Min vei mot andremann

Håper neste runde sitter!

ICSI #1 SØSKENFORSØK

Da var vi godt i gang med ny stimulering. Overrasket over hvor fort det gikk hos Porsgrunn, vi hadde samtale 6. mai og fikk starte opp allerede neste syklus.

Det blir uttak på torsdag. Fikk beskjed om totalfrys pga væske i livmor. Har jo bare hatt ferskforsøk én gang før, så var forberedt. Men det er kjedelig uansett, spesielt når sommerferien ødelegger! Håper jeg får noen fine blastoer som kan settes inn til høsten i hvert fall ❤️

Spent på uttak! De telte ikke follikler på kontroll i dag, men jeg så jo at det var en del, kanskje rundt 8-10.

Wow for en rask prosess! Kjedelig med totalfrys, men forhåpentligvis får du ett fint «lager» med blastoer som venter på deg :Heartred Håper uttaket går bra, det blir spennende dager fremover!

Wow for en rask prosess! Kjedelig med totalfrys, men forhåpentligvis får du ett fint «lager» med blastoer som venter på deg :Heartred Håper uttaket går bra, det blir spennende dager fremover!
Håper det :shy:

Hadde uttak på torsdag, 11 egg ut. Får ingen oppdateringer før tirsdag, da skulle de ringe med resultat! Veldig spent - jeg har jo alltid hatt veldig få modne egg. Sist jeg hadde 11 egg ut var det bare 3 som var modne.. Så har ikke de største forventningene. Håper bare noen av dem klarer seg til dag 5! :nailbiting:

krysser fingrene for at eggene dine har klart seg fint i helgen, og at de ringer med gode nyheter på tirsdag :smiley-angelic001 :HeartredVar noen som anbefalte dobber trigger ved mange umodne egg, er dette noe du har gjort?/ Fått tilbud om?

krysser fingrene for at eggene dine har klart seg fint i helgen, og at de ringer med gode nyheter på tirsdag :smiley-angelic001 :HeartredVar noen som anbefalte dobber trigger ved mange umodne egg, er dette noe du har gjort?/ Fått tilbud om?
Ja, har prøvd dobbel trigger før. Da fikk jeg vel 6 av 15 egg som var modne. men da byttet jeg også fra Bemfola til Menopur, så vanskelig å vite om det evt gjorde noen forskjell. Nå har jeg jo stimulert flere dager og hatt høyere dose enn de forrige uttakene mine, så er veldig spent på om det har hatt noen innvirkning! Får se hvordan det går denne gangen og evt ta det opp ved neste uttak :happy:

Krysser fingrene for at du får en telefon med et bra resultat i dag :smiley-angelic001:Heartred

Ingen blastoer på oss :( Første gang vi ikke har fått noe som helst. Så nå stålsetter jeg meg for at barn 2 kommer til å ta tid. Må plukke meg selv litt opp, så er vi forhåpentligvis i gang igjen til høsten.

Ingen blastoer på oss :( Første gang vi ikke har fått noe som helst. Så nå stålsetter jeg meg for at barn 2 kommer til å ta tid. Må plukke meg selv litt opp, så er vi forhåpentligvis i gang igjen til høsten.
Åneeii... det er virkelig en nedslående beskjed når det ikke er noen ting å sette inn. *klem* ta godt vare på deg selv nå.

9 DPO

Og vipps, så var sommeren over og vi har allerede vært igjennom et nytt forsøk! Denne gangen gikk det mye bedre og vi endte opp med 3 blastoer :smiley-bounce012

Den ene ruger jeg på nå, er 9 DPO i dag og tydelig strek på testen! Meeen Ovitrelle sitter lenge i hos meg, så jeg tør ikke håpe på noe helt enda.. kom igjen, lille frø!!

Vedlegg

• IMG_7053.jpeg
    IMG_7053.jpeg
    874,3 KB · Visninger: 40
Denne ser lovende ut! Kom igjen, lille frø! Håper at det er din tur nå :love7 Når skal du teste neste gang?

Denne ser lovende ut! Kom igjen, lille frø! Håper at det er din tur nå :love7 Når skal du teste neste gang?
I morgen, urin nr 2! Får alltid så svak strek på morgenurin, så prøver å holde meg unna den :shy:

11 DPO

Så fornøyd med dagens test :nailbiting: Var ikke noe særlig stigning på testen i går, men nå virker det som hcg-produksjonen virkelig er i gang!! Håper bare det fortsetter denne veien.

Vedlegg

• IMG_7102.jpeg
    IMG_7102.jpeg
    772 KB · Visninger: 26
11 DPO

Så fornøyd med dagens test :nailbiting: Var ikke noe særlig stigning på testen i går, men nå virker det som hcg-produksjonen virkelig er i gang!! Håper bare det fortsetter denne veien.
Hurra, dette er en superfin test! Du er jo gravid!! Gratulerer :love7

Back
Topp