Du er jo bare nydelig ♡♡Haha nei det var jo over midnatt jo! Da er du 8 dpo idag ja...![]()
Men jeg er nok bare 7 dpo i dag ^^, Er 8 i morgen og da er det tid for første testen

Så trist at du mistet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er jo bare nydelig ♡♡Haha nei det var jo over midnatt jo! Da er du 8 dpo idag ja...![]()
Håper dere får positiv test, og at jeg også får om noen dagerMe tooKjempe spennende
![]()
Her skal vi holde på positiviteten og tenke positive tester hele gjengebHåper dere får positiv test, og at jeg også får om noen dager![]()
Ja! Det må gå denne gangenHer skal vi holde på positiviteten og tenke positive tester hele gjengeb![]()
Det må det så absoluttJa! Det må gå denne gangen![]()
Sitter her og tenker på navn allerede. HeheDet må det så absolutt![]()
Hehe ser dnSitter her og tenker på navn allerede. Hehe![]()
Greit å være forberedtHehe ser dnJeg har tenkt på navn de siste 2 årene
![]()
Det gjør aldri noe det neiGreit å være forberedt![]()
I dag når jeg våknet hadde jeg et navn helt klart i hodet. Håper det er et godt tegnDet gjør aldri noe det nei![]()
Det er det bare å krysser fingerne forI dag når jeg våknet hadde jeg et navn helt klart i hodet. Håper det er et godt tegn![]()
Er 3 dpo nå, tenkte å holde meg til 12 dpo, men spørs om jeg klarer detDet er det bare å krysser fingerne forLenge til du skal teste?
![]()
Det tenker jeg hver eneste mnd, men klarer det aldriEr 3 dpo nå, tenkte å holde meg til 12 dpo, men spørs om jeg klarer det![]()
Nei det er slettes ikke dumtDette høres kanskje teit ut men står dpo for dager på over tid ang mens?? Er 4 år siden sist eg var her inne så er en smule utav di forkortningene her inne :-(
Tviler på jeg klarer å vente lenger enn til 10 dpo hvertfallDet tenker jeg hver eneste mnd, men klarer det aldriSkal teste allerede i morgen, da er jeg 8 dpo
![]()