Min vei mot andremann

15 DPO

Det er stigning, om ikke annet! Øverste test er fra i går, nederste fra i dag. Veldig spent på hva hcg ligger på :nailbiting: tror fortsatt den er litt lav, men skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd. Skal til legekontoret nå, så hååååper jeg har svar i løpet av kvelden. Wish me luck!
Æææ, så gøy ☺️❤️ Krysser fingrene for deg og har troa ❤️

Å herregud, nå har prøven kommet frem til Fürst :excited001 Trodde jeg måtte vente til mandag, siden den ikke hadde dukket opp. Da tror jeg faktisk at jeg får svar i løpet av kvelden! Shit, nå ble jeg nervøs!!

Har ikke fått svar :rolleyes: Så blir vel kanskje mandag likevel..
For spennende kan det også bli! Kjedelig å måtte vente :Heartred :Heartred Håper helgen kan fylles med distraherende aktiviteter!!!

Hcg var på 37. Utrolig skuffet, selv om jeg egentlig var forberedt :shy: da er det bare å vente på mens, og håpe på bedre lykke neste innsett!

Å nei så kjedelig :sorry: slutter du bare på medisinene da? Eller må du informere klinikken? Sender deg en klem :Heartred

Å nei så kjedelig :sorry: slutter du bare på medisinene da? Eller må du informere klinikken? Sender deg en klem :Heartred
Takk ❤️ ja, da slutter jeg bare. Vet jo at det ikke er noe håp, og jeg trenger jo egentlig ikke progesteron i naturlig syklus. Håper mens kommer fort i det minste!

Hcg var på 37. Utrolig skuffet, selv om jeg egentlig var forberedt :shy: da er det bare å vente på mens, og håpe på bedre lykke neste innsett!
Så veldig kjedelig, Timi90. Hadde troa på den streken, men hcg-blodprøve er brutalt ærlig sånn sett. Sender deg en stor klem :Heartred
Blir det nytt innsett neste syklus? Er det 2 stk du har igjen på frys? :Heartred

Veldig lov å bli skuffet :Heartred Husk, dette har faktisk gått bra før, da er det fullt mulig at det går bra igjen

Så veldig kjedelig, Timi90. Hadde troa på den streken, men hcg-blodprøve er brutalt ærlig sånn sett. Sender deg en stor klem :Heartred
Blir det nytt innsett neste syklus? Er det 2 stk du har igjen på frys? :Heartred
Ja, de er jo det! Men deilig å få et svar uansett hvilken vei det går. Nytt innsett neste syklus ja :) Det er det som er deilig med å gå privat, man slipper se kjipe ventesyklusene. Har to igjen på frys, men det ene har ganske dårlig gradering, så har ikke helt troen på det!

Veldig lov å bli skuffet :Heartred Husk, dette har faktisk gått bra før, da er det fullt mulig at det går bra igjen
Ja, det er sant ❤️ Og det går nok igjen, det er bare kjipt å bruke så mye tid og penger på det. Heldigvis lettere å takle skuffelsen når man har et barn fra før :)

Ja, de er jo det! Men deilig å få et svar uansett hvilken vei det går. Nytt innsett neste syklus ja :) Det er det som er deilig med å gå privat, man slipper se kjipe ventesyklusene. Har to igjen på frys, men det ene har ganske dårlig gradering, så har ikke helt troen på det!

Hva slags gradering da? Jeg har en 6 dagers 4BB og er uten håp.. selv om det er jo absolutt det!

Hva slags gradering da? Jeg har en 6 dagers 4BB og er uten håp.. selv om det er jo absolutt det!
4BB, så samme som deg, bare 5-dagers. Og jeg vet jo innerst inne at det er håp der også, de ville jo ikke satt det inn hvis det var sjanseløst :)

Mens kom for noen dager siden. Det blir en pausesyklus denne runden, før vi kjører på med nytt innsett neste syklus! Fikk lov til å ha styrt syklus, spurte om jeg kunne få prøve det, i og med at det var vinneroppskriften sist :) Har også kontaktet Porsgrunn igjen og sagt at vi vil i gang med søskenforsøk, så er vi i loopen der i tilfelle det ikke går veien. Alt føles så mye bedre når man har en plan ❤️

Mens kom for noen dager siden. Det blir en pausesyklus denne runden, før vi kjører på med nytt innsett neste syklus! Fikk lov til å ha styrt syklus, spurte om jeg kunne få prøve det, i og med at det var vinneroppskriften sist :) Har også kontaktet Porsgrunn igjen og sagt at vi vil i gang med søskenforsøk, så er vi i loopen der i tilfelle det ikke går veien. Alt føles så mye bedre når man har en plan ❤️
Da ligger du veldig likt med meg, får innsett ca samtidig vi da :smiley-bounce012 Er så enig, er fint med en plan! :Heartred Håper at neste er gullegget!

Herlig! så godt med en plan :Heartred og også godt å vite at det er vinneroppskriften som blir brukt neste gang. Har så troa :smiley-angelic001:Heartred

Back
Topp