Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Klokka har passert 0000 og jeg er offisielt på min ikm dag:) allerede med en rekke positive tester, noen sterkere enn andre!

Dette betyr også at jeg er i uke 4+0 og jeg må bare komme meg over uke 6+2 som er rundt den tiden jeg har mistet tidligere før jeg kan senke skulderne et lite hakk pg fokusere på neste milepæl som er uke 8;og deretter uke 12 :)

Nå skal jeg sove godt i natt og dele nyheten med min kjære over lunsj i morgen :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
Så bra:). Blir en hyggelig lunsj det da❤️. Nyt dagene:). Heier på spira di:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Gratulerer kjære deg <3 :)
Har vært innom en del for å følge med, ble glad på dine vegne nå! :)

Tusen takk søte deg <3 håper du kommer etter til høsten <3

Ja, vi får se hva som skjer :) Akkurat nå har jeg skapt en frykt i hodet over å bli gravid, noe jeg regner med har med abortene å gjøre. Må bli psykisk klar for det igjen, men hvem vet, kanskje blir det fra høsten av :D <3

Ja, vi får se hva som skjer :) Akkurat nå har jeg skapt en frykt i hodet over å bli gravid, noe jeg regner med har med abortene å gjøre. Må bli psykisk klar for det igjen, men hvem vet, kanskje blir det fra høsten av :D <3
Den frykten forstår jeg veldig godt of da kan det være lurt med en liten pause :) lykke til videre kjære deg :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Gravid uke 4+0

Ja jeg er gravid! Gravid, gravid, gravid!

Det føles så rart og nesten litt uvirkelig å tenke. Endelig kom den andre etterlengtede streken.

I dag har jeg bestilt time til første ultralyd som blir den 16 juli :) da er jeg 7+6 uker gravid og forhåpentligvis vil vi se etter vakkert lite foster med et hjerte som slår for fullt♡

Jeg skal innrømme at jeg er veldig nervøs, jeg prøver å ikke få noen forventninger riktig ennå samtidig som jeg prøver så godt jeg kan å være positiv til at denne gangen skal det gå bra :)

Jeg har tatt mik første injeksjon med ovitrelle i dag og det gikk kjempe fint :) det var helt smertefritt og ufarlig, neste injeksjon blir kommende mandag.

Jeg ble advart om at alle symptomer spesielt kvalme ville merkes ennå bedre så jeg er litt spent på dette da jeg allerede før denne injeksjonen er fryktelig kvalm. Men det vil tiden vise.

Testene i dag er også positive og ennå stetkere enn i går. Svar fta legen om blodprøvene jeg tok i går er ikke kommet ennå da de ikke var helt klare så jeg får prøve igjen senere :) men det spiller egentlig ingen rolle når så mangw tester er positive og klart sterkere :)

Jeg kommer til å fortsette å føre denne dagboken fremover, men skal se om det er mulig å få flyttet den over tii Mars 2015 forumet:)

Barr av å skrive det ga meg wn følelse på at alt vil komme til å gå bra så jeg håper dette stemmer ♡♡♡

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Ikm dagen er overstått og snikende har skrekken kommet og jeg er veldig nervøs mot kommende ul midt i juli :(

Jeg prøver å være positiv, men samtidig er jeg livredd for at det skal gå galt igjen:'( Men jeg ber og jeg gleder meg over at denne dagen har gått fint og hver eneste dag som går vellykket kommer til å være en liten seier i seg selv mot det endelig målet :)

Jeg bare gleder meg til å kunne begynne å glede meg for akkurat nå bare venter jeg på at den 16 juli skal komme slik at jeg kan få bekreftet at den lille spira vår vokser slik den skal og at alt er bra :)

Frem til da kan jeg ikke gjøre annet enn å be og håpe samtidig som jeg legger alle forhold til rette for en god utvikling. Godt med hvile, minst mulig stress, ingen tunge løft og rett kosthold.

