Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

3 dpo og halsen er sår og nesa renner :( trengte ikke å bli små forkjølet nå altså! Men min egen skyld for at jeg løper ut i bilen sent på.kvelden i kald luft fra en god og varm leilighet uten jakke. At jeg aldri lærer :P

Da har lille prinsessa vår vært ute på sin første Halloween med mammaen sin :) Hun har plutselig blitt så stor og jeg gleder meg sånn til hun en dag kan få bli storesøster <3

4 dpo i dag :D om 4 dager kan testingen begynne :D

Og endelig har vi kommet til November allerede ^^,

Jeg er jo ikke mer enn 4 dpo så det er vel for tidlig å kunne si at jeg legger merke til noen symptomer ennå, men i kveld har jeg vært "plaget" veldig med mensmurringer :)

5 dpo

Allerede er jeg 5 dpo og det føles som om disse dpo dagene hittil faktisk har gått veldig fort noe som er en glede :D andre ganger har de bare sneilet seg er avgårde så dette ee helt klart en forbedring ^^,

Om bare noen dager kan jeg begynne på symptom jakten og håper for gudskjelov det dukker opp noe så klart at jeg slipper å tolke det fra sans og samling :p

CD 20, 6 dpo

Våknet med mens murringer i dag tilegg til noe løs mage.
Drømmene i natt har også vært veldig rare. I det ene sekundet så gifter vi oss og i det neste sykler vi gjennom Europa på en sykkel med bare melk i en sunniva eple juice kartong som bagasje før vi overnatter i et bilverksted med masse våpen :/Herregud lurer på hva underbevissten min prøvde å fortelle meg med det :P og hva slags føleleser den bearbeidet :P haha

Uannsett 6 dpo og om bare 2 dager er jeg klar til å brenne av den første testen, men jeg håper vel egentlig jeg skal kunne klare å vente til jeg er 10 dpo på fredag:)

Jeg sitter her på jobb og tenker på at om vi er heldige så vil det kanskje skje et lite mirakel før jul! Og det gir meg skikkelige sommerfugler i magen så jeg krysser så absolutt fingerne for at dette skal gå vår vei enten i denne pp eller neste :D

Hei igjen, Hope90!! Må innom her av og til... 7 dpo idag, vi teller med deg... :-) Da tar du jo såklart første test i morgen tidlig, og så legger du ut bilde her hver dag fra da av. Så tolker/overtolker vi evt sammen med deg!! Jeg har siden sist hatt en SA i uke 7+2, hatt TR nå og er på CD 6 bare.. Synes de er så syykt lange de dagene føl EL.. Etterpå kan man jo i alle fall tolke symptomer! Høres jo bra ut det du har enn så lenge da. Du skal se det snart klaffer for oss begge! Klem ;-)

Back
Topp