Min vei mot andremann

Knips, så har lillemor snart blitt to år. Hvor ble tiden av?! Hun er verdens herligste solstråle og jeg elsker å tilbringe tid med henne ❤️

Så var det på tide å komme seg opp i ringene igjen og prøve på et søsken! Kjenner jeg blir nervøs av hele greia, selv om jeg hele tiden har tenkt at det blir mye lettere denne gangen. Vi får se! Vi har heldigvis tre blastoer igjen på frys, så jeg håper virkelig vi slipper nytt uttak. Prøver samtidig å være realistisk og forberede meg på at det kan ta tid. Men nå som vi har en liten en å passe på håper jeg ikke hele prosessen blir like altoppslukende som sist :nailbiting:

Mens kom i dag, så nå blir det oppstart på Letrozol på søndag, og ultralyd neste mandag! Æææ, vi er i gang!!
 
Gratulerer så mye med 2-åringen! Leste litt på historien din, og det er så fint å lese at dere lykkes med barn etter flere spontanaborter.
Kjenner meg veldig igjen fra tidligere i dagboka de, vi har også mannlig faktor og går gjennom ivf.
Masse lykke til med søsken forsøk! Med 3 på frys fra samme uttak som 2-åringen, burde det være gode odds for at det kan bli et barn av de :love017
 
Gratulerer så mye med 2-åringen! Leste litt på historien din, og det er så fint å lese at dere lykkes med barn etter flere spontanaborter.
Kjenner meg veldig igjen fra tidligere i dagboka de, vi har også mannlig faktor og går gjennom ivf.
Masse lykke til med søsken forsøk! Med 3 på frys fra samme uttak som 2-åringen, burde det være gode odds for at det kan bli et barn av de :love017
Tusen takk ❤️ masse lykke til dere også, håper dere lykkes snart!
 
Alt så bra ut på UL mandag, så da blir det innsett på tirsdag! Tok Ovitrelle i går kveld, uvant å sette sprøyte på seg selv etter så lang tid :happy090 Blir nervøs hver gang jeg tenker på at jeg snart skal begynne med testing igjen, hahah.. Hadde jo helt testemani forrige gang, og får det garantert denne gangen også!
 
5 DPO

Æææ, jeg ruger :nailbiting: altså, føltes ut som sist jeg ruget på et embryo var i et annet liv! Men det er jo under tre år siden..

Såå, da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på første test. Vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg, målet mitt er søndag, men jeg vet med meg selv at jeg aldri kommer til å klare å vente så lenge :angelic:
 
10 DPO

Tror dere ikke jeg klarte å ta med feil tester på tur i helgen?! Haha.. jeg hadde gledet meg til å ta en test i morges, og da jeg pakket den ut så jeg at jeg hadde tatt med Metode istedenfor Babyplan! Det er jo tidligtest det også, men av erfaring slår de ut mye senere enn Babyplan :rolleyes:

Jeg tok uansett testen, og mener jeg kan skimte noe veeeldig svakt, men det er umulig å si. Man blir jo til slutt gal i øynene av å stirre på den :hilarious: Er ikke hjemme igjen før i kveld, men gjett om jeg skal svi av en test sekundet jeg kommer inn døra hjemme!!
 
Hahah typisk :laughing002 blir spennende med testen fra babyplan senere i dag :smiley-angelic001:Heartred
 
Endelig hjemme! Og det er jammen meg en svak strek på testen :smiley-angelic001 Klarer ikke tro enda at det skal gå på første forsøk, men jeg håper alt jeg har at denne lille streken skal bli sterkere og sterkere i dagene fremover!
 

Vedlegg

  • IMG_4002.jpeg
    IMG_4002.jpeg
    687,6 KB · Visninger: 43
11 DPO

Fornøyd med denne testen, nå er det ingen tvil om at noe er på gang ❤️ Spennende dager fremover!

I dag har jenta vår bursdag. 2 år ❤️ Det er så sykt hvor fort tiden går og jeg orker ikke at hun skal bli så stor :sad010 Hun fikk bursdagssang, gaver og en Grogro-bar på sengen i dag og hun var SÅ happy! «Futaaaaaang» (eller fruktstang, som hun kaller grogro-barene).

