Masse masse lykke til i morgen. Håper du får se et bankende lite hjerte og blir betrygget igjen. Vondt å gå rundt å være så bekymret og usikker. God klem til deg ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er litt roligere nå, men fortsatt veldig nervøs for morgendagen.
Har ikke blødd noe mer og kvalmen kom snikende tilbake i går ettermiddag. Gikk hele lørdagen uten kvalme, og nå er jeg faktisk litt glad den er tilbake. Den betrygger meg selv om det er grusomt!
Tusen takkLykke til imorgen fine deg
Takk, jeg skal holde dere oppdatertMasse lykke til i morgen! Vi tar gledelig en oppdatering når du føler for det!
Ja, utrolig nok Har time tidlig på dagen, heldigvis! Så slipper jeg å grue meg lenger enn nødvendigKvalmen er utrolig nok god å ha til tider Gleder meg til i morgen! Jeg finnes ikke bekymret Er det sent eller tidlig på dagen?
Tusen takk for gode ordMasse masse lykke til i morgen. Håper du får se et bankende lite hjerte og blir betrygget igjen. Vondt å gå rundt å være så bekymret og usikker. God klem til deg ❤
Åå, takk Jeg tror faktisk litt jeg også nå! Hvordan går det med deg?Masse lykke til Timi krysser alt for at du får en god opplevelse. Jeg tror virkelig på spiren din
7+4
Jeg er så letta! Vi så verdens fineste bønne på 11,9 mm og en hjertefrekvens på 161 slag i minuttet. I følge Medicus er jeg 7+3 i dag, men jeg tror jeg bare forholder meg til min egen utregning enn så lenge!
Jeg har blødd fra et hematom under fostersekken, men gyn sa det ikke var noen blødning på gang nå. Hun anbefalte ny ultralyd om 2 uker for å sjekke om hematomet forsvinner. Det er absolutt ikke meg imot, jeg tar gjerne en ny titt på bønna
Ååå, gratulerer så mye med en nydelig liten bønne7+4
Jeg er så letta! Vi så verdens fineste bønne på 11,9 mm og en hjertefrekvens på 161 slag i minuttet. I følge Medicus er jeg 7+3 i dag, men jeg tror jeg bare forholder meg til min egen utregning enn så lenge!
Jeg har blødd fra et hematom under fostersekken, men gyn sa det ikke var noen blødning på gang nå. Hun anbefalte ny ultralyd om 2 uker for å sjekke om hematomet forsvinner. Det er absolutt ikke meg imot, jeg tar gjerne en ny titt på bønna
Tusen takk for gode ord
Åå, takk Jeg tror faktisk litt jeg også nå! Hvordan går det med deg?
Åh, så braBeklager sen svar! Går fint med meg, kan ikke klage - bortsett fra ekle symptomer har svangerskapet egentlig gått strålende, ingen blødninger eller avvikende mål så langt.
Hvordan er formen din??
Fikk faktisk en sniktitt hos fastlegen i dag! En fin sprellende liten sak Ble så gira at jeg dro rett hjem og bestilte meg en privat UL om 3 ukerSkal du på noen flere tidlige ultralyder?