Lillefrø15
Forumet er livet
Spennende. Håper du får 2 streker i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg ogsåSååå spennende med denne testingen
Krysser for harde livet her
Tusen takk Det håper virkelig jeg ogsåSpennende. Håper du får 2 streker i morgen
Prøv å.holde deg i 3-4 dager og ta en ny test en liten blødning som ikke blir noe av trenger ikke være trEg hadde bare 1 liten blødning i går. Tok en test i dag siden eg isje klarte å la vær. Den var då så klart negativ. I dag er eg ca 9 dpo dersom alt stemmer.
Får ikke håpe det er det.Prøv å.holde deg i 3-4 dager og ta en ny test en liten blødning som ikke blir noe av trenger ikke være tr
Kasta testen litt tidlig. Tok den opp frå søpla å der var det em svak strek helt nederst. Men vet ikke hva eg skal tro. Hvordan legger eg ut bilde??Negativ test i dag. 10 dpo. Så nå gidder eg ikke å teste meg igjen. Så lenge tr ikke kommer så klart.
Her er dagens test.Kasta testen litt tidlig. Tok den opp frå søpla å der var det em svak strek helt nederst. Men vet ikke hva eg skal tro. Hvordan legger eg ut bilde??
Den er jo positiv! !! Gratulerer til deg (er det greit for hope90 at du skriver masse i hennes dagbok? Ikke for å være kritisk altså, tenkte bare du kanskje ikke hadde skjønt det var hennes dagbok)..Her er dagens test.
Nei så trist og kjedelig!!! Nå var det din tur... :-( Håper jo så for deg... Du har jo blitt gravid så mange ganger -og mistet, men nå skulle det jo ikke være sånn at du ikke blir gravid da! Tenker så på deg og det med at du ønsker søsken til datteren din... Jeg også ønsker det til mini og synes det er sårt, men vi har jo "bare" prøvd i 5 mnd.. Stor klem til deg! Kanskje den blir positiv om få dager, ikke gi opp før TR er her uansett da...CD 25, 11 dpo
Tok en ny test i dag og den er like blenda hvit som den her om dagen Nå har jeg egentlig mistet troa på denne pp og skal vente til fredag med en ny test om ikke TR har dukket opp! Da er jeg forbi IKM.
Så det kan nok se ut at det blir en runde med pergo neste pp og en tur til Gyn!
Tenkte kanskje det Du går inn på "vi som prøver/før svangerskapet", der er det du kan skrive. Og nå evt på juli-forumet dersom du er gravid, noe jeg tror du er Får se på testene i morgen...Nei det har eg ikke skjønt. Beklager så masse. Er ny her inne.
Ikke gi opp. Har tatt over 1 år her.Nei så trist og kjedelig!!! Nå var det din tur... :-( Håper jo så for deg... Du har jo blitt gravid så mange ganger -og mistet, men nå skulle det jo ikke være sånn at du ikke blir gravid da! Tenker så på deg og det med at du ønsker søsken til datteren din... Jeg også ønsker det til mini og synes det er sårt, men vi har jo "bare" prøvd i 5 mnd.. Stor klem til deg! Kanskje den blir positiv om få dager, ikke gi opp før TR er her uansett da...
Tusen takk ♡♡Heier på deg
Ikke gi opp håpet før tr evnt dukker opp fortsatt tidlig.
Om hun skulle komme, så håper jeg at pergo gjør susen, og det klaffer i neste pp
Heier på deg, søta♡♡♡
Nei det har eg ikke skjønt. Beklager så masse. Er ny her inne.
Nei så trist og kjedelig!!! Nå var det din tur... :-( Håper jo så for deg... Du har jo blitt gravid så mange ganger -og mistet, men nå skulle det jo ikke være sånn at du ikke blir gravid da! Tenker så på deg og det med at du ønsker søsken til datteren din... Jeg også ønsker det til mini og synes det er sårt, men vi har jo "bare" prøvd i 5 mnd.. Stor klem til deg! Kanskje den blir positiv om få dager, ikke gi opp før TR er her uansett da...