Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Tester man alltid på morgenen når man har stått opp, siden du venter til i morgen?
Når det fortsatt er veldig "tidlig" altså rundt eller rett før ikm kan det lønne seg å teste om morgenen fordi da er drt høyest konsentrasjon av hcg i urin etter en lang natt :) (om jeg har skjønt det rett) så sjangden er større for at testen slår litt klarer ut da om man er gravid da så klart :)

2 dager på overtid og ennå ikke noen ei negative test på morgenen. Ny til mandag om ikke tr dukker opp men jeg har mine tvil. EL har vel sikkert latt vente på seg denne pp grunnet sykdom osv. Så da håper jeg egentlig bare tr kan dukkr opp så vi kam sette i gang med ny pp!!

Håper på at det er dere tur snart! Lest dagboken din og den er hjerteskjærende! Nå må det være deres tur <3 heier på dere :)

Håper på at det er dere tur snart! Lest dagboken din og den er hjerteskjærende! Nå må det være deres tur <3 heier på dere :)
Det håper virkelig jeg også <3 Nr 2 er så utrolig ønsket og vi kommer nok aldri til å gi oss før det har gått vår vei :).

Dag nr 4 på overtid og i dag bestemte jeg meg for ikke å ta noen test.

Tr er heller ikke å se et eneste snev av, men jeg har opplevd en gang tidligere å være 2 uker over tiden uten å.være gravid så jeg får bare vente å se. Om det fortsatt ikke har kommet noen tr når jeg går inn i uke 3 reiser jeg til legen å ber om en blodprøve. Ikke at jeg tror jeg egentlig er gravid, men det gjenstår å se.

Om jeg faktisk ikke er gravid håpr jeg bare denne dumme tr kan dukke opp snart så vi kan kpmme i gang med ny pp!

Jeg bestemte meg jo for å skippe testen i dag tidlig, men nå frister det jo å teste da :p haha snakker om å få bestemt seg

Og nå begynner jeg å lure på om el rett å slett har latt vente på seg i 3 uker for etter å ha gått å kjent på noe som er mystisk likt el smerter i hele dag og til slutt tafset på tappen som viste seg å være vidåpen bekrefter dette egentlig mistankene mine.

Så at tr egentlig ikke trenger å være forventet før den 14 oktober er mer sikkert.

I dag har jeg merket noe som begynner å føles som.ømme bryster men det er vel kanskje fortsatt litt tidlig.

IKM i dag og ikke tr har ikke tatt noen ny test da jg har gått på vanndrivende noen uker nå og har vært oppe på toalettet 3 ganger i natt. Prøver i ettermiddag :)

Krysser fingrene :)

Her kom TR for et par dager siden endelig og i kveld tar hun farvel. Nå er det bare å.klø seg i hodet og lure på når hun bestemmer seg for å dukke opp neste gang

Måtte dere få et lite mirakel til og tante rød utebli 1 års tid♡:D Har tenkt mye på deg:) Stor klem.

Back
Topp