Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Haha nei det var jo over midnatt jo! Da er du 8 dpo idag ja... :-)
Du er jo bare nydelig ♡♡

Men jeg er nok bare 7 dpo i dag ^^, Er 8 i morgen og da er det tid for første testen :D Legger selvsagt ut bilde aå da kan vi tolke oss testblinde hihi :D Det er så hyggelig å se at du titter innom :)

Så trist at du mistet :( *trøste klem* Men du skal se det klaffer straks igjen :D

CD 21, 7 dpo

Da har jeg kommet hit allerede! Det er tirsdag og jeg er 7 dpo! :D
Det har jo dukket opp noen små symptomer, men frem til i dag har jeg valgt å ikke liste det opp for, ja det er jo kanskje en ide å la en spire få sjangsen til å feste seg før man tolker hurv og helvete ut av alt som er :p

Men så langt er dette det jeg har merket meg og det er vel ikke stort ennå :)

Symptom(er);
Stikking og små krampe aktige følelser i livmor (begynte i går kveld)!

Jeg prøver å tenke om jeg har merket meg noe mer, men ikke som jeg kan komme på :)
I morgen er jeg med andre ord klar for å ta den første testen, men der regner jeg nesten med at den vil bli negativ :P Så ingen forhåpninger altså :)

Gleder meg til testdate :D

Det er det bare å krysser fingerne for :D Lenge til du skal teste?:)
Er 3 dpo nå, tenkte å holde meg til 12 dpo, men spørs om jeg klarer det :P

Dette høres kanskje teit ut men står dpo for dager på over tid ang mens?? Er 4 år siden sist eg var her inne så er en smule utav di forkortningene her inne :-(

Dette høres kanskje teit ut men står dpo for dager på over tid ang mens?? Er 4 år siden sist eg var her inne så er en smule utav di forkortningene her inne :-(
Nei det er slettes ikke dumt :) Det står for days past ovulation :) Altså dager over EL :)

Det tenker jeg hver eneste mnd, men klarer det aldri :p Skal teste allerede i morgen, da er jeg 8 dpo :p
Tviler på jeg klarer å vente lenger enn til 10 dpo hvertfall :P

Ok takk for svar. Eg er nå 6 dager dpo. Hva tid er det greit å teste tenker dere her inne?? Vet ikke om eg klarer å vente helt til 12.11.14. Når tr skal komme.

Back
Topp