Min vei til et mirakel <3

Ja det er noen utfordringer her,men heldigvis er ikke det til hindring for ivf!! Så det skal ordne seg<3 hvordan har du det om dagen?

Krysse fingrene for høstbaby 2018 da❤️❤️
Joda, går opp og ned. Enn med deg? Er det litt lettere nå eller er det fortsatt like tungt? ❤️
 
Krysse fingrene for høstbaby 2018 da❤️❤️
Joda, går opp og ned. Enn med deg? Er det litt lettere nå eller er det fortsatt like tungt? ❤️

Opp og ned her og. Kan ha en del gode dager og tenke at jeg er på bedringens vei, men så konmer de dårlige på rekke og rad og små ting som å dra på butikken blir vanskelig! Jeg går til psykolog hver uke som er ganske greit! Og prøver å ta en dag av gangen..gå turer..gjøre hyggelige ting osv da:) har dere begynt å prøve igjen?
 
Jeg vet ikke helt hva jeg føler etter den beskjeden i går...tette eggledere.. nok en nedtur liksom. På en måte kan man jo si at det er godt med et svar på hvorfor det ikke har skjedd noe på på alle disse månedene, men i tillegg er det jo problematikken med manglende el da...trodde jeg skulle få noen svar på det og, men det er jo ikke vits å tenke på en gang
nå så..

Så tenker jeg på at jeg ble gravid TO ganger i fjor? Med tilnærmet tette eggledere!!! Det var jo virkelig et mirakel tydeligvis....men hvis jeg først skulle få oppleve det da, når sjansen var tilnærmet null...hvorfor skulle jeg da ikke få beholde noen av spirene?? Frasen "du har jo blitt gravid før, så du vet jo at du kan bli det" har virkelig fått en ny betydning! Kan ikke telle hvor mange ganger jeg har fått høre det.

Jaja, under en mnd til forsamtale nå. Nå blir det pause fra alt som heter prøving frem til ivf (har jo ikke akkurat noe valg da...) men kommer til å henge her inne for det da:) Gleder meg til fortsettelsen :)
 
Last edited:
Opp og ned her og. Kan ha en del gode dager og tenke at jeg er på bedringens vei, men så konmer de dårlige på rekke og rad og små ting som å dra på butikken blir vanskelig! Jeg går til psykolog hver uke som er ganske greit! Og prøver å ta en dag av gangen..gå turer..gjøre hyggelige ting osv da:) har dere begynt å prøve igjen?
Livet er ikke greit alltid :( Føler med deg, godt du får hjelp ❤️❤️ Ikke begynt å prøve aktivt, men bruker ikke prevensjon, så må jo sjekke hver mnd. Tok test i dag, men bare skyggestrek. Blir nok å gå privat når vi bestemmer oss for å prøve aktivt igjen.
 
Ja det var rart å få den i fleisen. Trodde ikke det var helt tett, vi ble jo gravide TO ganger i fjor? Ganske spesielt at vi klarte det da...men men nå har vi noe konkret å forholde oss til og får ta det derfra. Hadde jo vært fint å for en gangs skyld opplevd litt medgang som fks at det var tett men at de fikk åpnet og vi kunne prøvd videre selv,
men okei. Det er som det er og det viktigste er at vi kan klare det med ivf.
Hadde de noen teorier ift det?

IVF ble vel oppfunnet mtp tette eggledere så sånn sett burde oddsen være gode når dere kommer igang i det minste.
 
Hadde de noen teorier ift det?

IVF ble vel oppfunnet mtp tette eggledere så sånn sett burde oddsen være gode når dere kommer igang i det minste.

Nei.. virka litt overrasket over det han og...han hadde ikke noen svar på det utenom at det KAN skje. Syns det er litt spesielt at det skjedde to ganger jeg da...men okei. Ja siden alt annet så bra ut så satser vi på at ivf gjør susen :)
 
Nei.. virka litt overrasket over det han og...han hadde ikke noen svar på det utenom at det KAN skje. Syns det er litt spesielt at det skjedde to ganger jeg da...men okei. Ja siden alt annet så bra ut så satser vi på at ivf gjør susen :)
Ja, det er jeg enig med deg i.
Krysser fingerne for det.
 
Livet er ikke greit alltid :( Føler med deg, godt du får hjelp ❤️❤️ Ikke begynt å prøve aktivt, men bruker ikke prevensjon, så må jo sjekke hver mnd. Tok test i dag, men bare skyggestrek. Blir nok å gå privat når vi bestemmer oss for å prøve aktivt igjen.

Sorry, glemte visst å svare deg!!
Takk skal du ha. Godt det er god hjelp å få:) Hvordan går det med strekene dine? Håper det var mer enn skygge!!! Tenker du på privat ivf? Eller privat utredning?
 
