Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk masse lykke til dere også, håper dere lykkes snart!Gratulerer så mye med 2-åringen! Leste litt på historien din, og det er så fint å lese at dere lykkes med barn etter flere spontanaborter.
Kjenner meg veldig igjen fra tidligere i dagboka de, vi har også mannlig faktor og går gjennom ivf.
Masse lykke til med søsken forsøk! Med 3 på frys fra samme uttak som 2-åringen, burde det være gode odds for at det kan bli et barn av de
Wow, jeg ser. Hvisker gratulererEndelig hjemme! Og det er jammen meg en svak strek på testen Klarer ikke tro enda at det skal gå på første forsøk, men jeg håper alt jeg har at denne lille streken skal bli sterkere og sterkere i dagene fremover!
Jeg syns jo det var en fin strek jeg da Er det tidligtest eller vanlig? Testet noe mer i dag?14 DPO
Jeg måtte kjøpe meg noen nye tester, de gamle jeg hadde ga svake og sterkere streker om hverandre, men så gikk de jo ut på dato for et år siden også
Dette er streken jeg fikk på Makesure nå. Tror nok det her ender i kjemisk, streken byrde vært sterkere 14 dpo. Blir i så fall min fjerde kjemiske, alle på innsett i naturlig syklus. Den gangen det gikk hadde jeg styrt syklus, så kommer til å be om det neste gang. Har sikkert ingenting å si, men da vet jeg at jeg har prøvd «suksessoppskriften» fra forrige gang. Uansett, jeg skal ta blodprøve i morgen, så forhåpentligvis har jeg svaret i løpet av morgendagen.
Synes streken ser helt fin ut for 14 dpo Håper den klamrer seg fast og bare blir sterkere14 DPO
Jeg måtte kjøpe meg noen nye tester, de gamle jeg hadde ga svake og sterkere streker om hverandre, men så gikk de jo ut på dato for et år siden også
Dette er streken jeg fikk på Makesure nå. Tror nok det her ender i kjemisk, streken byrde vært sterkere 14 dpo. Blir i så fall min fjerde kjemiske, alle på innsett i naturlig syklus. Den gangen det gikk hadde jeg styrt syklus, så kommer til å be om det neste gang. Har sikkert ingenting å si, men da vet jeg at jeg har prøvd «suksessoppskriften» fra forrige gang. Uansett, jeg skal ta blodprøve i morgen, så forhåpentligvis har jeg svaret i løpet av morgendagen.
Det er tidligtest. Har bare en dårlig følelse, men samtidig litt håp Har holdt meg noen timer nå, så blir nok en ny test i kveld!Jeg syns jo det var en fin strek jeg da Er det tidligtest eller vanlig? Testet noe mer i dag?
Håper virkelig det!Synes streken ser helt fin ut for 14 dpo Håper den klamrer seg fast og bare blir sterkere