Min vei til et mirakel <3

Ja,hadde såå trua på letrozol de første mnd... veldig skuffende. Ja det er frustrerende. Jeg er skikkelig bitter, tenker jeg tar det på en annen måte den dagen jeg og sitter med to streker! Det blir bra:) hvordan går det med deg om dagen da?:)
Jeg og er veldig skuffa over letrozol, har en resept liggende på apoteket, men de blir nok ikke henta ut :p Ja den dagen blir fin ❤️ Her går det egentlig ganske bra, om kroppen oppfører seg blir det el nå i løpet av noen dager, så krysser fingrene for det :) Med deg da? Blir superspennende med operasjonen!
 
Lykke til imorgen!
 
Masse lykke til ja! Spent på resultatet ❤️
 
Da var laparoskopi overstått.
Resultatet viste at begge egglederne min er helt tette:( ganske tungt å få den beskjeden...da er det ikke vits å prøve på egenhånd i det hele tatt.

Ellers så alt fint ut.
 
Da var laparoskopi overstått.
Resultatet viste at begge egglederne min er helt tette:( ganske tungt å få den beskjeden...da er det ikke vits å prøve på egenhånd i det hele tatt.

Ellers så alt fint ut.
Huff, det var sykt kjipt å høre :blackeye:
Kjenner følelsen, for å si det sånn.. da får vi håpe det går fort med neste punkt på planen da :Heartred og at vi snart kan snike oss inn på terminforum begge to.
 
Da var laparoskopi overstått.
Resultatet viste at begge egglederne min er helt tette:( ganske tungt å få den beskjeden...da er det ikke vits å prøve på egenhånd i det hele tatt.

Ellers så alt fint ut.

Det er jo fint med en forklaring på hvorfor det ikke går og at det det ikke er uforklarlig men jeg skjønner selvfølgelig at det er et slag i trynet og at det er vondt og godta det :( Lap/gjennomskylling kan ikke hjelp heller? Har de tettet seg etter at du ble gravid, da? Det positive med akkurat egglederne er jo at sjansene er gode med IVF og det er jo heldigvis ikke lenge til forsamtale :)

Klem ❤️
 
Da var laparoskopi overstått.
Resultatet viste at begge egglederne min er helt tette:( ganske tungt å få den beskjeden...da er det ikke vits å prøve på egenhånd i det hele tatt.

Ellers så alt fint ut.

En stor klem til deg i dag ❤️❤️❤️
Håper det ikke tar lang tid før dere er i gang med IVF. Men skjønner godt at tålmodigheten allerede er prøvd lenge.
 
Det må ha vært tøft å få høre. Greit med en grunn til hvorfor det ikke går, men utrolig vondt at det ikke kan gå av seg selv.
Håper dere snart kommer igang med forsøk og at det da går "lett".
Klem
 
Huff, det var sykt kjipt å høre :blackeye:
Kjenner følelsen, for å si det sånn.. da får vi håpe det går fort med neste punkt på planen da :Heartred og at vi snart kan snike oss inn på terminforum begge to.

Ja det var jo på en måte forventet men var samtidig et slag i trynet..at det er helt tett og så og si null sjans. Det positive er jo at alt annet var greit så da er det vel gode sjansen ved ivf. Ja håper veldig for oss begge!! Håper snart du får vite noe mer og kommer deg ut av limboland:)
 
Det er jo fint med en forklaring på hvorfor det ikke går og at det det ikke er uforklarlig men jeg skjønner selvfølgelig at det er et slag i trynet og at det er vondt og godta det :( Lap/gjennomskylling kan ikke hjelp heller? Har de tettet seg etter at du ble gravid, da? Det positive med akkurat egglederne er jo at sjansene er gode med IVF og det er jo heldigvis ikke lenge til forsamtale :)

Klem ❤️

Ja, har blanda følelser rundt det. Er trist å tenke på at det må et mirakel til for å få det til selv, samtidig som jeg er glad for at ivf finnes og at det fortsatt er håp for oss :) får prøve å se positivt på det da..at det er bra det så bra ut ellers. Vi skulle jo gjennom ivf uansett og sånn sett tar jeg det lettere enn om vi hadde måttet henvises nå... Nei det var visst ikke vits å prøve å åpne de da det ville virke mot sin hensikt eller noe sånn...
 
Det må ha vært tøft å få høre. Greit med en grunn til hvorfor det ikke går, men utrolig vondt at det ikke kan gå av seg selv.
Håper dere snart kommer igang med forsøk og at det da går "lett".
Klem

Ja det var rart å få den i fleisen. Trodde ikke det var helt tett, vi ble jo gravide TO ganger i fjor? Ganske spesielt at vi klarte det da...men men nå har vi noe konkret å forholde oss til og får ta det derfra. Hadde jo vært fint å for en gangs skyld opplevd litt medgang som fks at det var tett men at de fikk åpnet og vi kunne prøvd videre selv,
men okei. Det er som det er og det viktigste er at vi kan klare det med ivf.
 
Ja, har blanda følelser rundt det. Er trist å tenke på at det må et mirakel til for å få det til selv, samtidig som jeg er glad for at ivf finnes og at det fortsatt er håp for oss :) får prøve å se positivt på det da..at det er bra det så bra ut ellers. Vi skulle jo gjennom ivf uansett og sånn sett tar jeg det lettere enn om vi hadde måttet henvises nå... Nei det var visst ikke vits å prøve å åpne de da det ville virke mot sin hensikt eller noe sånn...

Ja, det gjør det kanskje litt lettere at dere er i gang med IVF og uansett var innstilte på det. Og så bra at det ellers så bra ut, da er det jo gode muligheter :) Det blir spennende! Det er vel en drøy måned til forsamtale?
 
En stor klem til deg i dag ❤️❤️❤️
Håper det ikke tar lang tid før dere er i gang med IVF. Men skjønner godt at tålmodigheten allerede er prøvd lenge.

Tusen takk for den gode klemmen, den varmet godt :)
 
Ja, det gjør det kanskje litt lettere at dere er i gang med IVF og uansett var innstilte på det. Og så bra at det ellers så bra ut, da er det jo gode muligheter :) Det blir spennende! Det er vel en drøy måned til forsamtale?

Ja det er under en måned til forsamtale nå så helsigvis ikke så lenge igjen :) 21 november blir en spennende dag:) gleder meg til å få cirka dato for oppstart, om de kan gi det da :)
 
Leit at begge er tette :( Som om det ikke er nok utfordringer med ustabile sykluser og el :(
Da krysse jeg alt jeg har at det blir klaff på første ivf ❤️❤️ Goklemmer til deg ❤️
 
Leit at begge er tette :( Som om det ikke er nok utfordringer med ustabile sykluser og el :(
Da krysse jeg alt jeg har at det blir klaff på første ivf ❤️❤️ Goklemmer til deg ❤️

Ja det er noen utfordringer her,men heldigvis er ikke det til hindring for ivf!! Så det skal ordne seg<3 hvordan har du det om dagen?
 
Ååååh for en trist beskjed :( Sa de noe om hva som kunne være grunnen? Dere har jo som du sier gode sjanser siden alt annet så bra ut, det er jo en fattig trøst ❤️ Klem til deg ❤️
 
Back
Topp