Lillefrø15
Forumet er livet
Tenker på deg
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er fortsatt i sjokk. Jeg kan fortsatt ikke tro at det har gått galt en gang til
Det føles så uvirkelig, men de stadige smertene og voldsomme blødningene er klare bevis på at det ikke finnes snev av håp
Det føles som om tiden står stille. Jeg klarer så vidt å få i meg noe å spise. Jeg orker ikke gjøre noe, jeg tvinger meg selv ut av døra for å levere lille mor i barnehagen. Jeg må bare ta meg sammen for lille prinsessa mi!
jeg skal fortsatt til gyn om 2 uker, men ikke for en slik time som det var ment i første stund
PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
Uff, får så vondt av deg. Det er så tøft å gå igjennom.SA dag 4
Det er fortsatt uvirkelig. Jeg prøver å glemme, ikke tenke på det men kroppen minner meg hele tiden på hva som har skjedd på gjennom smerter og blod :'( Den minner meg om hva som skulle vært gjennom de enkelte symptomene som henger litt igjen ennå Jeg vil ikke at det skal være sant, men jeg ligger alene i mørket på soverommet så må jeg fortelle meg selv at det har skjedd igjen
Også spør jeg meh selv. Hva gjør jeg nå? Skal jeg ta noen mnds pause igjen å fokusere på andre ting eller skal vi hive oss rundt å prøve igjen? Det er ikke en avgjørelse jeg er i stand til å ta ennå jeg må komme meg igjennom disse første dagene til blødningene gir seg og neste uka til gyn timen og finne ut hva som skjer videre.
Jeg skal prøve å.komme meg på gymmen i morgen å trene litt. Kanskje det hjelper for de siste dagene har jeg følt meg helt utslity. Jeg er svimmel, kvalm, vondt og rett å slett helt utslitt. Det føles så utrolig tomt pg det eneste som kan fylle det tomrommet er å en dag kunne gå igjennom et vellykket svangerskap å sette til en nydelug lille bror eller søster til dattern min
PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
Jeg skal værtfall ikke gå inn for å prøve denne pp her trenger å få ting litt på avstand noen uker å fokusere på noe annet frem til vi finner ut av hva som skjer. Jeg skal helt klart ta noen tester i begynnelsen av neste uke Masse lykke til videre i svangerkapet kjære deg <3Jeg vet så godt hvordan du har det.. Akkurat de samme tankene som svirret rundt hos meg. Du får ta noen dager og tenke nøye gjennom. Jeg er glad jeg ikke valgte å vente litt. Bare husk hvis du ikke tar pause, bestill mange G tester og vær helt sikker på at det ikke er noen gamle streker igjen før du begynner å teste etter ny spire.
Lykke til kjære deg <3
Februar 2015
Tusen takk for gode ord <3Å, Hope, jeg vet ikke hva jeg skal si i møte med så mye smerte og sorg. Livet er så utrolig urettferdig.
Har fulgt litt med på dagboka di, og håpet virkelig at det skulle gå bra denne gangen..
Tror du gjør rett i å fokusere på noe annet og bare ta en dag om gangen. Det er mer enn nok, det, i en situasjon som denne. Ta vare på deg selv, det er helt tillatt å ikke fungere normalt på en stund.
Så fantastisk at blødningene og smertene er borte.Da har blødningene stoppet opp endelig. Smertene har gitt seg og alle symptomer er borte. Nå skal jeg ta en test om en uke å være sikker på at denne blir negativ.
Jeg har bestemt meg for å ikke gå hardnakka inn for å prøve å bli gravid i gjen så fort som mulig før vi er noe næmere et svar på hva som går galt eller hva vi kan gjøre for at det ikke skal gå galt igjen.
I mellomtiden skal jeg sette fokuset tilbake på trening og prøve å gå ned noen kg/cm til da jeg fortsatt har en del å gå på. Det var veldig deilig å komme seg tilbake på gymmen å få ut litt av all sinne og frustrasjon gjennom de ulikr øvelsene.
Dagene er fortsatt harde og noen tårer triller hver eneste dag </3
Jeg har klart å ta meg sammen (tror jeg) rundt dattern min, men hun ser helt klart at mamma er trist å kommer hele tiden bort å gi meg kysser og klemmer å.spør om jeg føler meg bedre.
Det tar nesten livet av meg å ennå ikke ha klart å sette en lille bror eller lille søster til verden for min lille prinsesse. Hun ønsker seg dette mer enn alt i hele verden <3 På en eller annen måte må vi få det til!
PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
Så flink du er og fantastisk å gå med det på en uke. Deilig å få tankene på noe annet, det er viktig.Nå har det gått litt over en uke siden marerittet startet og hver dag blir litt bedre.
Jeg har brukt den siste uka til å fokusere mest på meg selv. Jeg har begynt på diett igjen og tatt opp styrketreningen. Jeg er veldig fornøyd med resultatet av den første uka som er -800g og -18,5 cm tilsammen
Jeg skal ærlig innrømme at jeg bruker fitnessen som en bane tiø å rømme unna alt som har med feil gåtte svangerskap å gjøre og dey føles godt å få utløp for frustrasjonen og klare å bygge opo selvtilliten og mestringsfølelsen igjen for etter hver eneste SA har den blitt temmelig ødelagt!
Vi har også så vi nevnt for hverandre at vi skal ta det litt med ro på prøve fronten og ha en holdning om at det skjer når det skjer.
Om bare noen dager skal vi til gyn så nå er jeg spent på hva som skjer videre.
PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
Det er så.viktig syns jeg og er veldig glad for at jeg har fri en god stund fra jobb slil at jeg kan ha litt fokus på meg selv Som regel flyr jeg rundt for alle andre så disse neste ukene skal jeg nyteSå flink du er og fantastisk å gå med det på en uke. Deilig å få tankene på noe annet, det er viktig.
Ta godt vare på hverandre
Sender deg en god klem
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Skulle ønske jeg hadde noen oppmuntrende ord å gi deg.
Det du går gjennom er helt for j***.
Tenker på deg, og sender en stor klem
Tusen takk jenter dere er skjønne <3Vil bare legge igjen en klem til deg..
️Termin 4.januar️