Gravid uke 4+0
Ja jeg er gravid! Gravid, gravid, gravid!
Det føles så rart og nesten litt uvirkelig å tenke. Endelig kom den andre etterlengtede streken.
I dag har jeg bestilt time til første ultralyd som blir den 16 juli
da er jeg 7+6 uker gravid og forhåpentligvis vil vi se etter vakkert lite foster med et hjerte som slår for fullt♡
Jeg skal innrømme at jeg er veldig nervøs, jeg prøver å ikke få noen forventninger riktig ennå samtidig som jeg prøver så godt jeg kan å være positiv til at denne gangen skal det gå bra
Jeg har tatt mik første injeksjon med ovitrelle i dag og det gikk kjempe fint
det var helt smertefritt og ufarlig, neste injeksjon blir kommende mandag.
Jeg ble advart om at alle symptomer spesielt kvalme ville merkes ennå bedre så jeg er litt spent på dette da jeg allerede før denne injeksjonen er fryktelig kvalm. Men det vil tiden vise.
Testene i dag er også positive og ennå stetkere enn i går. Svar fta legen om blodprøvene jeg tok i går er ikke kommet ennå da de ikke var helt klare så jeg får prøve igjen senere
men det spiller egentlig ingen rolle når så mangw tester er positive og klart sterkere
Jeg kommer til å fortsette å føre denne dagboken fremover, men skal se om det er mulig å få flyttet den over tii Mars 2015 forumet
Barr av å skrive det ga meg wn følelse på at alt vil komme til å gå bra så jeg håper dette stemmer ♡♡♡
♡♡Termin 01.03.2015♡♡