Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Ok takk for svar. Eg er nå 6 dager dpo. Hva tid er det greit å teste tenker dere her inne?? Vet ikke om eg klarer å vente helt til 12.11.14. Når tr skal komme.
Bare hyggelig :) Du kan jo prøve om 4 dager når du er 10dpo :D Jeg skal teste allerede i morgen da er jeg 8 dpo :P

Har så sykt ømme bryster å hatt det i ai uke i hvertfall. Har andre symptomer og men føller det bare er hodet mitt som tuller med meg. Vært så mange negative tester det siste året. Eg må i hvertfall klare vente til eg får testene i posten :-)

Har så sykt ømme bryster å hatt det i ai uke i hvertfall. Har andre symptomer og men føller det bare er hodet mitt som tuller med meg. Vært så mange negative tester det siste året. Eg må i hvertfall klare vente til eg får testene i posten :-)
ååh hadde jeg hatt ømme bryster hadde jeg testa for flere dager siden :D

Er kvalm, vondt i ryggen og stikking i nedre del av magen. Men er bare 3 dpo så er kanskje litt for tidlig at det skal bety noe :)
Eg har hatt ømme bryster i en uke i hvertfall. Sykt trøtt for tiden, mer hissig en vanlig, svimmel, har hatt noe mensen murringer opp til flere ganger. Så vet ikke hva eg skal tro. Er nå 6 dpo

Eg har hatt ømme bryster i en uke i hvertfall. Sykt trøtt for tiden, mer hissig en vanlig, svimmel, har hatt noe mensen murringer opp til flere ganger. Så vet ikke hva eg skal tro. Er nå 6 dpo
Håper vi er gravide begge to :D

CD 22, 8dpo

Da har jeg brent av den første testen :) men jeg synes ikke jeg ser stort :)

Symptomer så langt er:
Mensmurringer
Små kviser
stråling i hofte og lår

Vedlegg

• 1415170111504.jpg
    1415170111504.jpg
    13,8 KB · Visninger: 108
Back
Topp