Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Uke 4+5
Jeg kan nesten ikke vente til å komme til lørdag slik at vi kan utelukke kjemisk :) Jeg har testet hverdag og testene er sterke og fine :) men det hjelper vel en del med hcg injeksjonene da :p haha

Prøver fortsatt å slappe av så mye som mulig, men blir utrolig rastløs fort:D I dag blir dette ikke noe problem da jeg skal sitte i frisør stolen i 12 timer å få ordnet håret hjemme :D som jeg gleder meg til det :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

I dag ble jeg skremt av et brev fra legen som lett kunne misforståes men takket være mamms fikk jeg roet bekymringene mine. likevel tar jeg å legger er hardere demper på forventningene foreløpig og ser det ann :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Uke 4+6
Da går denne dagen sakte mot slutten og selv om jeg akkurat har hatt en liten hvil på sofaen føler jeg meg kjempe trøtt og kunne lett sovi til i morgen.

I dag har også skattepengene kommet aå jeg får vel komme meg en tur til apoteket og hente mer ovitrelle :)

Krysser virkelig alt jeg kan for spiren min ♡♡♡ Er aå redd for at dette skal gå galt :(

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Uke 5
Woho jeg har kommet til uke 5:D ig sjangsen for at dette er en kjemisk forsvinner sakte men sikkert ut av døren.
Nå gjenstår det bare å komme seg helskinna gjennom uke 6+3 som er innen den tiden heg normalt har mistet!:( men denne gangen skal jeg ikke miste :D denne gangen må det bare gå bra :D

Jeg er veldig opp å ned for tiden i dag er en slik dag jwg gleder meg til ultralyden og i morgen kanskje jeg gruer meg igjen. En ting er værtfall sikkert og det er at jeg gleder meg noe innmari til å få bekreftet 100% hva som skjer :)
Allerede har jeg også falt for fristelsen av å hekle noe babytøy. Er ferdig med en tykk lue og holder på med een varm bukse i babyull :)

Magefølelsen min sier meg at om dette går bra kommer vi til å få en gutt :) men ingenting er sikkert så jeg får prøve å holde meg til å lage babytøy i farger som passer til både jenter å gutter selv om babylua ble fersken farget og babygul ^^, Jeg har en haug mdd garnrester jeg må få brukt opp så dette er unnskyldningen jeh bruker forløpig når jeg blir spurt hvorfor jeg hekler babytøy :p og skulle det bli det ene eller det andre kan lille frøkns få det som ikke går tii dukkene sine :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Uke 5+1
I dag har jeg satt nok en runde med hcg og allerede da jeg våknet var jeg kjempe kvalm så jeg håper det roer seg litt utover dagen :)

I følge bv appen begynner også hjerte til det lille rompetrollet vårt å slå i dag :D det føles som en enorm lettelse :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Hurra hurra, hver dag er en dag nærmere... Siden du er bekymra for neste uke får vi juble mer høylydt etter den :-) Ser forresten at vi bor i nærheten av hverandre, det var litt artig! Her er EL idag, så nå er jeg nervøs kjenner jeg.. Sist jeg var gravid kjente jeg det 2 dager etter EL, så er spent... Klem til "kvalme deg" idag! !!

Hurra hurra, hver dag er en dag nærmere... Siden du er bekymra for neste uke får vi juble mer høylydt etter den :-) Ser forresten at vi bor i nærheten av hverandre, det var litt artig! Her er EL idag, så nå er jeg nervøs kjenner jeg.. Sist jeg var gravid kjente jeg det 2 dager etter EL, så er spent... Klem til "kvalme deg" idag! !!
Jeg er veldig klar til å juble etter neste søndag:D så er det bare å komme seg frem til ul ^^,

Spennende :D masse lykke til og happy humping husk å ligge stille i minst en 1/2 time etter sex :) eller det er vel mer et tips jeg kan komme med ^^, tihi

Håper du havner her så kan vi ordne et treff :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Uke 5+3
Da har jeg kommet så langt allerede :) eller langt å langt.

i dag er det 17 dager til ultralyd og det føles plutselig mye nærmere nå :)

helgen har gått til avslapning pg kos. Uka som kommer er full av jobb så denne uken kommer til å fly avsted :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Jeg må si jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre om dagen.

