Min vei til et mirakel <3

Teller ned dagene til laparoskopien. 9 dager til nå. Jeg har såå mange spørsmål jeg ønsker et svar på.. som fks hvorfor jeg ikke har el lenger... sykt frustrerende. Kan ikke huske sist jeg tok en graviditetstest med et reelt håp om spire. Håper operasjonen kan gi meg noen svar....håper faktisk de finner noe som de kan gjøre noe med...og kanskje til og med er det også grunnen til mine to ma??! Det har vært noen tøffe siste 19 mnd og jeg er veldig klar for at det skal skje noe positivt nå. Trodde jeg nådde bunnen for 10 mnd siden etter abort nr to... viste seg fort at jeg tok feil... det har bare gått en vei siden da..så nå sitter jeg her sykemeldt med depresjon og ingen el. Så nå må det vel være bedre tider i vente!! Nå må det bare snu:)!! Burde kalt dette for "klagebok" er ikke akkurat oppløftende å lese kan jeg tenke meg!!:p men må bare få det ut et sted og da er klageboka god å ha :) Er titt og ofte inne å sniker i tg gruppene, og gleder meg så sykt til å kunne bevege meg inn i en gruppe etterhvert jeg og...!! :) lurer på hvilken gruppe jeg får bli en del av... August-18?? September? November?? herregud jeg gleder meg til den dagen jeg er gravid og kan se tilbake i denne dagboken og tenke at jeg endelig har klart det... <3
 
Så spennende at det nærmer seg operasjon :) Håper nesten at de finner noe, sånn at du får noen svar og at det kan gjøres noen tiltak for at du skal bli gravid :) Om ikke får vi håpe at IVF løser alt!

Jeg er ganske sikker på at når du blir gravid og det går bra, så vil alt det vonde være neesten glemt og det vil føles verdt det ❤️ Jeg håper virkelig det kommer noe positivt din vei nå ❤️
 
Så spennende at det nærmer seg operasjon :) Håper nesten at de finner noe, sånn at du får noen svar og at det kan gjøres noen tiltak for at du skal bli gravid :) Om ikke får vi håpe at IVF løser alt!

Jeg er ganske sikker på at når du blir gravid og det går bra, så vil alt det vonde være neesten glemt og det vil føles verdt det ❤️ Jeg håper virkelig det kommer noe positivt din vei nå ❤️
Signerer Jolanda❤️❤️ Måtte storken komme din vei nå fine du! Stå på videre, du er sterk som står i dette! ❤️ Goklemmer til deg ❤️❤️
 
Hvordan går det? :)

Takk som spør. Det går opp og ned! Gruer meg litt til operasjonen i morgen men blir godt å få det gjort og forhåpentligvis få noen svar :) håper det går bra med deg<3
 
Masse lykke til imorra[emoji173]️
 
Kunne skimte litt rosa på papiret i sta.. men ble med det. Om tr velger å dukke opp nå sånn at jeg må utsette operasjonen blir jeg veldig lei meg:(
 
Takk som spør. Det går opp og ned! Gruer meg litt til operasjonen i morgen men blir godt å få det gjort og forhåpentligvis få noen svar :) håper det går bra med deg<3
Lykke til!
 
Ånei! Trenger ikke mer utsettelse nå! Hold deg borte teite mensen!!

Ja, håper det...men spotter nå så ser pokker meg dårlig ut altså...men håper enda at det skal drøye! :) kanskje de kan gjennomføre selvom jeg spotter... står i skrivet "pasienter som er under utredning for ufrivillig barnløshet kan ikke ha pågående menstruasjon" - spotting går vel ikke under det?? Det som og er kjipt er at om det tar seg opp i kveld/natt får jeg jo ikke sagt fra på forhånd :/ så de rekker jo ikke gi noen andre operasjonen heller.
 
Er det mulig!!!

NÅ kom tr!!!!

Skal liksom operere i morgen tidlig:-( og står i skrivet at jeg ikke kan ha tr :( hater at jeg har null kontroll på syklusen og at det ALLTID skal være noe!!! Hva gjør jeg nå???! :-(
 
Er det mulig!!!

NÅ kom tr!!!!

Skal liksom operere i morgen tidlig:-( og står i skrivet at jeg ikke kan ha tr :( hater at jeg har null kontroll på syklusen og at det ALLTID skal være noe!!! Hva gjør jeg nå???! :-(
Så utrolig kjedelig :( Kroppen er ondskapsfull noen ganger... Vet ikke hva jeg skal si :(
 
Er det mulig!!!

NÅ kom tr!!!!

Skal liksom operere i morgen tidlig:-( og står i skrivet at jeg ikke kan ha tr :( hater at jeg har null kontroll på syklusen og at det ALLTID skal være noe!!! Hva gjør jeg nå???! :-(

Uff og uff[emoji20][emoji20][emoji20]

Håper du kan få en ny time kjapt etter TR er ferdig!!

Noen ganger er ting bare skikkelig urettferdig altså!!! Føler med deg!!!
 
Da ble det ikke operasjon alikevel. Forbanna dritt kropp. Jeg har snakket med sykehuset og det er ingenting ledig igjen før 21 november og da skal jeg jo på forsamtale i Porsgrunn!! Dvs at dette var den eneste ledige dagen hvis jeg forsto riktig? Herregud.

Kødder du med meg eller??!!!!
 
Da ble det ikke operasjon alikevel. Forbanna dritt kropp. Jeg har snakket med sykehuset og det er ingenting ledig igjen før 21 november og da skal jeg jo på forsamtale i Porsgrunn!! Dvs at dette var den eneste ledige dagen hvis jeg forsto riktig? Herregud.

Kødder du med meg eller??!!!!

[emoji20][emoji20][emoji20] så forferdelig frustrerende da!!! Det er ikke en ringeliste du kan stå på? I tilfelle en avlysning ellerno?
 
[emoji20][emoji20][emoji20] så forferdelig frustrerende da!!! Det er ikke en ringeliste du kan stå på? I tilfelle en avlysning ellerno?

Jo det skal jeg stå på... så er jo lov å håpe at noen andre har flaks og blir gravide av seg selv sånn at jeg får timen dems. Hu skulle sjekke litt, jeg ringer evt til andre sykehus for å høre om de har ledig tidligere. Ser du har en grå dag du og. Har du testet i dag ?
 
Jo det skal jeg stå på... så er jo lov å håpe at noen andre har flaks og blir gravide av seg selv sånn at jeg får timen dems. Hu skulle sjekke litt, jeg ringer evt til andre sykehus for å høre om de har ledig tidligere. Ser du har en grå dag du og. Har du testet i dag ?

Håper det ordner seg slik at du får time før!!!

Møkkadag her ja[emoji20] nei, ikke test igjen før imorra tidlig! Kjøpte bare en krisetest igår! Imorra får jeg tilbake mine som ligger hos svigerinna mi! Skulle egentlig ikke teste før imorra!
 
Back
Topp