Det er som regel da mange sprekkerTviler på jeg klarer å vente lenger enn til 10 dpo hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er som regel da mange sprekkerTviler på jeg klarer å vente lenger enn til 10 dpo hvertfall
Bare hyggelig Du kan jo prøve om 4 dager når du er 10dpo Jeg skal teste allerede i morgen da er jeg 8 dpoOk takk for svar. Eg er nå 6 dager dpo. Hva tid er det greit å teste tenker dere her inne?? Vet ikke om eg klarer å vente helt til 12.11.14. Når tr skal komme.
Hvertfall om jeg fortsetter å ha symptomerDet er som regel da mange sprekker
ååh hadde jeg hatt ømme bryster hadde jeg testa for flere dager sidenHar så sykt ømme bryster å hatt det i ai uke i hvertfall. Har andre symptomer og men føller det bare er hodet mitt som tuller med meg. Vært så mange negative tester det siste året. Eg må i hvertfall klare vente til eg får testene i posten
haha ja værtfall daHvertfall om jeg fortsetter å ha symptomer
Da er du flinkEg har klart å holde meg en stund nå synes eg.
Skjønner godt hva du menerEr redd den skal være både negativ og positiv for å si det rett ut. Høres kanskje litt merkelig ut.
Hvilke symptomer har du??haha ja værtfall da
Hvilke syptomer har du??Hvertfall om jeg fortsetter å ha symptomer
Er kvalm, vondt i ryggen og stikking i nedre del av magen. Men er bare 3 dpo så er kanskje litt for tidlig at det skal bety noeHvilke syptomer har du??
Eg har hatt ømme bryster i en uke i hvertfall. Sykt trøtt for tiden, mer hissig en vanlig, svimmel, har hatt noe mensen murringer opp til flere ganger. Så vet ikke hva eg skal tro. Er nå 6 dpoEr kvalm, vondt i ryggen og stikking i nedre del av magen. Men er bare 3 dpo så er kanskje litt for tidlig at det skal bety noe
MensmurringerHvilke symptomer har du??
Håper vi er gravide begge toEg har hatt ømme bryster i en uke i hvertfall. Sykt trøtt for tiden, mer hissig en vanlig, svimmel, har hatt noe mensen murringer opp til flere ganger. Så vet ikke hva eg skal tro. Er nå 6 dpo
Får krysse fingrer å tærHåper vi er gravide begge to