Jeg har 3 harde jobb uker foran meg den kommende tiden med masse dag og nattevakter fremover før ferien.
Jeg er veldig trøtt og sliter stort sett med kvalme hele dagen, ikke så ille at jeg kaster opp, men nok til at det er et skikkelig ork å komme seg igjennom arbeidsdagen uten å vekke noen mistanker. Når jeg kommer hjem fra jobb må jeg alltid sove 2 timer før jeg henter dattern min i bhg for at jeg skal får overskudd til henne på ettermiddag/kvelden.

Gyn. advarte meg om dette og sa klart i fra at jeg skulle ikke får dårlig samvittighet om jeg fikk behov for å sykemelde meg som et resultat av hcg tilskuddet i tiden mot uke 12 og nå sitter jeg å vurderer å gjøre det fordi det er så viktig for meg at det lille rompetrollet vårt får det beste forutsetningene for en god start og at jeg ikke er for utslitt og overarbeidet speiselt etter denne SA historien vi har bak oss :(

Når jeg sitter her å skriver skjønner jeg jo ganske raskt at det ikke gjør noe om jeg ber om en sykemelding de neste 3 ukene, etter det går jeg ut i 2 ukers ferie og etter disse 5 ukene har gått burde jeg jo kunne være i stand til å gå tilbake i jobb igjen om alt er fint :) Jeg vil veldig gjerne jobbe, men det er søren ikke lett når man er så innmari kvalm store deler av dagen. Det gjør en både anspent, sliten og stresset.

Jeg prøver meg i værtfall i morgen og tar en tlf til legen på formiddagen.

Uke 5+4
Rett før jeg våknet i dag hadde jeg et forferdelig mareritt (akkurat i disse dager velger jeg å omtale det slik)
drømte at det var i dag og at jeg gikk på toalettet på morgenen for så å oppdagene at jeg blødde! Jeg ble helt knust, mwn heldigvis våknet jeg ganske raskt og fortet meg på badet. Men det tok hele 5 minutter før jeg i det hele tatt torte å sjekke at det ikke var noe der :p

Nå skal jeg slappe av med en gos frokost før jobb slik at jeg får litt kontroll på denne kvalmen og senere blir det wn telefon til legen:) håper jeg får en time ut i neste uke :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Jeg syntes du gjør det klokt med å sykemelde deg :) ikke ha dårlig samvittighet for det. Men du kan kanskje få svangerskapspenger i stede?

Jeg kommer nok til å gjøre det samme denne gangen siden jeg presset meg sist og at jeg da mista. Selvom det sikkert ikke er grunnen så vil jeg ikke ta noen sjanser. Jeg hadde et svangerskap som hele tiden egentlig hadde en liten risiko for å føde for tidlig sist og jeg derfor vil jeg ikke presse meg neste gang. Så tenk på deg og lille Spira ❤️

Ha en fin dag på jobb ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg syntes du gjør det klokt med å sykemelde deg :) ikke ha dårlig samvittighet for det. Men du kan kanskje få svangerskapspenger i stede?