Uansett har jeg kanskje fått verdens fineste fødselsdagsgave ❤️❤️
 

Vedlegg

  • IMG_4008.jpeg
    IMG_4008.jpeg
    678,5 KB · Visninger: 32
13 DPO

Lurer litt på om dette går mot en kjemisk. Har ikke hatt noe stigning på Babyplan siden 11 dpo. Ser jo nå at alle testene mine har gått ut på dato også :hilarious: Tok en Metode-test, som fikk tydelig strek ganske fort, så den har i hvert fall steget siden 10 dpo. Ahh, vet ikke hva jeg skal tro? :confused005

Herregud, jeg hadde glemt hvor forferdelig limboland er!!
 
14 DPO

Jeg måtte kjøpe meg noen nye tester, de gamle jeg hadde ga svake og sterkere streker om hverandre, men så gikk de jo ut på dato for et år siden også :hilarious:

Dette er streken jeg fikk på Makesure nå. Tror nok det her ender i kjemisk, streken byrde vært sterkere 14 dpo. Blir i så fall min fjerde kjemiske, alle på innsett i naturlig syklus. Den gangen det gikk hadde jeg styrt syklus, så kommer til å be om det neste gang. Har sikkert ingenting å si, men da vet jeg at jeg har prøvd «suksessoppskriften» fra forrige gang. Uansett, jeg skal ta blodprøve i morgen, så forhåpentligvis har jeg svaret i løpet av morgendagen.
 

Vedlegg

  • IMG_4049.jpeg
    IMG_4049.jpeg
    469,1 KB · Visninger: 18
14 DPO

Jeg måtte kjøpe meg noen nye tester, de gamle jeg hadde ga svake og sterkere streker om hverandre, men så gikk de jo ut på dato for et år siden også :hilarious:

Dette er streken jeg fikk på Makesure nå. Tror nok det her ender i kjemisk, streken byrde vært sterkere 14 dpo. Blir i så fall min fjerde kjemiske, alle på innsett i naturlig syklus. Den gangen det gikk hadde jeg styrt syklus, så kommer til å be om det neste gang. Har sikkert ingenting å si, men da vet jeg at jeg har prøvd «suksessoppskriften» fra forrige gang. Uansett, jeg skal ta blodprøve i morgen, så forhåpentligvis har jeg svaret i løpet av morgendagen.
Jeg syns jo det var en fin strek jeg da :smiley-angelic001 :Heartred Er det tidligtest eller vanlig? Testet noe mer i dag?
 
14 DPO

Jeg måtte kjøpe meg noen nye tester, de gamle jeg hadde ga svake og sterkere streker om hverandre, men så gikk de jo ut på dato for et år siden også :hilarious:

Dette er streken jeg fikk på Makesure nå. Tror nok det her ender i kjemisk, streken byrde vært sterkere 14 dpo. Blir i så fall min fjerde kjemiske, alle på innsett i naturlig syklus. Den gangen det gikk hadde jeg styrt syklus, så kommer til å be om det neste gang. Har sikkert ingenting å si, men da vet jeg at jeg har prøvd «suksessoppskriften» fra forrige gang. Uansett, jeg skal ta blodprøve i morgen, så forhåpentligvis har jeg svaret i løpet av morgendagen.
Synes streken ser helt fin ut for 14 dpo :Heartred Håper den klamrer seg fast og bare blir sterkere :Heartred
 
Jeg syns jo det var en fin strek jeg da :smiley-angelic001 :Heartred Er det tidligtest eller vanlig? Testet noe mer i dag?
Det er tidligtest. Har bare en dårlig følelse, men samtidig litt håp :hilarious: Har holdt meg noen timer nå, så blir nok en ny test i kveld!
 
15 DPO

Det er stigning, om ikke annet! Øverste test er fra i går, nederste fra i dag. Veldig spent på hva hcg ligger på :nailbiting: tror fortsatt den er litt lav, men skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd. Skal til legekontoret nå, så hååååper jeg har svar i løpet av kvelden. Wish me luck!
 

Vedlegg

  • page0.jpeg
    page0.jpeg
    347,7 KB · Visninger: 40
Back
Topp