deg en klem ❤️. Vet akkurat hvordan det er, gutten vår er 8 og ønsker seg et søsken❤️
Hvorfor må dette være så vanskelig?:( Enda værre syns jeg det blir når de minste uttrykker klart at.de gjerne vil bli store søsken. Det viser jo hvor mye de tenker over det og legger merke til det andre har.

Hvorfor må dette være så vanskelig?:( Enda værre syns jeg det blir når de minste uttrykker klart at.de gjerne vil bli store søsken. Det viser jo hvor mye de tenker over det og legger merke til det andre har.
Det lurer jeg på også:(. Ja, det blir ekstra sårt:(❤️

Klem til deg :) ♡♡♡
Sender over litt babystøv ;)

Får krysse fingrer å tær :-)
Då kom tr i dag. :-( men det merkelige med det er at eg isje har hatt noe menssmerter eller noen aen form for antydning at tr sko komme i dag. Det er bare friskt blod. Ikke noe lignende mens eg har til vanlig. Så eg håper det bare er feste blødning å ingen ting aent.

CD 23, 9 dpo

Jeg testet ikke i dag :) Når testen var så blandahvit i går så jeg ikke helt poenget i å teste igjen i dag :)

Ikke har jeg opplevd s mange symptomer i dag heller annet enn at det stakk skikkelig i livmor da jeg nøs for litt siden og det pleier det ALDRI gjøre og jeg nyser mye pga støvallergi :P
Så nå gjenstår bare disse siste timene av denne dagen som kommer til å slutte tidlig pga jeg er skikkelig trøtt nå :D ikke så rart når jeg har sitti å lest til eksamen i 3 dager i ett sett:P

CD 23, 9 dpo

Jeg testet ikke i dag :) Når testen var så blandahvit i går så jeg ikke helt poenget i å teste igjen i dag :)

Ikke har jeg opplevd s mange symptomer i dag heller annet enn at det stakk skikkelig i livmor da jeg nøs for litt siden og det pleier det ALDRI gjøre og jeg nyser mye pga støvallergi :P
Så nå gjenstår bare disse siste timene av denne dagen som kommer til å slutte tidlig pga jeg er skikkelig trøtt nå :D ikke så rart når jeg har sitti å lest til eksamen i 3 dager i ett sett:P

Blir det test i morgen da? du fortjener en strek nå ;)

Har du eksamen i morgen? :o

Blir det test i morgen da? du fortjener en strek nå ;)

Har du eksamen i morgen? :o
Jupp det skal jeg :D ååh neu heldigvis ikke :D Har det ikke før 4 desember, men prøver å lese så mye som mulig når jeg har fri itilfelle det skulle bli mye jobbing plutselig :D

Jupp det skal jeg :D ååh neu heldigvis ikke :D Har det ikke før 4 desember, men prøver å lese så mye som mulig når jeg har fri itilfelle det skulle bli mye jobbing plutselig :D

Ok, greit å være forberedt ;)

Blir spennende i morgen tidlig :)

Ok, greit å være forberedt ;)

Blir spennende i morgen tidlig :)
Det gjør aldri noe å være forberedt nei :D Denne eksamen har hengt over meg i 2 år aå skal bli deilig å bli ferdig med det engang for alle :D

Ja det skal bli veldig spennende i morgen tidlig, men har sånne blanede følelser :P

Følelsene rundt om jeg vil få en positiv test i denne pp eller når jeg i det hele tatt vil få det er veldig blanede for tiden og da jeg spurte mannen om hva han trudde fikk jeg beksjed om å sette meg ned med kortene og spå meg selv ang dette for engangsskyld :P Jeg har jo treft så godt må over 200 damer her inne så kan vel ikke skade å ta en titt på seg selv :D

CD 24, 10 dpo

Gjett hvem som skulle teste, men glemte det i halvsøvne kl 0600 i dag :P Det var denne frøkna :D Så da får jeg prøve igjen i morgen :)

Litt irriterende, men men sånn er det. Det var vel kanskje meningen at jeg skulle vente en ekstra dag eller 2 da :D

Symptomer er de samme med litt Ligamentsmerter, mensmurringer fra tid til annen og i går til og med så langt i dag har jeg opplevd hyppigere toalett besøk :) Men kan jo ikke stole på noe av dette før en eventuelt positiv test :D

CD 24, 10 dpo

Gjett hvem som skulle teste, men glemte det i halvsøvne kl 0600 i dag :P Det var denne frøkna :D Så da får jeg prøve igjen i morgen :)

Litt irriterende, men men sånn er det. Det var vel kanskje meningen at jeg skulle vente en ekstra dag eller 2 da :D

Symptomer er de samme med litt Ligamentsmerter, mensmurringer fra tid til annen og i går til og med så langt i dag har jeg opplevd hyppigere toalett besøk :) Men kan jo ikke stole på noe av dette før en eventuelt positiv test :D

Sååå spennende med denne testingen :)
Krysser for harde livet her :D

Back
Topp