Min utrolige reise

Besto teorien på bil i dag :) så da blir det lappen på meg til høsten! Endelig:) hadde aldri tro på meg selv, det var samboeren min som pushet meg til å ta prøven i dag faktisk. Glad jeg har han som har trua på meg <3
Helt utrolig at jeg klarte den!
Jeg er såååååå glad!

Vi har også handlet inn masse babytøy i dag! Det var halv pris av rød pris på lindex så vi fikk kjøpt masse fine klær :) godt å starte tidlig! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer <3 :D
 
Runder 14 uker på onsdag. Kvalmen er så og si borte. Kommer hvis jeg er veldig sulten og ikke har spist på en stund. Ellers har jeg det bra, gleder meg til ordinær ul som er i starten av september. Da er jeg 20 uker :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Kvalmen kom igjen i dagtidlig, på jobb. :) er nok ikke helt fri for symtomer nei :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skulle aldri ha skrevet at kvalmen var borte!!! Den er på vei tilbake nå. Kastet opp masse igjen i kveld :'( rett etter inntak av mat.... Huff
Er så redd barnet ikke får i seg nok næring :-( noen som har noen råd?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skulle aldri ha skrevet at kvalmen var borte!!! Den er på vei tilbake nå. Kastet opp masse igjen i kveld :'( rett etter inntak av mat.... Huff
Er så redd barnet ikke får i seg nok næring :-( noen som har noen råd?


Sent from my iPhone using BV Forum
Bank i bordet neste gang du sier at du ikke er kvalm, spis litt banan og yohurt for det er ikke sterkt for magen, men gir god næring og stabiliserer den :) For kvalmen kan du drikke eplemos og farris blandet halt om hverandre :)
 
Bank i bordet neste gang du sier at du ikke er kvalm, spis litt banan og yohurt for det er ikke sterkt for magen, men gir god næring og stabiliserer den :) For kvalmen kan du drikke eplemos og farris blandet halt om hverandre :)
Takk for tipset! Tror du det er noe fare for barnet i slike situasjoner? Fikk i meg mat på morgenen og ettermiddagen men kveldsmaten kom opp :-( håper det forbedrer seg! Kjett å gå kvalm og ekkel på jobb :-(



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kvaaaaaaaalm, svimmel og slapp... ikke lenge til jeg passerer uke 15 :)
Hadde bare ønsket at jeg ikke var så kje. Måtte ringe jobben og si at jeg ikke kommer i morgen. Er helt sinnsykt slitsomt å jobbe når man er dårlig, men nå må jeg ta hensyn til babyen. Den kommer i første rekke. Enig?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Overglad! :)

Kjøpt meg doppler! Den kom i posten i dag. Strev med å finne hjertelyden, Fant nok min i starten nemlig. Etter langt og lengre og lenge enn langt fant jeg hjertelyden. 160 hjerteslag. Det indikerer at det kan være en jente i magen min.




Sent from my iPhone using BV Forum
 
15 uker, hurra! :) tida går sakte men sikkert unna. Er så slapp og sliten om dagen, sliter veldig med svimmelhet. Må få sykemelding i morgen.
Håper formen bedrer seg, er så lei av å være dårlig... :-(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ukes oppdatering
- Termin:
21/22 januar
- På vei: 15+1
- Måned: nesten 4 svangerskapsmåned
- Igjen til termin:alt for lenge til :)
- Trimester: 2. trimester
- Neste kontroll: Jordmor i august. :)
- Ultralyd: Ordinær UL 2 September
- Kjønn: Vet ikke... Lurer på om det kan bli jente pga 160 hjerteslag(har doppler)
- Utålmodig: Ja, egentlig - men det går greit :)
- Nye innkjøp: bilsete, stellebord, tripp trapp stol m/new born sett, babycall,klær, dyne osv.
- Utstyr så langt: se over
- Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Nei
- Mage: jepp, den viser seg nå:)
- Vektendring: Jepp
- Melk i brystene: Nei
- Aktivitet: Nei
- Tungt: Nei
- Kynnere :Nei
- Hodet festet: Nei
- Barnerom: Ikke bestemt enda hvilket rom som skal bli barnerom
- Matkick: mangler matlyst om dagen :-(
- Plager: Trøtt, bekkenplager, ryggplager, hodepine, kvalme, svimmelhet, hjertebank
- Humør: På topp :)
- Sykehusbagen: Nei
- Høygravid: Om lenge :p
- Tanker om fødselen: Tenker at det blir helt jævlig :) men godt etterpå for da er det verdt det :)
- Medisiner: Ingen
- Tilskudd: Skal kjøpe meg multivitaminer etterhvert :)
- Sykemeldt: jepp fra i dag :-( sliter med svimmelhet og kvalme.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mens andre fokuserer på å spare, har jeg nettopp kjøpt meg ny bil. Ettersom lappen er like rundt hjørnet, har jeg gått til anskaffelse av en Volkswagen Passat 2004 modell. Automat. Dieselbil. Gleder meg til å kjøre den, den er helt strøken. Den har også integrerte barnesetet bak, som kan komme til nytte om et par år.
Det var svært nødvendig med ny bil ettersom det ikke er plass til barnevogn og lignende i gamle bilen. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mens andre fokuserer på å spare, har jeg nettopp kjøpt meg ny bil. Ettersom lappen er like rundt hjørnet, har jeg gått til anskaffelse av en Volkswagen Passat 2004 modell. Automat. Dieselbil. Gleder meg til å kjøre den, den er helt strøken. Den har også integrerte barnesetet bak, som kan komme til nytte om et par år.
Det var svært nødvendig med ny bil ettersom det ikke er plass til barnevogn og lignende i gamle bilen. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer :)
 
Den store klagedagen :-D
Har første kjøretime hos ny kjøreskole i dag, og det fosser ned ute. Tordner gjør det også. Heldige meg! Huff he he


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp