Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Håper også du tester positivt, men denne gangen skal du ikke tilbake :D

Håper også du tester positivt, men denne gangen skal du ikke tilbake :D
Spennende:). Håper positiv test venter i morgen:)
Ja det håper jeg virkelig :D gir ikke opp håpet vært fall :D men det blir ingen testing før tidligs torsdah vært fall vil være sikker på at jeg har kommet til siste mulige ikm dato før jeg begynner testingen :)

Siden i går kveld har tanken om hvor koselig det hadde vært å.kunne gå gravid i jula igjen :D
Litt ekstra trøtt i dag kjenner jeg og i natt føltes det som jeg kjente noen mensmurringer men det er ikke noen flere tydelige tegn ennå.^^,

Da fikk jeg bestilt 20 tester til 60kr på testselv.no i går ettermiddag :)

Jeg håper de kommer raskt. Jeg har ikke klart å la være å ta en el test hver ettermiddag på.samme tid og de er ganske sterke hver eneste gang. Ikke positive men ikke langt unna heller. Jeg vet ikke helt hva jg skal tro ennå så forhåpningene er det lagt et lokk på.

Jeg er jo fryktelig sulten om dagen og har hatt noen merkelig drømmer. Jeg begynner også å legge merke til at jeg flyr oftere på toalettet. Jaja det gjenstår å se :)

Håper det er noe på gang hos deg! :) Blir spennende å følge med <3 krysser alt jeg kan krysse for at vi begge havner på juni forumet, og BLIR DER :)

Da har jeg jaggu kommet til ikm dag nr 3 (jepp denne pp har jeg så mange og nr 4 kommende torsdag) og fortsatt ingen tegn til TR så her er det fortsatt en mulighet. Brystene føled noe tunge og ømme til tider men det er så lite at det har egentlig ingen betydning. Men det blir likevel notert.

Testene fra testselv.no kom i dag. Jeg klarer jo da selvfølgelig ikke la være å vente til i morgen og brente av en test og den ga meg ikke akkurat mye håp. Men jeg skal likevel ta en ny i morgen tidlig.

Vedlegg

• 1411489292285.jpg
    1411489292285.jpg
    64,2 KB · Visninger: 84
Til å.begynne med syns jeg at jeg kunne inbille meg en ultra svak stre men etter å ha sett nærmere på den nå så ser jeg absolutt ingenting.

Så da regner jeg egetlig med at tr.mest sannsynelig dukker opp i morgen og hvis ikke får jeg ta en ny test i løpet av helga :)

Hei! Inne og titter litt i boken din!
Dumt at du ikke fikk noe utslag på testen din, men krysser fingrene for at du ikke får TR :)
Så hyggelig :) bare å titte i vei ^^,
Ja det var syns men det er som sagt fortsatt håp så lenge tr ikke dukker opp :D

Ikm dag nr 4 i dag og ingen tr og heller ingen positiv test så nå er det bare å vente fremover og se hva som skjer. Jeg tar en test igjen i morgen tidlig men om den ikke viser noe så skal jeg vente til over helgen :)

Back
Topp