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Uke 4+1
Kvalmen blir værre for hver eneste dag noe skyldes nok hcg injeksjonen jeg tok i går og resten av lille spire som forhåpentligvis utvikler seg slik den skal :)

Mannen mik spurte i dag hvorfor jeg ikke viser noe særlg glede over å endelig være gravid igjen.
Jeg er glad, jeg er overlykkelig men også livredd for å begynne å blø, miste eller komme så langt som til uke 8 og få vite at babyen ikke lever.
Men jeg prøver samtidig å.være positiv til at denne gangen skal det gå bra :) jeg har en god magefølelse denne gangenog denne magefølelsen min bruker å stemme :)

Jeg klarer ikke la være å stryke meg over magen støtt pg stadig. Jeg tar meg selv i ofte siden den første positve testen å holde en beskyttende hånd eller to over den.

vi har kommet hele gjennom denne dagen nå gjenstår bare i morgen og dagen etter det osv

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Uke 4+2
Kvalmen kommer snikende på denne tiden. Så nå gjenstår det bare å komme igjennom denne arbeidsdagen i dag og i morgen uten at noen skjønner at jeg er gravid:)
jeg har flotte arbeidskollegaer og jeg gleder meg til å kunne dele nyheten:) den dagen tror jeg at jeg skal bare en sjokoladekake og ta med på jobb pyntet med litt forskjellig :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Da er nok en dag over og brystene er vondere og tyngre. Sulten og kvalmen melder sin kraftige ankomst hver andre time så det blir hyppige måltider. Nervøsiteten har dempet seg litt mer i dag og jeg begynner så vidt å endelig kunne glede meg mer og mer. Jeg tenker hele tiden på hvor deilig det skal bli å se en sprellende liten baby om drøye 3 uker :D det virker fremdeles lenge til så jeg håper tiden fren til da går fort :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Heihei og gratulerer med spire! Håper den sitter denne gangen. :)

Er selv nylig gravid, og gleder meg over det, men som hos deg ligger frykten for å miste i bakhodet. Har ikke mistet tidligere da.

Skal til tyrkia når jeg er 14 uker på vei. Håper jeg fortsatt er gravid da og har en bitteliten tut å strutte med. :)

venter nr. to i mars :)

Heihei og gratulerer med spire! Håper den sitter denne gangen. :)

Er selv nylig gravid, og gleder meg over det, men som hos deg ligger frykten for å miste i bakhodet. Har ikke mistet tidligere da.

Skal til tyrkia når jeg er 14 uker på vei. Håper jeg fortsatt er gravid da og har en bitteliten tut å strutte med. :)

venter nr. to i mars :)
Det håper jeg aldri du får oppleve<3

Vi krysser fingerne for at spirene våre skal sitte :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Uke 4+3
I dag har metall smaken i munn meldt sin ankomst og dette symptomet på lik linje med de andre uannsett hvor grusomme de måtte være er hjertlige velkommen :D

Det føles betryggende å kjenne at det sniker seg gflere og flere symptomer på plass :)

Jeg satt akkurat å bladde litt i bv gravid appen min og fant ut at hjerte begynner å slå allerede til fredag :D Det gleder jeg meh veldig til:D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Hei igjen hope90.. :-) Jeg sa du skulle komme til mars 14, og det gjorde du. Nå sier jeg at du skal komme HELT TIL MARS -og få en baby da, og det skal du også!!! Gleder meg på dine vegne. Håper på å komme i selskap med deg på mars snart... EL denne uka som kommer, så nå er det bare å håpe!

Hei igjen hope90.. :-) Jeg sa du skulle komme til mars 14, og det gjorde du. Nå sier jeg at du skal komme HELT TIL MARS -og få en baby da, og det skal du også!!! Gleder meg på dine vegne. Håper på å komme i selskap med deg på mars snart... EL denne uka som kommer, så nå er det bare å håpe!
Ja det sa du jaggu :D har tenkt masse på det du sa og jeg vet at du kommer til å havne her med meg :D masse lykke til <3

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Uke 4+4
Da er sprøyte nr 2 med hcg satt og jeg håper virkelig denne teorien disse gynokologene sitter med kan hjelpe meg med å beholde denne lille spiren så ikke kroppen støter den vekk!

Bekymringene og optimismen kommer å går, men nå må det bare gå bra :) bare jeg kan komme meg til 7 juli og deretter til ul den 16 juli uten dramatikk og med et hjerte som slår så kan jeg ta det med knusende ro og senke skulderne noen hall frem til uke 12 :)

Denne uka har jeg endel fri fra jobb og da skal jeg benytte anledningen til å slappe av og sove så mye som mulig slik at kroppen får all den energien den trenger for å hjelpe lille rompetrollet :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Følger med på deg og håper virkelig spiren din sitter skikkelig godt,
er veldig glad på dine vegne Hope :)
Tusen takk søte du :D Det håper virkelig jeg også skal innrømme jeg er litt nervøs pm dagen men prøver å være positiv :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Back
Topp