Lillefrø15
Forumet er livet
Uff. God bedring
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk <3Uff. God bedring
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Tusen takkGod bedring. Synst du skal ta en test Bedre og bare sjekke i steden for å lure!
Lykke til med testing... Vi er her om den viser noe du ønsker å se -eller ikke! Og god bedring!!!
Tusen takk jenterGo bedring. Lykke til med testingen
hehe ja jeg syns jeg kjenner mg igjen ^^, Det er lett å si det men noe annet å holde på detSå bra du er bedre! Men jeg er imponert hvis du klarer å vente til fredag altså!!! Det er IKM-dagen din det... Jeg har begynt allerede jeg, selv om jeg ikke fikk positive før IKM da jeg var gravid, og fikk falske skyggestreker sist PP. Burde vel holdt meg på matta hehe...
Ååh så hyggelig å høre Nå ble jeg glad ^^, Gratulerer så mye♡♡♡Hei hei var veldig tilfeldig at jg så deg her inne. vet ikke om du husker meg jeg. Vi var ofte på samme ikm i perioder og du spådde meg etterhvert flyttet jeg over til ivf. Ble riktignok gravid de 12 mnd du spådde meg på med et prøverørsbarn på første forsøk. Er nå i uke 33 vil bare si takk for godt leste kort jeg endte mine pp46 før prøverør mener jeg. ser nå at du fortsatt prøver og håper at du vil få det til snart. Ser du skal teste dg veldig snart! Spennende og håper virkelig dette er din tur <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Ingenting Kjente jeg ble veldig skuffa, men det kan vel hende det sitter snart Har en runde med pergo igjenOooog???