Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Tenker masse på deg. Fryktelig urettferdig at det skulle ende slik.

Ser du finner glede i trening, så bra! Kanaliser all dritten dit, løft masse tunge vekter, så kommer du til å føle deg mye bedre. Jeg lover. Kjempeklem.
Tusen takk kjære deg <3

Ja det er fryktelige urettferdig og deilig med trening da forsvinner all dårlig energi og det føles veldig godt. Noe av det beste jeg vet er tung styrketrening det gir så mange fordeler:)

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

I morgen skulle jeg til gyn fornden første ul av den lille skatten. Så ble gyn time bestemt at skulle bli en videre samtale, men dette klaret jeg bare ikke ennå så timen ble avbestilt i dag.

Er så glad jeg har mannen min som hjelper meg å få.tankene over på noe annet og oppmuntrer meg mot fitness drømmene mine og viser full forståelse for at jeg trenger andre ting å tenke på for tiden <3

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

I morgen skulle jeg til gyn fornden første ul av den lille skatten. Så ble gyn time bestemt at skulle bli en videre samtale, men dette klaret jeg bare ikke ennå så timen ble avbestilt i dag.

Er så glad jeg har mannen min som hjelper meg å få.tankene over på noe annet og oppmuntrer meg mot fitness drømmene mine og viser full forståelse for at jeg trenger andre ting å tenke på for tiden <3

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
Så godt du har en så snill og forståelsesfull mann :) håper dagen i dag ikke blir for tung. Håper den blir noe positivt istedenfor.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hvordan går det med deg? lenge siden jeg har sett deg her <3
Det går bedre :) Fokuserer på litt andre ting om dagen. Skjønner fortsatt ikke hva sim skjer med den kroppen her men håper på å gå ned noen kilo til så kanskje det hjelper :)

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

I dag har jeg EL. Det er det ingen tvil om. Smerter så det holder. Før så var dettr lykke og spenning nå kjennet jeg bare angst og frykt. Jeg er helt klart ikke klar for å bli gravid igjen riktig ennå:(
Det er vel også derfot jeg har tatt litt avstand fra BV den siste tiden.

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

I dag har jeg EL. Det er det ingen tvil om. Smerter så det holder. Før så var dettr lykke og spenning nå kjennet jeg bare angst og frykt. Jeg er helt klart ikke klar for å bli gravid igjen riktig ennå:(

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Kjenner den følelsen litt for godt.
Ta den tiden du trenger, kom deg til hektene.
Og dersom du ønsker det, kom tilbake i full fyr når du er klar.

Å være her når man ikke er klar etter en SA/MA virker demotiverende.
Kan tidvis føles vondt og nesten urettferdig når andre blir gravide.

Stor klem til deg

Sent from my iPad using BV Forum

Kjenner den følelsen litt for godt.
Ta den tiden du trenger, kom deg til hektene.
Og dersom du ønsker det, kom tilbake i full fyr når du er klar.

Å være her når man ikke er klar etter en SA/MA virker demotiverende.
Kan tidvis føles vondt og nesten urettferdig når andre blir gravide.

Stor klem til deg

Sent from my iPad using BV Forum
Det er veldig snat <3
Takk kjære deg <3
Klemmer

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
Stor klem! <3

Ville barre kikke innm og se hvordan det går. Håper alt er bra med deg. Klem

Dagene går og litt bedre føler jeg meg. Men vi har bestemt osd for å vente litt pg la kroopen hvile.
Jobber meg mot å stille i fitness allerede kommende april og det tar opp mye tanker og leger mange sår!

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Så bra det går bedre. Godt du har en fin hobby å holde deg i litt aktivitet med. Det hjelper nok på. Har tenkt litt på deg etter du forsvant, så håper det går bra med deg.

Dagene går og litt bedre føler jeg meg. Men vi har bestemt osd for å vente litt pg la kroopen hvile.
Jobber meg mot å stille i fitness allerede kommende april og det tar opp mye tanker og leger mange sår!

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
Wow, det er jo kjempesprekt! :-)
En varm sommerklem til deg! Håper ting ser lysere ut!

Utrolig bra at du har funnet noe du kan okkupere tankene med! Og kjempesprekt av deg å jobbe mot konkurranse!

Fra mobil.

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Er innom innimellom for å se hvordan det går med deg! Vil sende deg en stor klem <3 Håper det går bra! :)

Så må jeg også legge til: fitness, kjempekult!! Driver også på med tung styrketrening. De på mitt treningssenter prøver å inspirere meg til å stille i bikinifitness til våren, kanskje vi ender opp med å konkurere mot hverandre? Hehe :)
Styrketrening er gullverd for hodet.

Stor klem, kjære deg <3

Er innom innimellom for å se hvordan det går med deg! Vil sende deg en stor klem <3 Håper det går bra! :)

Så må jeg også legge til: fitness, kjempekult!! Driver også på med tung styrketrening. De på mitt treningssenter prøver å inspirere meg til å stille i bikinifitness til våren, kanskje vi ender opp med å konkurere mot hverandre? Hehe :)
Styrketrening er gullverd for hodet.

Stor klem, kjære deg <3
Ååh så spennende da vil jeg ha deg med også altså :D tenker du sandefjord open eller Oslo grandprix? Det blir bikino fitness på meg også :D nå jobber jeg med å få bort mest mulig overflodig fett ^^,

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Hva skjer her på fronten om dagen?

Vel mye. Jeg er helt utslitt i hodet og redningen er fremdeles treningen og fitness drømmen.

Hverdagen er hard for tiden. Jeg har for lengst godtatt at det har gått galt igjen og hverdagen har fått en ky vendig. Jeg fjernet nemlig en føflekk for noen uker siden ds den både klødde og blødde. Den ble sendt til analyse og svaret ble celleforandringer som tydet på forstadiet til kreft :( i morgen skal jeg fjerne nok en fløflekk på ryggen og den skal også sendes inn til analyse. Der haster litt da jeg de siste dagene har fått en hoven lymfeknute i armhulen. Jeg håper virkelig aøt dette bare enær tilgeldig og at kulen under armen er en mega kvise som har plassert seg på et veldig merkelig sted men tiden vil visem Uannsett så har jeg ikke tenkt å sette livet åå pause og utsette alle mål, drømmer og planer av den grunn ennå!

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Back
Topp