Min utrolige reise

Fine magen ^^
 
Uke 18!! :) kjenner mer og mer liv i magen. Kjenner også at jeg er mer følsom om dagen. Neste torsdag er det oul som gjelder, teller ned dag for dag! Gleder oss <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg som alltid har hatt selvskapsblære, klarer ikke lengre å holde meg. Må tisse hele tiden. Oppe flere ganger på natten. Trøtt som en dupp også støtt. Håper det blir bedre etter hvert selv om jeg aner at det ikke blir det før jeg har født :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg som alltid har hatt selvskapsblære, klarer ikke lengre å holde meg. Må tisse hele tiden. Oppe flere ganger på natten. Trøtt som en dupp også støtt. Håper det blir bedre etter hvert selv om jeg aner at det ikke blir det før jeg har født :)



Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg også flyr på do hele tiden, men etter at jeg slutta å innta drikke ca 2 timer før leggetid så får jeg mere søvn. Er oppe bare 2 til 3 ganger pr natt nå i stedet for 5-6.... Tar meg en stor kopp te rundt 2030 og det er det siste jeg drikker for jeg legger meg rundt 2300.
 
Jeg også flyr på do hele tiden, men etter at jeg slutta å innta drikke ca 2 timer før leggetid så får jeg mere søvn. Er oppe bare 2 til 3 ganger pr natt nå i stedet for 5-6.... Tar meg en stor kopp te rundt 2030 og det er det siste jeg drikker for jeg legger meg rundt 2300.
Åja :) jeg drikker sjelden før jeg legger meg. Men, virker som ikke blæra får tømt seg. Tisser lite, men ofte :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oul i morgen kl. 10.30! SOM jeg gru/gleder meg! Håper alt er bra med gullet <3 det beveger seg i alle fall i magen min :-D



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oul i dag overstått! Alt bra med lille gullet fra topp til tå. Vi venter en aktiv, frisk, rask gutt i januar :) utrolig lettet over at alt var bra. Jordmor var noe usikker på bekkenet mitt da det er ganske lite, men det undersøkes videre hos jordmor og lege på et senere tidspunkt.
Kan jeg rope WOOHO nå?

Joda ... WOOOOHOOO!!!!!! :- )))))))


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp