Min utrolige reise

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Hei. Litt om meg: er 24 år, kommer fra Hedmark. Samboer som er 28 år. Vi har prøvd i et år. Men pga pco med laaaange sykluser tok det en stund før alt normalisere seg. Denne våren ble vi gravide. Er 4 uker nå etter legens beregning. Skal på tidlig ul 17 juli, dette pga bruk av pergo -og provera rett før graviditeten inntraff. :) spør om det er noe dere lurer på, jeg svarer :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
5 uker i mårra :) symtomer kommer og går. Vondt i magen, vonde bryster, kvalm, brekker meg ofte, sliten, trøtt, rar smak i munnen, hodepine, krystallsyken, luftsmerter ja you name it!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen symtomer i dag. Føler meg ikke gravid, har liksom ingen symtomer. Er bare glad jeg ikke blør :) håper det er normalt å ikke ha noen tegn i starten.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kvalmen har ankommet! Gått og vært kvalm stort sett i hele dag, utrolig slitsomt! :) håper bare jeg får i meg noe mer mat! Kvalmen setter liksom en stopper!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er så slapp! Orker ikke å gjøre noe konstruktivt i det hele tatt... og i helgen er det Jobbhelg. Flott!?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sto opp av sengen og gikk ned på kjøkkenet for å ta meg et glass appelsinjuice og alt kom opp igjen... Huff! Tålte visst ikke at jeg drakk så fort...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spysjuken er noe drit, rett og slett. Føler meg elendig. Ikke noe mat som smaker! Har sultfølelsen hele tia, men er ikke sulten i hue :-/ litt vanskelig og forklare :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Høres slitsomt ut:/ håper formen blir bedre snart!!
 
6 uker :-D !!!!!! :) neste mandag/tirsdag skal jeg til både første svangerskapskontroll hos legen og tidlig ul hos gyn! :-D håper alt står bra til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det går så opp og ned med meg :) den ene dagen er jeg "dødssyk", andre dager er alt på topp. I dag er det sånn midt på treet. Litt kvalm, vondt i sidene, sliten, vonde bryster og tisser en del! Takk Gud for sea band, hjelper så utrolig på kvalmen! :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7 uker i morgen. Da er det samtidig klart for første svangerskapskontroll :) og tidlig ul på tirsdag. Ønsk meg lykke til, håper jeg får se og høre et hjerte som slår <3 gru/gleder meg, men håper selvfølgelig på det beste :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7 uker i morgen. Da er det samtidig klart for første svangerskapskontroll :) og tidlig ul på tirsdag. Ønsk meg lykke til, håper jeg får se og høre et hjerte som slår <3 gru/gleder meg, men håper selvfølgelig på det beste :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
Så spennende :D Det går nok fint. Krysser fingrene :D Jeg skal på UL i dag :) Du får oppdatere oss i morgen!
 
Var hos gyn. i dag. Fått henvisning grunnet bruk av pergo og provera.
Der fikk jeg endelig se et bankende hjerte! Det gjorde meg litt lettere til sins. Jeg ble satt frem en uke, er altså 8+0 i dag. Kjempe fine nyheter! Nå ser jeg frem til oul i september, men først ferie i tre uker fra fredag førstkommende! <3


ImageUploadedByBV Forum1402998200.055896.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er så lykkelig om dagen <3 smiler fra øret til øret :-D
Endelig fikk vi konstantert at baby'n har det bra :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp