Ja, det er jo helt uvirkelig at vi skal velge et navn hun skal ha resten av livet! Så kan du se for deg meg da, som endelig har klart å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha på babynestet... Tror jeg har vinglet frem og tilbake siden jeg fant ut at jeg var gravid. Et babynest liksom?!
Her er de mest aktuelle navnene vi har på listen:
Anna
Petra
Lilly
Emilia (liker navnet, men synes det har for mange stavelser)
Millie
Klara/Clara
Emily
Mari
Noen ganger føler jeg at det blir et av disse, mens andre dager er jeg overbevist om at vi må finne på noe helt annet. Det er mange andre navn jeg liker, men vi har blitt enige om at det skal være enkelt å uttale i de fleste land. Selv har jeg et navn som ikke kan uttales feil på noen språk, og har satt veldig pris på det. Samboer sitt navn er umulig å uttale på noen andre språk enn norsk, så han er tvunget til å bruke mellomnavnet sitt i utlandet.
Har dere bestemt dere for navn?
Hahah spent på hvordan dere skal klare å bestemme dere for barnevogn - det syntes jeg var dødsvanskelig! Ser for meg at dere bare må ende med å trekke lodd for å lande et navn til slutt Veldig mange fine kandidater, da Her blir det nok en liten Sigrid Men verken nå eller forrige gang har det vært helt sånn åpenbart at det MÅÅ hun hete! Er mer det beste navnet vi klarer å bli enige om (vi har ganske ulik smak). Men nå er det jo absurd å tenke at datteren vår skulle hete noe annet. Ikke dumt å tenke litt internasjonalt, da
Hvordan er formen din nå? Nå er du vel inne i tredje trimester?