Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detWow for en rask prosess! Kjedelig med totalfrys, men forhåpentligvis får du ett fint «lager» med blastoer som venter på degHåper uttaket går bra, det blir spennende dager fremover!

Ja, har prøvd dobbel trigger før. Da fikk jeg vel 6 av 15 egg som var modne. men da byttet jeg også fra Bemfola til Menopur, så vanskelig å vite om det evt gjorde noen forskjell. Nå har jeg jo stimulert flere dager og hatt høyere dose enn de forrige uttakene mine, så er veldig spent på om det har hatt noen innvirkning! Får se hvordan det går denne gangen og evt ta det opp ved neste uttakkrysser fingrene for at eggene dine har klart seg fint i helgen, og at de ringer med gode nyheter på tirsdag![]()
Var noen som anbefalte dobber trigger ved mange umodne egg, er dette noe du har gjort?/ Fått tilbud om?

Åneeii... det er virkelig en nedslående beskjed når det ikke er noen ting å sette inn. *klem* ta godt vare på deg selv nå.Ingen blastoer på ossFørste gang vi ikke har fått noe som helst. Så nå stålsetter jeg meg for at barn 2 kommer til å ta tid. Må plukke meg selv litt opp, så er vi forhåpentligvis i gang igjen til høsten.

Når skal du teste neste gang?I morgen, urin nr 2! Får alltid så svak strek på morgenurin, så prøver å holde meg unna denDenne ser lovende ut! Kom igjen, lille frø! Håper at det er din tur nåNår skal du teste neste gang?

Ja, er det samma her. Morgenurin funker ikke i det hele tattI morgen, urin nr 2! Får alltid så svak strek på morgenurin, så prøver å holde meg unna den![]()
Krysser sååå fingrene for sterkere strek i morgen 
Hurra, dette er en superfin test! Du er jo gravid!! Gratulerer11 DPO
Så fornøyd med dagens testVar ikke noe særlig stigning på testen i går, men nå virker det som hcg-produksjonen virkelig er i gang!! Håper bare det fortsetter denne veien.

Gratulerer så mye11 DPO
Så fornøyd med dagens testVar ikke noe særlig stigning på testen i går, men nå virker det som hcg-produksjonen virkelig er i gang!! Håper bare det fortsetter denne veien.