mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Happy humpings
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHappy humping
TakkHappy humpings
Tusen takk søte deg Hvordan går det med deg?Innom å hilser på, håper på full klaff hos deg snart
Alt vell her,10 uker igjen å begynner å kjenne tyngdenTusen takk søte deg Hvordan går det med deg?
Så.morro Masse lykke til de neste 10 ukene ^^, Håper jeg kan komme dit selv snartAlt vell her,10 uker igjen å begynner å kjenne tyngden
Har vært i super bra form til, nå å håper det fortsetter ut tida
Krysser fingrene for at det klaffer snart, å sender over en solid dose babystøvSå.morro Masse lykke til de neste 10 ukene ^^, Håper jeg kan komme dit selv snart
Tusen takk *Ruller og gnir meg inn* Har en god følelse for denne pp men det har jeg jo hver pp da xD så kan inke stole på denKrysser fingrene for at det klaffer snart, å sender over en solid dose babystøv
Masse lykke til, blir spennende å følge medDa har EL garantert vært negativ el test igjen i dag så nå er det dpo land fra i morgen og jeg er veldig spent på de kommende dagene håper det klaffer fort igjen nå
Tusen takkMasse lykke til, blir spennende å følge med
Lykke til, Hope90! Håper vi kanskje sees på juli - begge to <3
Tusen takk jenterSpennende. Håper spiren klorer seg fast nå
Da har EL garantert vært negativ el test igjen i dag så nå er det dpo land fra i morgen og jeg er veldig spent på de kommende dagene håper det klaffer fort igjen nå
TakkMasse lykke til