Min vei til et mirakel <3

Fy F..! At det går ann å være så uheldig! Nå ble jeg forbanna på dine vegne! Dette trengte du ikke akkurat nå!:( :(
sender deg masse gode tanker og klemmer! ❤️❤️ Husk at uansett motgang, så er du faktisk nærmere målet om en spire ❤️❤️ Krysse fingre for at ventetiden blir kort ❤️❤️
 
Er det mulig!!!

NÅ kom tr!!!!

Skal liksom operere i morgen tidlig:-( og står i skrivet at jeg ikke kan ha tr :( hater at jeg har null kontroll på syklusen og at det ALLTID skal være noe!!! Hva gjør jeg nå???! :-(
Nei fy søren. Det var skikkelig dårlig gjort av kroppen!!! Hvis du ser bort ifra TR, hvilken syklusdag er du på da?
 
Jo det skal jeg stå på... så er jo lov å håpe at noen andre har flaks og blir gravide av seg selv sånn at jeg får timen dems. Hu skulle sjekke litt, jeg ringer evt til andre sykehus for å høre om de har ledig tidligere. Ser du har en grå dag du og. Har du testet i dag ?
Sjekk med ringeliste og med andre sykehus. Husker ikke om man helst skal være i lutealfase eller hva, men ville isåfall håpet på ca syklusdag 20....
Håper virkelig det ordner seg. Kan jo ikke ha det den dagen dere har forsamtale.
 
Herregud så uflaks du skal ha, da! :( Håper det ordner seg på en eller annen måte ❤️

Var TR ventet rundt nå eller bare dukket hun opp?
 
Nei fy søren. Det var skikkelig dårlig gjort av kroppen!!! Hvis du ser bort ifra TR, hvilken syklusdag er du på da?

Sjekk med ringeliste og med andre sykehus. Husker ikke om man helst skal være i lutealfase eller hva, men ville isåfall håpet på ca syklusdag 20....
Håper virkelig det ordner seg. Kan jo ikke ha det den dagen dere har forsamtale.


CD 40... jeg ringte gyn her om dagen fordi jeg har så ustabil syklus og tenkte dette ville skje, men han sa at jeg bare måtte ta det som det kom og håpe på det beste liksom. Det er jo klart at i et større perspektiv så er det ikke verdens undergang å måtte vente 5-6 uker på operasjon men jeg har ventet så lenge allerede og er 100% sm pga at det har blitt for mye for lenge, så tar ting ganske tungt kan du si:P jeg er jo frøken negativ delux og spådde jo at dette ville skje!
Hu skulle sjekke litt rundt og ringe meg opp hvis det viser seg at det ikke er noe ledig før 21 november...jeg tror hun forholder seg til den datoen fordi jeg har rett på helsehjelp innen da...(sto så i brevet mitt) - så da får jeg ringe rundt og høre:-) sto ikke noe angående når i syklusen operasjonen må tas, utenom at den ikke kunne gjennomføres ved tr. Nei kan jo ikke ha det den dagen jeg skal til forsamtale...håper det dukker opp en avbestilling eller at det ordner seg. Satser på litt flaks fra nå av da!!
 
Herregud så uflaks du skal ha, da! :( Håper det ordner seg på en eller annen måte ❤️

Var TR ventet rundt nå eller bare dukket hun opp?

Jeg har jo så ustabil syklus så i dag er CD 40... siden jeg ikke fant el denne mnd så visste jeg at syklusen ville drøye og da kommer den alt fra CD 37-43 typ... så jeg visste det kunne skje og ringte blant annet gyn forrige uke for å høre hva jeg kunne gjøre... han sa bare at jeg måtte ta det som det kom og at dette ikke var en ukjent problemstilling for de på sykehuset. Hadde jeg bare fått tr for et par dager siden så kunne jeg jo kanskje få byttet lap med en som fks skal ha om to uker, men det måtte jo bare skje kl 23 kvelden før liksom:P Maks uflaks :)
 
CD 40... jeg ringte gyn her om dagen fordi jeg har så ustabil syklus og tenkte dette ville skje, men han sa at jeg bare måtte ta det som det kom og håpe på det beste liksom. Det er jo klart at i et større perspektiv så er det ikke verdens undergang å måtte vente 5-6 uker på operasjon men jeg har ventet så lenge allerede og er 100% sm pga at det har blitt for mye for lenge, så tar ting ganske tungt kan du si:p jeg er jo frøken negativ delux og spådde jo at dette ville skje!
Hu skulle sjekke litt rundt og ringe meg opp hvis det viser seg at det ikke er noe ledig før 21 november...jeg tror hun forholder seg til den datoen fordi jeg har rett på helsehjelp innen da...(sto så i brevet mitt) - så da får jeg ringe rundt og høre:) sto ikke noe angående når i syklusen operasjonen må tas, utenom at den ikke kunne gjennomføres ved tr. Nei kan jo ikke ha det den dagen jeg skal til forsamtale...håper det dukker opp en avbestilling eller at det ordner seg. Satser på litt flaks fra nå av da!!
Huff, ja litt flaks fortjener dere absolutt.

Jeg er ikke sikker på det med hvor i syklusen altså.
Hørtes nesten ut som det ble tatt litt vel lett på når du ringte for å høre om akkurat dette. Det finnes ikke mulighet for annen dag for forsamtalen? Kanskje de har fått en avbestilling og dere kan komme inn før?