Jeg kommer nok til å gjøre det samme denne gangen siden jeg presset meg sist og at jeg da mista. Selvom det sikkert ikke er grunnen så vil jeg ikke ta noen sjanser. Jeg hadde et svangerskap som hele tiden egentlig hadde en liten risiko for å føde for tidlig sist og jeg derfor vil jeg ikke presse meg neste gang. Så tenk på deg og lille Spira ❤️

Ha en fin dag på jobb ❤️

Det er godt å høre det er flere som tenker slik ♡♡

Snakket med mannen og hab var helt enig :) Har fått time hos legen til onsdag så da ordner det seg nok :D Nå vet jeg ikke hvor lenge jeg blir sykemeldt, men forløpig har jeg rett på en god slunt sykepenger værtfall :) Håper å være tilbakeni jobb igjen etter ferien om alt går fint :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

For en mandag!
Arbeidsdagen var like normal som den alltid har vært, men i dag var den helt uutholdelig å komme seg igjennom. Jeg har vært i kontakt med legekontoret i dag og skal sykemeldes fra å med ferien av :) og etter å ha kjent hvor utrolig sliten pg utmattet jeg ble etter denne arbeidsdagen var det helt klart det rette valget.

Ellers raser hormonene i kroppen om dagen og i dag har slusene virkelig stått i full foss. Haha jeg har stått å hiksta ocer kjøkken benken pga en bukse som satt alt for stramt.

Men denne voldsomme mandagen stopper jo ikke der. Det som jeh trodde skulle bli en avslappet da dattern vår sovnet tidlig, men så våknet hun å hyl skrek. Skjev og med hodet på skakk og et lettere hovent høyre kinn hadde hun tydelig kjempe smerter i nakken. Jeg satt lenge å prøvde å få henne til å sovne og ha det behagelig igjen så fant jeg raskt ut at en telefon til legevakta ikke ville være så dumt da hun også hadde mye som kunne tyde på en begynnende hjernehinnebetennelse. Og legevakta tok meg heldigvis på alvor med engang å vi fikk komme.

Legen viste også tydelig bekymring over smertene til lille mor, men mente at dette mest sannsynelig var en kraftig kink i nakken. Vi skulle uannsett holde utkikk og komme tilbake ved dwn minste forandring. Nå har vi kommet oss trygt hjem og lille gull som er en veldig sterk liten jente som sjeldent reagerer på vondter viser kjempe smerter. Nå har hun fått smertestillende og blitt lagt behagelig i senga si så nå håper jeg bare hun kan sovne snart og få hvile ♡♡♡

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Uke 5+5
Jeg nærmer meg uke 6 med stormskritt nå og jeg kan nesten ikke vente til neste tirsdag! Da har jeg kommet over en skikkelig milepæl om alt fortsatt går udramatisk:)

I dag er det på tide med en ny runde ovitrelle så snart skal jeg gjøre meg klar for en tur på apoteket :)

I dag er det også 15 dager igjen til første ul :) Jeg både gruer og gleder meg. Gleder meg til å få det overstått og gruer meg hvis det skulle vise seg at det ikke er noe der :( skjønner ikke hvorfor jeg er så redd for det, men merkelig nok så er jeg det!

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Magen er blitt skikkelig oppblåst og rund, den som har vært panneflat nå en god stund med muskelruter og fullpakke :p Nå ser det ut som jeg har levd 1 mnd på julemat duett :p den er hard og den gjør vondt å holde den inn. Det er også blitt vanskeligere å skjule den. Jeg tror nok hcg tilskuddet har litt skyld i det foreløpig men regner med at den vil bli noe mindre igjen iløpet av noen uker før den virkelig begynner å bule ut :D

Brystene har også vokst på rekord fart og alle bhene som engang passet og var for store er nå for små. På tide å invistereni noen nye :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Uke 6 og jeg har spontanabortert igjen:(
Våknet i natt og skulle bare gå på toalettet da jeg tørket meg oppdaget jeg at toalettpapiret ble gjennomtrukket av friskt blod :'(

Så SA nr 8 og denne gangen vet jeg virkelig ikke hvordan jeg skal komme igjennom det :( :( :(

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Hva er det du sier kjære deg :( nei og nei :( dette er jo bare forferdelig :( har ikke ord. Så utrolig urettferdig :(

Mange klemmer sendes din vei.

Nei:( eg aner ikke hva eg kan si:( det er så grusomt:(

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Back
Topp