Fikk endelig tatt meg en dusj i dag og byttet plaster på magen. Det ser ikke pent ut nå,spesielt ikke det ene arret jeg har fått på venstre side. Men det blir vel finere etterhvert og det er jo prisen å betale. I går gikk jeg meg en 10 min tur, det holdt. Tenker å prøve meg på en litt lenger tur i kveld :) i dag har jeg hatt besøk av en venninne som kom med fine blomster til meg. Utrolig hyggelig <3 Det er ganske rart å ikke skulle telle syklusdager, lete etter el eller antall pp'er lenger ! Holder meg på sidelinjen som "observatør" enn så lenge da...får heie frem spirer hos dere andre :)
 
Sorry, glemte visst å svare deg!!
Takk skal du ha. Godt det er god hjelp å få:) Hvordan går det med strekene dine? Håper det var mer enn skygge!!! Tenker du på privat ivf? Eller privat utredning?
Tenker privat utredning i første omgang.
Streken i går var sterkere enn den på søndag, men er nok bare ulik styrke på skyggene. Er på cd27 i dag, så syklusen er jo lenger enn sist, så det er jo bra. Ellers masse symptomer som også godt kan ligne på pms, så tanta er nok like rundt hjørnet.
God bedring til deg ❤️❤️
 
Har ikke sovet mer enn en toppen et par timer i natt. Jeg tror nok det er angsten som holder meg våken. Kjente det bygge seg opp i går kveld..følte meg nummen i armer og bein og la meg med voldsom hjerteklapp og en dårlig følelse. Som at man holder for mye inne som bare bygger seg opp og venter på å eksplodere. Det er helt utenfor min kontroll og kommer tilsynelatende "uprovosert". Våknet av at hjertet løp løpsk og dette har vedvart. Er ekstremt kvalm, føles egentlig ut som omgangssyken er på vei...det stikker veldig i magen..som om det vokser en tornebusk fra magen og oppover mot halsen. Stikker og murrer og er ekstremt ubehagelig. Hiver etter pusten og er urolig. Har nå stått opp for å spise litt mat og se på TV, så satser jeg på å sovne etterhvert :)
 
Har ikke sovet mer enn en toppen et par timer i natt. Jeg tror nok det er angsten som holder meg våken. Kjente det bygge seg opp i går kveld..følte meg nummen i armer og bein og la meg med voldsom hjerteklapp og en dårlig følelse. Som at man holder for mye inne som bare bygger seg opp og venter på å eksplodere. Det er helt utenfor min kontroll og kommer tilsynelatende "uprovosert". Våknet av at hjertet løp løpsk og dette har vedvart. Er ekstremt kvalm, føles egentlig ut som omgangssyken er på vei...det stikker veldig i magen..som om det vokser en tornebusk fra magen og oppover mot halsen. Stikker og murrer og er ekstremt ubehagelig. Hiver etter pusten og er urolig. Har nå stått opp for å spise litt mat og se på TV, så satser jeg på å sovne etterhvert :)
Huff, får så vondt av deg ❤️ send meg gjerne pm om du trenger å blåse ut ❤️❤️ Er her for deg ❤️
 
Har ikke sovet mer enn en toppen et par timer i natt. Jeg tror nok det er angsten som holder meg våken. Kjente det bygge seg opp i går kveld..følte meg nummen i armer og bein og la meg med voldsom hjerteklapp og en dårlig følelse. Som at man holder for mye inne som bare bygger seg opp og venter på å eksplodere. Det er helt utenfor min kontroll og kommer tilsynelatende "uprovosert". Våknet av at hjertet løp løpsk og dette har vedvart. Er ekstremt kvalm, føles egentlig ut som omgangssyken er på vei...det stikker veldig i magen..som om det vokser en tornebusk fra magen og oppover mot halsen. Stikker og murrer og er ekstremt ubehagelig. Hiver etter pusten og er urolig. Har nå stått opp for å spise litt mat og se på TV, så satser jeg på å sovne etterhvert :)

Uff, så grusomt :( Jeg føler med deg ❤️ Send meg gjerne PM hvis du trenger å blåse ut eller lignende! Håper du får sove litt og at du føler deg bedre snart ❤️
 
Uff, så grusomt :( Jeg føler med deg ❤️ Send meg gjerne PM hvis du trenger å blåse ut eller lignende! Håper du får sove litt og at du føler deg bedre snart ❤️
Huff, får så vondt av deg ❤️ send meg gjerne pm om du trenger å blåse ut ❤️❤️ Er her for deg ❤️
Tusen takk !! Dere er så gode<3 setter pris på det :) går bedre nå :)
 
Stor klem
Utrolig tøft å stå i dette
 
Sender deg en stor klem ❤️❤️
 
Hvordan har du det idag?
 
Hvordan har du det idag?
Takk som spør :) I dag føler jeg meg mye bedre. Magen er bedre og jeg er ikke like tung til sinns. Jeg var en tur nede i kjelleren nå forrige uke, og orket ikke prøve å komme meg opp heller. Jeg trengte å bare være negativ...sutre og synes synd på meg selv,uten å tenke positivt! Haha..høres rart ut:)
Nå må jeg jobbe med å godta at ting er som de er, og velge å fokusere på mulighetene istedenfor alt jeg ikke får til osv..lettere sagt enn gjort men :) Jeg går til psykolog og det hjelper utrolig mye!!
Hvordan har du det for tiden?
 
Back
Topp