Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Go bedring. Lykke til med testingen

JADDA!!
Gjett hvem som glemte å teste i dag?:o

Så da har jeg egentlig brukt noen timer til å bestemme meg for å vente til fredag med å teste :) Om den siste uka har vært feste blødning trenger vel kroppen noen ekstra dager på å få nivåene opp. I mellomtiden er det bare å hoppe av dietten tio beviset er 100% til å stole på, men jeg kommrr ikke til å gi meg med treningen. Heller roe ned litt.

Føler meg mye bedre i dag også :) La meg kl 20 i går og sov gjennom hele natten og det tengte kroppen virkelig ^^, Ikke noe mer feber eller vondter :)

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
PP31 - ?
PP 32 - 23? :o

Så bra du er bedre! Men jeg er imponert hvis du klarer å vente til fredag altså!!! Det er IKM-dagen din det... Jeg har begynt allerede jeg, selv om jeg ikke fikk positive før IKM da jeg var gravid, og fikk falske skyggestreker sist PP. Burde vel holdt meg på matta hehe...

Så bra du er bedre! Men jeg er imponert hvis du klarer å vente til fredag altså!!! Det er IKM-dagen din det... Jeg har begynt allerede jeg, selv om jeg ikke fikk positive før IKM da jeg var gravid, og fikk falske skyggestreker sist PP. Burde vel holdt meg på matta hehe...
hehe ja jeg syns jeg kjenner mg igjen ^^, Det er lett å si det men noe annet å holde på det :P

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
PP31 - ?

Tviler på at det denne gangen skal bli et problem å vente med testingen ^^, Tenker knapt på det med mindre jeg sweiper innpm BV for en liten update på de andre flotte jentene her inne :D Allerede er vi igang med tiradag og jeg kan ikke emgang huske hvor jeg har lagt den forbaska testen og jeg har ikke tid til å leite etter den om morgenen værtfall for da er det som regel hastverk :P haha

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
PP31 - ?

Hei hei :) var veldig tilfeldig at jg så deg her inne. vet ikke om du husker meg jeg. Vi var ofte på samme ikm i perioder og du spådde meg :) etterhvert flyttet jeg over til ivf. Ble riktignok gravid de 12 mnd du spådde meg på :) med et prøverørsbarn på første forsøk. Er nå i uke 33 :) vil bare si takk for godt leste kort :) jeg endte mine pp46 før prøverør mener jeg. ser nå at du fortsatt prøver og håper at du vil få det til snart. Ser du skal teste dg veldig snart! Spennende og håper virkelig dette er din tur <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei hei :) var veldig tilfeldig at jg så deg her inne. vet ikke om du husker meg jeg. Vi var ofte på samme ikm i perioder og du spådde meg :) etterhvert flyttet jeg over til ivf. Ble riktignok gravid de 12 mnd du spådde meg på :) med et prøverørsbarn på første forsøk. Er nå i uke 33 :) vil bare si takk for godt leste kort :) jeg endte mine pp46 før prøverør mener jeg. ser nå at du fortsatt prøver og håper at du vil få det til snart. Ser du skal teste dg veldig snart! Spennende og håper virkelig dette er din tur <3

Sent from my iPhone using BV Forum
Ååh så hyggelig å høre :D Nå ble jeg glad ^^, Gratulerer så mye♡♡♡
Selvfølgelig husker jeg deg vanskelig å glemme skjønne du :*

Lykke til viderr i svangerskapet og kos deg masse med de ukene som er igjen :D

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
PP31 - ?

I morgen tidlig er det tid for å teste da :) litt nervøs skal jeg innrømme at jeg er for jeg har ekstremt blandede følelser. Ingen særlige symptomer annet enn at jeg er trøtt og ekstra sulten men det kan jo komme av at jeg har vært syk og da. Jaja kanskje jeg tar en el test senere bare for å kødde med hodet ennå mer!

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
PP31 - ?

Har siden i går hatt ekstreme smerter bak navelen. Det drar og stikker og har blitt ennå værre utover dagen i dag.

Ble seendt hjem fra jobb av sjefen i dag.

Testen i går var negativ og jeg tviler på at det er noe med graviditet å gjøre. Tr skulle dukket opp i går, men kom allerede 10-11 dager før tiden pg forsvant derfor igjen på tirsdag men jeg hat blødd utrolig lite denne gangen aå lite at det var ikke noe særlig behov for innleg eller pb av noe slag selv om jeg brukte for sikkerthetsskyld.

Hva kan dette være for noe?

Magen er bedre men kan jo ike akkurat si vi har kommet skikkelig i gang med.prøvingen igjen ennå da. Vet heller ikke åssen sjangsene er på antibiotika heller jeg. Har 10 dager igjen av kuren. Så vi kommer vel ikke igang før neste pp igjen.

Jeg har tatt en test for en ukes tid siden og den var negativ. Så da var denne rare tr en faktisk tr :)

Men nå er jeg usikker på når tr egentlig skal komme igjen da :S hvis syklusen er like kort som forrige pp skal den komme i dag eller om den er som den pleier burde den komme til søndag. Forvirrende :o

Søndag nærmer seg og ingen tr, men forløpig har jeg klart å.overtale meg selv om at jeg tar dette med knusende ro selv om jeg strengt tatt skal innrømme at jeg har mine baderomspauser hvor jeg freaker ut litt sånn kontrollert.

Kroppen er veldig merkelig om dagen og det er vanskelig å avgjøre om det kommrr av at jeg har vært syk eller omndet faktisk er noe på gang som jeg ikke har helt fått.med meg i farta.

Kroppen viser ingen tegn tio disse vanligste symptomene som ømme bryster eller mens murringer

Det jeg har lagt merke til at jeg har blitt voldsomt nuppete på.ryggen, det stikker litt i høyre side og mannen får ikke et sekund ro for han er ekstra namnam om dagen. Litt irritabel er jeg vel også :)

Jeg får bare smørr meg med tålmodighet mot torsdag :)

Back
Topp