Min utrolige reise

Skal kose meg hos frisøren i dag. :) endelig på tide med litt velvære!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kvalm, hodepine, strekker i livmoren. Slik har jeg det nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lyst på reker hele tia :-D ååh... det blir middagen i dag, nystekte rekebaguetter fra spar :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Konkluderer at jeg synes det er lenge til oul. 2 september er datoen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hatt en del vondt i magen i dag samt brystene. Virker som at det er voksesmerter, ikke veldig smertefullt men ubehagelig. Ellers har vi det fint i syden :) men savner Norge! Samt puseladdene mine hjemme. Veldig hormonell om dagen, i går var jeg helt på gråten bare tanken på at de er hjemme alene, med svigermor som matmor. De synes nok svigermor er farlig, for de tørr ikke å bli kost av henne :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå gleder jeg meg virkelig til hjemreise! Er så oppblåst og full av slike smerter så det skal bli godt å spise noe annet enn loff og gå ordentlig på do :p

Er så mange som har baby om dagen, gleder meg til den dagen h*n kommer ut, det blir stas. Da skal jeg ligge på sofaen dagen lang og kose:) vise stolt frem baby'n, gå mye turer og kose meg max. Gleder meg <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Endelig i Norge!

I dag skal jeg unne meg selv røkelaks og eggerøre til frokost :) kjøpte røkelaks i går og fryste den ned for sikkerhetens skyld :-D

Senere i dag skal jeg pusse opp et stuebord. Fikk det av ei venninne i går, håper det blir bra med sliping og beising. :)

Wish me luck :-D



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ææææh! Da har jeg gjort det. Bestilt meg time til tidlig ul hos volvat på Hamar :-o
Det koster flesk, men jeg er villig til å punge ut for å vite om alt er bra med lille :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke helt i form i dag. Veldig kvalm og kje rett og slett. Slapp er vel ordet. Handlet inn litt til svigermors bursdag som hun skal feire på onsdag.
Synes jeg har lagt på meg så mye rundt magen, men vekta viser samme vekt. Hmm... Rare greier :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
11+1 i dag.

Ul i dag hos volvat :) spent! Har time 13.50.

Håper oppblåstheten gir seg snart, har krampeaktige luftsmerter, ikke noe godt :-(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til idag :)
 
Var på ul i dag, trodde jeg var 11+1 men ble satt frem til 12+0. Vi er kjempe glade, men føler hver ul vi er på blir jeg sett frem enda en uke. Er koselig det da, plutselig skal jeg jo føde. Tida går så altfor fort. Termin er i slutten av januar. Så et lite menneske som sprellet som bare det. Alt var bra med både mor og barn og prognosene tilsier at dette er et normalt svangerskap. Godt å høre at gynekologen sa at sjangsene for abort er så og si borte nå... :)
ImageUploadedByBV Forum1404939434.667160.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det mulig og kjenne liv i uke 12(overgangen mot uke 13)?
Synes jeg kjente noe som lignet spark i går etter at jeg spiste softis med karamell :-o ikke vondt, men litt dytting i livmoren? Vanskelig å forklare. Veit bare at jeg ikke har kjent slikt før :')
Og nei... Tror ikke det var luft:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ukes oppdatering
- Termin:
21/22 januar
- På vei: 12+3
- Måned: 3 svangerskapsmåned
- Igjen til termin:alt for lenge til :)
- Trimester: 1. trimester
- Neste kontroll: veit ikke, akuratt hatt i uke 8. Får vel innkalling:) eventuelt tar jeg kontakt med jordmor snart.
- Ultralyd: Ordinær UL 2 September
- Kjønn: Vet ikke
- Utålmodig: Ja, egentlig - men det går greit :)
- Nye innkjøp: Ingen
- Utstyr så langt: Ingenting enda
- Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Nei
- Mage: ja :-o
- Vektendring: Jepp
- Melk i brystene: Nei
- Aktivitet: Nei
- Tungt: Nei
- Kynnere :Nei
- Hodet festet: Nei
- Barnerom: Ikke bestemt enda hvilket rom som skal bli barnerom
- Matkick: Jaaa honning samt prim, mmmm!! :-D
- Plager: Trøtt, livmorvondt, hodepine, kvalm
- Humør: På topp :)
- Sykehusbagen: Nei
- Høygravid: Om lenge :p
- Tanker om fødselen: Tenker at det blir helt jævlig :) men godt etterpå for da er det verdt det :)
- Medisiner: Ingen
- Tilskudd: Skal kjøpe meg multivitaminer etterhvert :)
- Sykemeldt: nope ikke enda gitt :)





Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
I dag har vi handlet på nettet, på babyshop. Vi fikk kjøpt stellebord m/badekar, tripptrapp stol med div. utstyr, tripp trapp new born set, babycall, og bilsete :) alt til under 6000 ,-

Fikk også 10 prosent avslag når jeg ble medlem. Fornøyd med dagens innkjøp må jeg si!




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Besto teorien på bil i dag :) så da blir det lappen på meg til høsten! Endelig:) hadde aldri tro på meg selv, det var samboeren min som pushet meg til å ta prøven i dag faktisk. Glad jeg har han som har trua på meg <3
Helt utrolig at jeg klarte den!
Jeg er såååååå glad!

Vi har også handlet inn masse babytøy i dag! Det var halv pris av rød pris på lindex så vi fikk kjøpt masse fine klær :) godt å starte tidlig! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp