Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Uff så trist å høre hope:(. Dette er ikke bare bare. Håper virkelig du blir godt ivaretatt og at dette går bra:). Sender deg mange klemmer❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ååh så spennende da vil jeg ha deg med også altså :D tenker du sandefjord open eller Oslo grandprix? Det blir bikino fitness på meg også :D nå jobber jeg med å få bort mest mulig overflodig fett ^^,

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Ja, blir sandefjord open da :D skal se litt hva de sier når jeg kommer hjem fra ferie og hvordan mitt siste år som student med bachelor og praksis blir :)
Spennende - morsomt når resultatene kommer. Har selv mye fokus på underkroppen nå, og ryggen som trøbler - som jeg måå bli sterkere i. Så her går det mye i baseøvelser :)

Ja, blir sandefjord open da :D skal se litt hva de sier når jeg kommer hjem fra ferie og hvordan mitt siste år som student med bachelor og praksis blir :)
Spennende - morsomt når resultatene kommer. Har selv mye fokus på underkroppen nå, og ryggen som trøbler - som jeg måå bli sterkere i. Så her går det mye i baseøvelser :)
Så.spennende :D hold meg oopdatert :D

ikke noe godt å ha vondt i ryggen :S Har sliti med deg selv, men heldigvis over nå og det var takket være godt utførte baseøveser :)

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Så.spennende :D hold meg oopdatert :D

ikke noe godt å ha vondt i ryggen :S Har sliti med deg selv, men heldigvis over nå og det var takket være godt utførte baseøveser :)

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Det skal jeg gjøre, du også! :)
Absolutt - har blitt mye bedre i rygg allerede etter å ha gått over til å kjøre bare baseøvelser. Takker blant annet markløft for det! :) Også er det jo så gøy!

Håper legene kommer med raske svar til deg, og at kulen bare er en tilfeldighet! Godt treningen går fremover! Veldig gøy når man begynner å se synlige resultater :D

Det skal jeg gjøre, du også! :)
Absolutt - har blitt mye bedre i rygg allerede etter å ha gått over til å kjøre bare baseøvelser. Takker blant annet markløft for det! :) Også er det jo så gøy!
Ja det er kjempe morro å se.alle forandringene som skjer altså ^^,

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Håper legene kommer med raske svar til deg, og at kulen bare er en tilfeldighet! Godt treningen går fremover! Veldig gøy når man begynner å se synlige resultater :D
Det håper jeg også :)
Skal fjerne en ny denne uken så jeg bare krysser fingerne for.at de ikke finner noe urovekkende da :)

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Da er vi prøvere igjen. Jeg så ikke for meg at dette ville skje for til.våren igjen, men savnet etter nr 2 gnager i meg ognjeg klarer ikke vente. Jeg kan ikke gjøre annet enn å krysse fingerne for at jeg ALDRI mister igjen.

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Da er vi prøvere igjen. Jeg så ikke for meg at dette ville skje for til.våren igjen, men savnet etter nr 2 gnager i meg ognjeg klarer ikke vente. Jeg kan ikke gjøre annet enn å krysse fingerne for at jeg ALDRI mister igjen.

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
Kanskje bedre å bare hoppe i det, enn å gå og vente til våren. Skjønner godt at du blir utålmodig! Nå skal det gå, du har mistet din del. Med full oppbacking fra leger og sykehus, skal det gå nå!

Masse lykke til ♡♡ Krysser fingrene for deg!

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august

Kanskje bedre å bare hoppe i det, enn å gå og vente til våren. Skjønner godt at du blir utålmodig! Nå skal det gå, du har mistet din del. Med full oppbacking fra leger og sykehus, skal det gå nå!
Tusen takk :D Ja det håper jeg virkelig ^^,

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Hei hope90 :-) Må innom her en gang i blant vet du... Imponert over treningen din og viljestyrken din! Og at du hopper i det og prøver igjen!!! Jeg er ikke gravid enda heller, er i PP3 og 2 dpo nå, så jeg håper nå på mai 15. Overrasket egentlig, og veldig utålmodig (gikk på PP1 første gangen). Kanskje vi havner i samme termin-gruppe til slutt likevel! Har du sjekket opp noe mer angående hva som har skjedd tidligere/hva som kan være grunnen til alle SA-ene? Du skrev du skulle sjekke opp noe mer tror jeg..? Sånn at du kan få bedre oppfølging når du blir gravid igjen mener jeg. Noe må de vel kunne gjøre annerledes for deg skulle man tro. Klem til deg :-)

Hei hope90 :-) Må innom her en gang i blant vet du... Imponert over treningen din og viljestyrken din! Og at du hopper i det og prøver igjen!!! Jeg er ikke gravid enda heller, er i PP3 og 2 dpo nå, så jeg håper nå på mai 15. Overrasket egentlig, og veldig utålmodig (gikk på PP1 første gangen). Kanskje vi havner i samme termin-gruppe til slutt likevel! Har du sjekket opp noe mer angående hva som har skjedd tidligere/hva som kan være grunnen til alle SA-ene? Du skrev du skulle sjekke opp noe mer tror jeg..? Sånn at du kan få bedre oppfølging når du blir gravid igjen mener jeg. Noe må de vel kunne gjøre annerledes for deg skulle man tro. Klem til deg :-)
Ja jeg gjorde det pg det funket ikke :( Så neste gang skal jeg gjøre det på min måte ;)
Det funker tydeligvis ikke å være mest mulig i ro så neste gang skal jeg trene som nå men med noen fprhåndsregler så klart :)

Håper det klaffer for oss begge snart :)

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
Så hyggelig at dere fant motivasjon igjen! :)

Da er jeg igang med pergo igjen så får vi se om dette gir noen raske resultater denne gangen :)
Tr har kun vært som en lett neseblødning denne gangen og kom 10 dager før tiden så jeg skjønner ikke helt greia med det. Men noe nytt måtte jeg vel oppleve på enn ny prøverunde.

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Tanker Tanker Tanker.
Føler meg et ustabil noen ganger.
Jeg sitter å titter på kalenderen og regner meg fra siste mens frem til denne blødningen begynte. Jeg kan vel ikke akkurat kalle det TR. For om dette er tr er hun voldsomt til forsiktit denne gangen. Jeg har ikke hatt behov for å bruke ob i det hele tatt. Det har kun blitt brukt små truseinnlegg mini ob med uten så mye sommen dråpe eller 2.

Jeg tenker mine stille tanker at jeg syns det er fryktelig tidlig å få tr igjen allerede den 26 august når sist tr startet den 5 august. Dette gir kun en syklus på knappe 22 dager som er helt ulikt meg og min kropp.

Jeg har jo prøvd å ta av noen kilo og det gikk raskt i begynnelsen, men så stoppet det opp igjen og for en uke siden veide jeg 74,5 kg som er det sammen jeg veide da jeg begynte å slanke meg i juli. Etter å ha gått på vekten igjen i dag etter en knallhard uke med innsatsen på topp og enda mindre kalorier så veier jeg utrolige 500 g mer :o

Jeg er nøye med å lytte til kroppen min og det er vel på tide jeg tar en liten pause fra slankehysteriet og konsenter meg alene om et allsidig og subt kosthold i tillegh til en sunn mengde med misjon og ikke slenge på kg etter kg på vektstengene på gymmen. Denne kroppen prøver å fortelle meg noe og det er påtide jeg lytter og finner ut av hva dette er før jeg heller inn på mer aminosyrer i alle mulige pulver former og bøtter ned på protein shaker til alle døgnets tider.

Det eneste spørsmålet som gjenstår nå er skal, skal ikke?

Skal jg ta en test i morgen eller skal jeg vente en ukes tid å se om det dukker opp noen av disse klassiske symptomene?

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
PP31 - ?
PP 32 - 23? :o

Oi, det der høres jo ikke ut som mensen! Men kanskje lurt å vente et par dager til likevel, for å ikke glede seg for tidlig? Når er det du venter mensen egentlig da? Høres jo lovende ut... :-) Er nok bedre med sunt kosthold osv som du sier, enn "slankehysteri" som du sier ja. Og i alle fall dersom du skal bære på et lite menneske :-)

Oi, det der høres jo ikke ut som mensen! Men kanskje lurt å vente et par dager til likevel, for å ikke glede seg for tidlig? Når er det du venter mensen egentlig da? Høres jo lovende ut... :-) Er nok bedre med sunt kosthold osv som du sier, enn "slankehysteri" som du sier ja. Og i alle fall dersom du skal bære på et lite menneske :-)
Yes det blir nok til det :) Har bare en test igjen og ikke råd til å kjøpe noen nye nå før lønna kommer pga en haug med utgifter denne mnd :P så bare å holde beina igjen :p

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
PP31 - ?

Sykedag nr 2
Jeg hater å være syk. Jeg bli helt slått ut. Klarer nesten ikke fungere. Feber på godt over 39 og ryggsmerter fra en helt annen verden :( Paracetten bruker også laang tid på å virke i dag. Men alt jeg kan tenke på er denne rare tr som jeg ikke blir klok på denne. Hun er rett å slett ikke som hun bruker å være. Det blir nok kanskje en test i morgen.

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
PP31 - ?

Back
Topp