Gratulerer så mye 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tusen takkGratulerer så mye med 2-åringen! Leste litt på historien din, og det er så fint å lese at dere lykkes med barn etter flere spontanaborter.
Kjenner meg veldig igjen fra tidligere i dagboka de, vi har også mannlig faktor og går gjennom ivf.
Masse lykke til med søsken forsøk! Med 3 på frys fra samme uttak som 2-åringen, burde det være gode odds for at det kan bli et barn av de![]()
Blir nervøs hver gang jeg tenker på at jeg snart skal begynne med testing igjen, hahah.. Hadde jo helt testemani forrige gang, og får det garantert denne gangen også!
altså, føltes ut som sist jeg ruget på et embryo var i et annet liv! Men det er jo under tre år siden..
Er ikke hjemme igjen før i kveld, men gjett om jeg skal svi av en test sekundet jeg kommer inn døra hjemme!!Wow, jeg ser. Hvisker gratulererEndelig hjemme! Og det er jammen meg en svak strek på testenKlarer ikke tro enda at det skal gå på første forsøk, men jeg håper alt jeg har at denne lille streken skal bli sterkere og sterkere i dagene fremover!
Hun fikk bursdagssang, gaver og en Grogro-bar på sengen i dag og hun var SÅ happy! «Futaaaaaang» (eller fruktstang, som hun kaller grogro-barene).
Tok en Metode-test, som fikk tydelig strek ganske fort, så den har i hvert fall steget siden 10 dpo. Ahh, vet ikke hva jeg skal tro? 

Jeg syns jo det var en fin strek jeg da14 DPO
Jeg måtte kjøpe meg noen nye tester, de gamle jeg hadde ga svake og sterkere streker om hverandre, men så gikk de jo ut på dato for et år siden også
Dette er streken jeg fikk på Makesure nå. Tror nok det her ender i kjemisk, streken byrde vært sterkere 14 dpo. Blir i så fall min fjerde kjemiske, alle på innsett i naturlig syklus. Den gangen det gikk hadde jeg styrt syklus, så kommer til å be om det neste gang. Har sikkert ingenting å si, men da vet jeg at jeg har prøvd «suksessoppskriften» fra forrige gang. Uansett, jeg skal ta blodprøve i morgen, så forhåpentligvis har jeg svaret i løpet av morgendagen.
Er det tidligtest eller vanlig? Testet noe mer i dag?Synes streken ser helt fin ut for 14 dpo14 DPO
Jeg måtte kjøpe meg noen nye tester, de gamle jeg hadde ga svake og sterkere streker om hverandre, men så gikk de jo ut på dato for et år siden også
Dette er streken jeg fikk på Makesure nå. Tror nok det her ender i kjemisk, streken byrde vært sterkere 14 dpo. Blir i så fall min fjerde kjemiske, alle på innsett i naturlig syklus. Den gangen det gikk hadde jeg styrt syklus, så kommer til å be om det neste gang. Har sikkert ingenting å si, men da vet jeg at jeg har prøvd «suksessoppskriften» fra forrige gang. Uansett, jeg skal ta blodprøve i morgen, så forhåpentligvis har jeg svaret i løpet av morgendagen.
Håper den klamrer seg fast og bare blir sterkere 
Det er tidligtest. Har bare en dårlig følelse, men samtidig litt håpJeg syns jo det var en fin strek jeg da![]()
Er det tidligtest eller vanlig? Testet noe mer i dag?
Har holdt meg noen timer nå, så blir nok en ny test i kveld!Synes streken ser helt fin ut for 14 dpoHåper den klamrer seg fast og bare blir sterkere
![]()
Håper virkelig det!
tror fortsatt den er litt lav, men skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd. Skal til legekontoret nå, så hååååper jeg har svar i løpet av kvelden. Wish me luck!