Skjønner det kan bli litt for mye. Kjenner til den. Bare send en melding om du har behov for å prate eller noe. Klem
 
Huff, ja litt flaks fortjener dere absolutt.

Jeg er ikke sikker på det med hvor i syklusen altså.
Hørtes nesten ut som det ble tatt litt vel lett på når du ringte for å høre om akkurat dette. Det finnes ikke mulighet for annen dag for forsamtalen? Kanskje de har fått en avbestilling og dere kan komme inn før?

Skjønner det kan bli litt for mye. Kjenner til den. Bare send en melding om du har behov for å prate eller noe. Klem

Ja,gjerne... jeg visste jo sjansen var stor.. men igjen, hva skulle han gjort.. jeg skulle vel kanskje heller ringt sykehuset med problemstillingen så kunne de byttet meg med en annen operasjon en uke eller to senere. Men lett å være etterpåklok! Jeg trodde jo ikke det var så lang ventetid.. tenkte at jeg da ville få ny time relativt kjapt og at det ikke var noe stress:P Jeg drøyer litt å ser hva hu sier når hu ringer angående hvilke tidspunkter hu eventuelt hag så ser jeg hva jeg gjør videre :-)
Takk skal du ha, kanskje jeg tar deg opp på det tilbudet. Hvordan går det med deg da? 8 Dpo i dag?
 
Du må jo få noe før. Hvis syklusene dine er rundt +/-40 dager, så blir det jo det samme igjen rundt 21.11 :( Håper det ordner seg raskt Bukett ❤️❤️
 
Ja,gjerne... jeg visste jo sjansen var stor.. men igjen, hva skulle han gjort.. jeg skulle vel kanskje heller ringt sykehuset med problemstillingen så kunne de byttet meg med en annen operasjon en uke eller to senere. Men lett å være etterpåklok! Jeg trodde jo ikke det var så lang ventetid.. tenkte at jeg da ville få ny time relativt kjapt og at det ikke var noe stress:p Jeg drøyer litt å ser hva hu sier når hu ringer angående hvilke tidspunkter hu eventuelt hag så ser jeg hva jeg gjør videre :)
Takk skal du ha, kanskje jeg tar deg opp på det tilbudet. Hvordan går det med deg da? 8 Dpo i dag?
Håper virkelig det kan løse seg!
8 dpo idag ja. Kroppen sier det er spire på gang, men det har vi jo vært gjennom så mange ganger at det er mange delmål på veien.. Puster ikke akkurat ut med det første.
 
Ååh dette har jeg ikke fått med meg! For noe møkk altså :( Får virkelig håpe noen avbestiller så fort som mulig ❤️
 
Du må jo få noe før. Hvis syklusene dine er rundt +/-40 dager, så blir det jo det samme igjen rundt 21.11 :( Håper det ordner seg raskt Bukett ❤️❤️

Haha! Ja hadde ikke det vært typisk:) Takk, krysser fingrene for det!!
 
Ååh dette har jeg ikke fått med meg! For noe møkk altså :( Får virkelig håpe noen avbestiller så fort som mulig ❤️

Ja håper det ordner seg :) hu skulle ringe meg hvis hu ikke fant ny time til meg, og har ikke fått en tlf...så da er det kanskje lov å håpe at jeg får et brev med time i oktober...evt så har hu glemt meg:hilarious: hvilket ikke hadde overrasket meg sånn egentlig. Har ofte erfart at om man skal ha noe gjort så må man ta saken i egne hender!:p
 
Ja håper det ordner seg :) hu skulle ringe meg hvis hu ikke fant ny time til meg, og har ikke fått en tlf...så da er det kanskje lov å håpe at jeg får et brev med time i oktober...evt så har hu glemt meg:hilarious: hvilket ikke hadde overrasket meg sånn egentlig. Har ofte erfart at om man skal ha noe gjort så må man ta saken i egne hender!:p
Får håpe hun ikke har glemt deg altså :p Hehe ja den erfaringen har jeg også desverre, og man bør helst vite nøyaktig hva som feiler og hva man trenger :rolleyes:
 
Håper dete ordner seg.
 
Jeg ringte sykehuset i dag for å spørre om de hadde funnet et nytt tidspunkt for laparoskopi til meg og de hadde klart å ordne tid til meg allerede neste tirsdag!!!:)

:smiley-bounce016
 
Jeg ringte sykehuset i dag for å spørre om de hadde funnet et nytt tidspunkt for laparoskopi til meg og de hadde klart å ordne tid til meg allerede neste tirsdag!!!:)

:smiley-bounce016

Å, så bra! :smiley-bounce012 Da er det jo ikke fare for at TR dukker opp heller :)
 
wuhuuu! Hva er det du skal sjekke?

Har hatt to lapraskopi i år, gikk veldig greit for meg, spesielt den som var i regi av å sjekke eggledere og se etter endometriose.
 
wuhuuu! Hva er det du skal sjekke?

Har hatt to lapraskopi i år, gikk veldig greit for meg, spesielt den som var i regi av å sjekke eggledere og se etter endometriose.

Det er et ledd i utredningen før jeg skal gjennom ivf, så blir vel som for deg...sjekke eggledere, om det er endometriose der...om det er mange cyster eller lignende :-) hvor lenge var du på sykehuset? Kom du deg fort i form igjen? :-) fant de noe hos deg eller?
 
Back
Topp